Sjors jonge, Beter Kom Je Niet.
Gewoon sommige dingen niet op HT zetten haha
wrote:Ik denk weer ff lekker te gaan feesten,
In de auto, chille reis, eerst nog ff wat energydrank drinken en een paar nakken nemen dan naar bkjn, komen we daar, ten eerste, FUCKING DRUK, ten tweede ID CONTROLE...
Ja hoor, ik kom niet binnen![]()
van 12 tot 6 in de auto gechillt in me 1tje
Ik heb jou hele nummer nietwrote:wrote:Ik denk weer ff lekker te gaan feesten,
In de auto, chille reis, eerst nog ff wat energydrank drinken en een paar nakken nemen dan naar bkjn, komen we daar, ten eerste, FUCKING DRUK, ten tweede ID CONTROLE...
Ja hoor, ik kom niet binnen![]()
van 12 tot 6 in de auto gechillt in me 1tje
Had me gebeld. Mn collega werkt bij de bewaking daar (Hoogstwaarschijnlijk ook diegene die je geweigerd heeft zelfs.) Had nog met m kunnen babbelen voor je.
Afijn.. Ik ben hier rete goed uit me dak gegaan.
Volgens mij was het een grote vent met gewoon normaal haar, verder niet echt op die kerel geletwrote:Ringbaardje toevallig?
Jij had hem gisteren ook nog wel goed hangen jefwrote:Balen man. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).

Achja heb me kaartje nog kunnen verkopen, daar ben ik uit eindelijk wel blij meewrote:Balen man. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).
Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Ach wat zou jij doen danwrote:Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
hij is vast gevallen bij het instappen en slikte toen perongeluk alles door, gebeurt wel vaker!wrote:Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Sws nog een paar lijntjes coke & een paar spuiten heroïne erbij, wat dacht je dan. 4 pillen is toch niks :')wrote:Ach wat zou jij doen danwrote:Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Laat die jongen lekker. Als hij dat nou wil doen. Wat heeft t voor betrekking op jou? Valt ie jou ermee lastig? Nee toch?wrote:Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Van mij mag ie.. Ik vind het wel grappig iig.wrote:Laat die jongen lekker. Als hij dat nou wil doen. Wat heeft t voor betrekking op jou? Valt ie jou ermee lastig? Nee toch?wrote:Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Damn.. Dat eeuwige gemoraalridder hier altijd.
Haha doe ik niet manwrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.