Past

Dangerouzmind, februari 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wat? Dangerouzmind
Wanneer? Vrijdag 25 februari 2011
Waar? Lucky, Rijssen
Tijd? 22.00 uur tot 05.00 uur
Prijs? EB: €10,00 (tot 31 januari) | VVK: €12,50 | DVK: €15,00

Line-Up + Timetable

22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Psyko Punkz
01:30 - 03:00: Noisecontrollers
03:00 - 04:00: Titan
04:00 - 05:00: The Viper
MC: Villain

Talent Area
TBA
Artist
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
Ah, talent area komt weer terug? :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Opzich wel lekkere lineup. Vooral Titan!
Noisecontrollers bevalt me ook wel, en Psyko Punkz, tja, word je beetje mee dood gegooit haha.
The Viper is ook wel mooie afsluiter. :thumbsup:
Maar dan is het vriendinnetje jarig, dus word m niet.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wow. Titan van 3 tot 4 betekent echt snoeihard raggen.

Maar niet aanwezig in ieder geval :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Chukkels wrote:Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:
Wereldrecord poging zo veel mogelijk keer bassboom draaien op 1 avond. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:
Chukkels wrote:Ik wacht met de line-up voor de 2e area. Want anderhalf uur Psyko Punkz ga ik dus ECHT NIET naar luisteren :thumbdown:
Wat ben ik blij dat dat nummer afgelopen zaterdag niet werd gedraaid. Maar in plaats daarvan werd de nieuwe Pokémon theme gedraaid tot 3 maal toe gedraaid in Takens. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Chukkels wrote:
Parvuz wrote:
Wat ben ik blij dat dat nummer afgelopen zaterdag niet werd gedraaid. Maar in plaats daarvan werd de nieuwe Pokémon theme gedraaid tot 3 maal toe gedraaid in Takens. :thumbdown:
Nieuwe Pokemon theme? juist. :P
Artist
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
Wat is je bron voor de 2de area btw?
Ik kan er niks over terug vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:
Chukkels wrote:
Nieuwe Pokemon theme? juist. :P
Wie is deze pokémon?

Het is... Ra-ta-ta! :')
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kinderachtige reacties over Bassboom.. :')
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Khadber wrote:Kinderachtige reacties over Bassboom.. :')
Het gaat geeneens over Bassboom :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Psyko Punkz in het algemeen dan.

Gasten hebben het gewoon verdiend om overal te staan door gewoon goed te werken en een fanbase op te bouwen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Die gasten hebben het gemaakt, omdat hardstyle op dit moment heel snel opkomt bij vooral de jeugd en die dan vooral 'melodieuze hardstyle' leuk vindt. Prima als dat gedaan wordt, dat vind ik ook niet erg, maar elke keer weer hetzelfde liedje alleen dan met andere totaal nietszeggende en irritante vocals, gaat mij iets te ver. Diversiteit wordt juist door velen aangemoedigd, maar daar is bij deze heren niks van te vinden. Mensen die zeuren over de setjes van Zatox, omdat hij altijd hetzelfde draait? Psyko Punkz setjes zijn vele malen erger. Bassboom op 1 in de top 100? Op basis waarvan, het house-vocal like gedeelte? Bullshit! Een compilatie CD wat eigenlijk bedoeld is voor zelfpromotie, omdat ze 7 eigen nummers erin stoppen van de 20 tracks in totaal? Brennan Heart zou hiervoor afgebrand worden.

Ik wou deze post eigenlijk kort houden, omdat deze discussie niet in dit topic thuishoort, maar dat is me niet gelukt. Sorry daarvoor.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Chukkels wrote:Die gasten hebben het gemaakt, omdat hardstyle op dit moment heel snel opkomt bij vooral de jeugd en die dan vooral 'melodieuze hardstyle' leuk vindt. Prima als dat gedaan wordt, dat vind ik ook niet erg, maar elke keer weer hetzelfde liedje alleen dan met andere totaal nietszeggende en irritante vocals, gaat mij iets te ver. Diversiteit wordt juist door velen aangemoedigd, maar daar is bij deze heren niks van te vinden. Mensen die zeuren over de setjes van Zatox, omdat hij altijd hetzelfde draait? Psyko Punkz setjes zijn vele malen erger. Bassboom op 1 in de top 100? Op basis waarvan, het house-vocal like gedeelte? Bullshit! Een compilatie CD wat eigenlijk bedoeld is voor zelfpromotie, omdat ze 7 eigen nummers erin stoppen van de 20 tracks in totaal? Brennan Heart zou hiervoor afgebrand worden.

Ik wou deze post eigenlijk kort houden, omdat deze discussie niet in dit topic thuishoort, maar dat is me niet gelukt. Sorry daarvoor.
Chukkels lieve schat, dat vind JIJ allemaal ...
Ik moet zeggen dat ik stiekem persoonlijk wel een beetje fan van ze ben :)
Oudere platen zoals, Ghostclass, Uncut, Overclippin, 2 Follow, steken prima in elkaar!
Het feit is gewoon, als Bassboom direct na de release niet zo overplayed was lag hij nu vast beter in het gehoor bij 9 van de 10 mensen...
Bovendien is Bassboom opzichzelf niet eens zo'n slechte plaat, Ratata wel daar geef ik je gelijk in.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Hou toch op zeg. Psyko Punkz ligt aan de hardere kant van het Hardstyle-spectrum. Dat alles wat maar hard gaat hier opgehemeld wordt kan ik verder ook niets aan doen. Ik heb zo belachelijk veel reacties gelezen op dat Bassboom uitkwam, dat komt echt niet omdat het een bouttrack is of wat dan ook.

Bovendien valt Bassboom internationaal in het goede pulletje, wat bewijst dat ze de afgelopen 2 a 3 jaar ongeveer vanaf 0 en met de investering van Bass Events naar ongeveer ieder groot podium hebben geschopt en dat met een compleet unieke sound.

Over die Reverze CD: Zie ik daar veel positieve reacties dan? Valt ook best wel mee.

Maar goed, ik ga zelf ook een beetje te ver offtopic nu.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik vind psyko punkz leuk :$
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Het is alleen BassBoom die echt bekend is. Moet net als Piaaa zeggen dat ik ook hun oudere platen wel wat vetter vind, met die jump achtige Dirty Workz sound erin. En al die BassBoom fans hoor je niet over Pull Your Strings of zo, wat een aardig harde plaat is. Ze moeten inderdaad kappen met die vocals de hele tijd, maar voor de rest ben ik altijd in voor wat PP :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik vind behalve Rock Ya Attitude, Bassboom, Pull Ya Strings, Ra ta ta, hun best wel leuk.

Toevallig dat dat net hun hitjes zijn :P.

Ik wil hier desondanks wel supergraag naar toe: TITAN :loving: :worship: :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Khadber wrote:Kinderachtige reacties over Bassboom.. :')
Dude, niet alles wat ik zeg is serieus.
Als PP anderhalf uur duren is dat langer dan normaal, en aangezien bassboom veel gedraaid word, is die link snel gelegd he.
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ziet er leuk uit die line-up, miss even kijken. Hoor alleen maar goede verhalen over Dangerouzmind :innocent: !
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Al heel vaak aanwezig geweest en is altijd weer een topfeest :thumbsup:
Woon er lekker dichtbij dus is het reizen wel heel makkelijk:D

Deze keer ook weer aanwezig, lekkere Line-up
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
aanwezig titan :woot:
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010