oehoeh bijna
Hee uil!wrote:oehoeh bijna
Hee uil!wrote:oehoeh bijna
hey hoi hallo!wrote:Hee uil!wrote:oehoeh bijna
Tot morgen he jorntje!wrote:hey hoi hallo!wrote:Hee uil!wrote:oehoeh bijna
je had van mij 2 kaartjes kunnen overkopen voor goedkoperwrote:misschien niet meer, want mijn vliendjuhs willen niet in de regen voor een net niet line up 55 eu neerleggen, maar komt hopelijk wel goed
Mwua, tis ook niet echt dat ze staan te springen om te gaan, ik overigens ook niet.. maarja, my first dance valley ticket voor 25 eu en met de auto maakt dan wel weer wat goed..wrote:je had van mij 2 kaartjes kunnen overkopen voor goedkoperwrote:misschien niet meer, want mijn vliendjuhs willen niet in de regen voor een net niet line up 55 eu neerleggen, maar komt hopelijk wel goedmaar ze zijn al weg
Ik heb een geinteresseerde die zelf niet even bij een pc kan! (Mr.lellebel) You would make him) very happy!wrote:Ticket gewonnen maar ben op vakantie, kan ik er iemand hier blij mee maken?
wrote:Ja hij praat al tegen me op Facebook
Dat wordt gekkenwerkwrote:sowieso Ophidian Live
NOS Journaal op de radio van 12.00 gisteren meldde 44.000 bezoekers.wrote:Hoe was de opkomst? Was het druk?
Was nog redelijk druk ja, vond het wel fijn zo.. Wachten bij de barren duurde al ontiegelijk lang dus drukker had t niet gehoeven voor mijwrote:Hoe was de opkomst? Was het druk?
KEIHARD STAMPEN OP THE PROPHET JONGUHDe hardcoreliefhebbers kregen The Prophet voorgeschoteld voor het keiharde stampwerk en met ATB en Ferry Corsten hadden trancefans genoeg om naar uit te kijken.