wrote:Ik wil niet stoken maar ik vind dat Kwaaie-Max en Stny wel een beetje gelijk hebben. Ik ben het heel vaak met je eens maar nu even niet
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?wrote:Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.wrote:Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.wrote:Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.wrote:Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Ik maak een keer een opmerking over het concept t.o.v. bezoekers en blijkbaar ben ik opeens een voorbode voor van alles.
Hou toch is op te huilen, het is een enorm vreemd deel van het concept van zulk soort feest waarbij iedereen weet hoe de gemiddelde persoon heen gaat en dat weet je zelf ook en dat geldt net zo voor (bijna) elk ander hardcore feest.wrote:Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?wrote:Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Ik vind het nog steeds schattig dat je die stereotype wilt ontwijken. Maar er zijn gewoon talloze bewijzen van foto's en filmpjes en daarnaast heb ik zelf genoeg van die area's gezien, van het gros van het volk dat op zulk soort feesten komt. Jij bent misschien niet zo maar het gros wel, en dat zie ik niet snel rondlopen in een pak op zo'n feest.
Dus doe niet zo alsof ik een racistische opmerking naar alle donkere mensen heb gemaakt, als jij niet tot dat stereotype volk hoort, dan hoef je je ook niet aangevallen te voelen en hang je alleen het moraalriddertje uit.
Dit slaat nergens op, als ik het dus ergens niet mee eens ben mag ik er niet op reageren als het niet per se om mij draait?wrote:Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.wrote:Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.wrote:Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Ik maak een keer een opmerking over het concept t.o.v. bezoekers en blijkbaar ben ik opeens een voorbode voor van alles.
Hou toch is op te huilen, het is een enorm vreemd deel van het concept van zulk soort feest waarbij iedereen weet hoe de gemiddelde persoon heen gaat en dat weet je zelf ook en dat geldt net zo voor (bijna) elk ander hardcore feest.wrote:Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?wrote:Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Ik vind het nog steeds schattig dat je die stereotype wilt ontwijken. Maar er zijn gewoon talloze bewijzen van foto's en filmpjes en daarnaast heb ik zelf genoeg van die area's gezien, van het gros van het volk dat op zulk soort feesten komt. Jij bent misschien niet zo maar het gros wel, en dat zie ik niet snel rondlopen in een pak op zo'n feest.
Dus doe niet zo alsof ik een racistische opmerking naar alle donkere mensen heb gemaakt, als jij niet tot dat stereotype volk hoort, dan hoef je je ook niet aangevallen te voelen en hang je alleen het moraalriddertje uit.
Je kan aardig discussiëren met Dennis. Ik weet er alles van 
Haha BB, je hebt zo erg ongelijk, dathet niet recht te lullen valt. Stop dus gewoon.
Maar ik bemoei niet.
Maar ik bemoei niet.
Gelukkig heb jij wel het brein om te zien dat je jezelf nu tegenspreekt. Oh wacht...wrote:Haha BB, je hebt zo erg ongelijk, dathet niet recht te lullen valt. Stop dus gewoon.
Maar ik bemoei niet.
Reageren is niks mis mee, maar een slachtoffer rol aannemen...wrote:Dit slaat nergens op, als ik het dus ergens niet mee eens ben mag ik er niet op reageren als het niet per se om mij draait?
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Ik ook ja. Slechtste keuze ooit.wrote: Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.
Verschrikkelijk warm was datwrote:Ik ook ja. Slechtste keuze ooit.wrote: Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.
Kan al niet meer wachten tot zaterdag, wat gaat dit dik worden!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ja hoor.wrote:Lekker onderbouwd gast. Alsof dat bij mainstream hc en industrial (en alle andere harde genres) wel zo is.wrote:Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.
Ik trek wel een pak aan, maar kom de frenchcore zaal niet in
Heeeeel misschien bij Brutal Jestsers.
Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje had! 
Ken dat gevoel! Wat gaat dit dik worden!wrote:Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje had!
Avondje zaal 2 hoppa!wrote:Ken dat gevoel! Wat gaat dit dik worden!wrote:Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje had!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Hoe was de zaalindeling vorig jaar?
Volgens mij is het uptempo in die zaal achter de main, frenchcore in dat zaaltje links van de main en terror rechts achter de main in dat zaaltje.
Persoonlijke timetable:
10-11: Milito
11-12: Darkcontroller
12-1: I:Gor Live
1-1.45: Peacock Records Live
1.45-3: Partyraiser vs. DT
3-4: The Punisher
4-5: Partyraiser vs. F.Noize
5-6: Partyraiser vs. Drokz
Hoop dat dit het zo'n beetje wordt maar waarschijnlijk zal het me morgenavond geen moer kunnen schelen.
10-11: Milito
11-12: Darkcontroller
12-1: I:Gor Live
1-1.45: Peacock Records Live
1.45-3: Partyraiser vs. DT
3-4: The Punisher
4-5: Partyraiser vs. F.Noize
5-6: Partyraiser vs. Drokz
Hoop dat dit het zo'n beetje wordt maar waarschijnlijk zal het me morgenavond geen moer kunnen schelen.
Zoiets gaat 't worden denk ik voor mij...
22:00 - 23:00: TBS
23:00 - 00:00: Brutal Jesters
00:00 - 01:00: Dave Dope & Hardbouncer
01:00 - 02:00: Section Grabuge
02:00 - 03:00: Partyraiser vs Destructive Tendencies
03:00 - 04:00: The Punisher
04:00 - 05:30: Wars Industry
05:30 - 06:00: Partyraiser vs Drokz
22:00 - 23:00: TBS
23:00 - 00:00: Brutal Jesters
00:00 - 01:00: Dave Dope & Hardbouncer
01:00 - 02:00: Section Grabuge
02:00 - 03:00: Partyraiser vs Destructive Tendencies
03:00 - 04:00: The Punisher
04:00 - 05:30: Wars Industry
05:30 - 06:00: Partyraiser vs Drokz
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jij ging toch niet meer naar feestjes?
Ook maar mijn avondplanning, zal waarschijnlijk heel anders worden haha. Waarschijnlijk veel meer in de frenchcore of uptempo aanwezig, maar iig een stukje meepakken van deze artiesten hieronder
22.00 - 23.00: Milito
23.00 - 00.00: Brutal Jesters
00.00 - 00.30: Partyraiser (grand opening)
00.30 - 01.00: Hardbouncer & Dave Dope
01.00 - 02.00: Peacock Records live
02.00 - 03.00: Partyraiser vs. Destructive Tendencies
03.00 - 04.00: The Punisher
04.00 - 05.00: Partyraiser vs. F. Noize
05.00 - 05.30: Bit Reactors
05.30 - 06.00: Partyraiser vs. Drokz
22.00 - 23.00: Milito
23.00 - 00.00: Brutal Jesters
00.00 - 00.30: Partyraiser (grand opening)
00.30 - 01.00: Hardbouncer & Dave Dope
01.00 - 02.00: Peacock Records live
02.00 - 03.00: Partyraiser vs. Destructive Tendencies
03.00 - 04.00: The Punisher
04.00 - 05.00: Partyraiser vs. F. Noize
05.00 - 05.30: Bit Reactors
05.30 - 06.00: Partyraiser vs. Drokz
Who was there
Nobody has said they're going yet.