De grootte van de zaal kan worden aangepast voor een voller gevoel, correct me if i'm wrong.wrote:Heb niet het idee dat het erg storm loopt voor dit evenement![]()
Wellicht zo'n zelfde geval als Euphoria vorig jaar, waarbij het op de avond zelf toch wel gezellig druk was
Past
Noisecontrollers & Friends Celebrate NC200, december 2019
- Venue
- 013, Tilburg
- Time
- – (Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Voor mij hoeft het ook niet helemaal uitverkocht te zijn, lekker de ruimte
Sfeer zal toch wel goed te pruimen zijn denk ik.
Ik vond het vorig jaar bij Euphoria perfect hoor, gezellig druk maar overal lekker de ruimte. En de sfeer zat er ook goed in, hopen dat het dit jaar hetzelfde is.
Hotel is geboekt en kaartjes al een tijdje binnen, ben benieuwd wie die nieuwe toevoegingen aan de lineup nog gaan zijn.
Hotel is geboekt en kaartjes al een tijdje binnen, ben benieuwd wie die nieuwe toevoegingen aan de lineup nog gaan zijn.
B
Ik hoop heel erg op headhunterz door die AoC x SoH fusiewrote:ben benieuwd wie die nieuwe toevoegingen aan de lineup nog gaan zijn.
Ben al begonnenwrote:Wie komt er dansen dan?????
B
Jay Reeve is toegevoegd aan de line-up 
Mooi ons Reem is er ook. Kunnen we er weer met gestrekt been ingaan. Heb mijn begeleider ook mee dit keer en brengt mij netjes thuis S.O. naar Stefwrote:Wie komt er dansen dan?????
Heerlijkkkkwrote:Jay Reeve is toegevoegd aan de line-up
Nieuwe leiband met schokfunctionaliteit is vandaag aangekomenwrote:Mooi ons Reem is er ook. Kunnen we er weer met gestrekt been ingaan. Heb mijn begeleider ook mee dit keer en brengt mij netjes thuis S.O. naar Stefwrote:Wie komt er dansen dan?????
Hatsee, gestrekt been er in, nu al zin in.wrote:Mooi ons Reem is er ook. Kunnen we er weer met gestrekt been ingaan. Heb mijn begeleider ook mee dit keer en brengt mij netjes thuis S.O. naar Stefwrote:Wie komt er dansen dan?????
Ik denk dat dit echt een hele toffe avond gaat worden.
Jayke Reeve er ook bij. Helemaal mooi. Denk dat dit er ook wel een voor in de boeken wordt, ja (ook qua sfeer en gezelligheid). Ook wel fijn om (eindelijk) eens een heel feest lang euforisch te hebben. Nu de bob nog even overhalen om van te voren nog een sloot speciaalbier naar binnen te werken ergens in Tilburg.
Stef en ik zijn dat wellicht wel van planwrote:Jayke Reeve er ook bij. Helemaal mooi. Denk dat dit er ook wel een voor in de boeken wordt, ja (ook qua sfeer en gezelligheid). Ook wel fijn om (eindelijk) eens een heel feest lang euforisch te hebben. Nu de bob nog even overhalen om van te voren nog een sloot speciaalbier naar binnen te werken ergens in Tilburg.
Ramon (en Job en Stef): Corine en ik gaan misschien half de middag al met de trein die kant op. Pre-birthdaydinner en inderdaad wat pinten klappen. 
Eens kijken of ik mijn vriendin kan overhalen om ook wat vroeger weg te gaan en even wat te gaan drinken ergens 
Wil hier eigenlijk ook wel heen verdorie
Bijzijn is meemaken.wrote:Wil hier eigenlijk ook wel heen verdorie
Nice, nu nog meer zin in dit feest!wrote:Jay Reeve is toegevoegd aan de line-up
Niet altijd hoorwrote:Bijzijn is meemaken.wrote:Wil hier eigenlijk ook wel heen verdorie
Zo simpel maar zo waarwrote:Niet altijd hoorwrote:Bijzijn is meemaken.wrote:Wil hier eigenlijk ook wel heen verdorie
Ontzettend veel gepland de hele maand december, maar voor dit feest veruit het meest hyped. Gaat volgens mij echt een legendarische avond worden!
Moest er even over nadenken maar deze is wel heel accuraat.wrote:Zo simpel maar zo waarwrote:Niet altijd hoorwrote:Bijzijn is meemaken.