Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Sjors jonge, Beter Kom Je Niet.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik snap je wel :P
Gewoon sommige dingen niet op HT zetten haha :lol:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
hardcoresjors wrote:Ik denk weer ff lekker te gaan feesten,
In de auto, chille reis, eerst nog ff wat energydrank drinken en een paar nakken nemen dan naar bkjn, komen we daar, ten eerste, FUCKING DRUK, ten tweede ID CONTROLE...
Ja hoor, ik kom niet binnen :P
van 12 tot 6 in de auto gechillt in me 1tje :P

Had me gebeld. Mn collega werkt bij de bewaking daar (Hoogstwaarschijnlijk ook diegene die je geweigerd heeft zelfs.) Had nog met m kunnen babbelen voor je.

Afijn.. Ik ben hier rete goed uit me dak gegaan.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:
hardcoresjors wrote:Ik denk weer ff lekker te gaan feesten,
In de auto, chille reis, eerst nog ff wat energydrank drinken en een paar nakken nemen dan naar bkjn, komen we daar, ten eerste, FUCKING DRUK, ten tweede ID CONTROLE...
Ja hoor, ik kom niet binnen :P
van 12 tot 6 in de auto gechillt in me 1tje :P

Had me gebeld. Mn collega werkt bij de bewaking daar (Hoogstwaarschijnlijk ook diegene die je geweigerd heeft zelfs.) Had nog met m kunnen babbelen voor je.

Afijn.. Ik ben hier rete goed uit me dak gegaan.
Ik heb jou hele nummer niet :lol:
Maar hij zag er niet echt uit alsof ik hij om te praten was :P
Hardtraxx Elite
Ringbaardje toevallig?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Jeff3rd wrote:Ringbaardje toevallig?
Volgens mij was het een grote vent met gewoon normaal haar, verder niet echt op die kerel gelet
Hij was wel best wel jong dacht ik
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaaaaa
A
Muahahahahahah Sjorzel :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
Balen man :(. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Henk-Jan wrote:Haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaaaaa
:lol: :lol: :lol:
T
Jeff3rd wrote:Balen man :(. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).
Jij had hem gisteren ook nog wel goed hangen jef xd of herinner je ons gesprekje niet meer? xd
Hardtraxx Elite
Gesprek??? Wtf? Kan me niks herinneren???!

Edit : Nu zie ik het ja.. Op Whatsapp.. Man. Ik was knettervaag van de Etizolam xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Altijd zo vriendelijk hier BKJN vs Partyraiser · 2 (21-01-2012, Hemkade, Zaandam)
Jeff3rd wrote:Balen man :(. Mn collega werkt daar namelijk. Ben m in de nacht nog paar keer tegengekomen. Dr is echt ontzettend veel gebeurd. Ik was nog geen 10 minuten binnen, stond in de rij voor de garderobe. Zakt er een meisje volledig in elkaar. Heel veel mensen zijn preventief naar buiten gegooid of geweigerd (die bekend staan als herrieschoppers).
Achja heb me kaartje nog kunnen verkopen, daar ben ik uit eindelijk wel blij mee :thumbup:
Hardtraxx Elite
Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jeff3rd wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nando wrote:
Jeff3rd wrote:Trek t je niet aan Sjors. T kan gebeuren. Volgende keer beter. Al is het wel zuur natuurlijk.
Ja, kan gebeuren dat je in je 1tje in de auto 4 speakers weg werkt in een paar uur. :')
Ach wat zou jij doen dan :(
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Nando wrote:
hij is vast gevallen bij het instappen en slikte toen perongeluk alles door, gebeurt wel vaker!
Last edited by tommetjeuh on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Met zakje en al zeker. :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
roberttt wrote:
Nando wrote:
Ach wat zou jij doen dan :(
Sws nog een paar lijntjes coke & een paar spuiten heroïne erbij, wat dacht je dan. 4 pillen is toch niks :')
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
En natuurlijk de OOO zo belangrijke Crystal Meth niet vergeten, dat maakt het echt af :D

Maarja, sjors shit happens :loving:
Hardtraxx Elite
Nando wrote:
Laat die jongen lekker. Als hij dat nou wil doen. Wat heeft t voor betrekking op jou? Valt ie jou ermee lastig? Nee toch?

Damn.. Dat eeuwige gemoraalridder hier altijd.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Nando wrote:Met zakje en al zeker. :lol:
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Jeff3rd wrote:
Nando wrote:
Laat die jongen lekker. Als hij dat nou wil doen. Wat heeft t voor betrekking op jou? Valt ie jou ermee lastig? Nee toch?

Damn.. Dat eeuwige gemoraalridder hier altijd.
Van mij mag ie.. Ik vind het wel grappig iig. :)
Hardtraxx Elite
Moest trouwens wel lachen op de weg terug... Heel veel mensen aan t lopen naar t station. Iedereen roepen van : eyyy.. lekker fietseeee! Ik zo terug : Heeeee.. Lekker over 10 minuten thuis! Dat hoofd van sommige mensen van : Fuck.. Ik moet verdomme nog op t station zien te komen en een treinreis zien te overleven.

Priceless xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
:lol: :lol: :lol:
Het waren gelukkig geen speakers :lol:
Haha doe ik niet man :thumbup:
Last edited by hardcoresjors on , edited 1 time in total.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago