Moet zeggen dat ik niet op Convoi was en mijn mening voornamelijk bepaal op de recente sets die ik wel heb gezien, zoals op Phr3ak (september), PRSPCT XL20 en deels Hardshock en Fantasy Island, waar de door mij benoemde dingen wel terugkwamen. Hoorde van mensen die wel zijn geweest dat een goed aantal van de dingen ook weer op Convoi terug kwamen, dus daarop baseerde ik mijn mening, heb het ook nergens over deze avond specifiek gehad. Dat dat even duidelijk mag zijn
Dit is zeker de eerste helft al een stuk gevarieerdere lijst (ookal is Techno niet echt mijn ding), zo valt Lomanina me positief op.
Overigens kun je op HT op z'n tijd prima discussiëren hoor, zie bijvoorbeeld ook de Q&A's met sommige artiesten, die ook in meer kritische tijden langs kwamen (Headhunterz, of The Prophet nu). Het komt soms wat bot over, maar veel lopen hier met goede bedoelingen en dezelfde passie als de meeste in de scene
Overigens kun je op HT op z'n tijd prima discussiëren hoor, zie bijvoorbeeld ook de Q&A's met sommige artiesten, die ook in meer kritische tijden langs kwamen (Headhunterz, of The Prophet nu). Het komt soms wat bot over, maar veel lopen hier met goede bedoelingen en dezelfde passie als de meeste in de scene