Zijn er eigenlijk mensen die hier heen gaan? ben nu bij Showtek en Technoboy geweest, een leuk 'tussendoortje'!
*gaat gauw naar google maps
:') pogo'en...wrote:Ben er 3 keer geweest, maar wat een kut volk loopt daar rond zeg.
Gaan ze aandacht zoeken bij mijn vriendin, krijgen ze dat niet gooien ze bier over haar heen :')
Mensen die uitgaan om "chicks te scoren" :') op een hardstyle feest.
Ik sta daar vaak in mijn eentje te stampuh om mij staat alles te hakkuh en te pogo'en.
Maarja jammer van het volk, wel leuk initiatief van Takens.
Ik ben nog nooit in Takens geweest, dat is het eerste wat ik erover wil zeggen. Maar het schijnt, naar wat ik allemaal hoor, niet heel super te zijn.wrote:Ben er 3 keer geweest, maar wat een kut volk loopt daar rond zeg.
Gaan ze aandacht zoeken bij mijn vriendin, krijgen ze dat niet gooien ze bier over haar heen :')
Mensen die uitgaan om "chicks te scoren" :') op een hardstyle feest.
Ik sta daar vaak in mijn eentje te stampuh om mij staat alles te hakkuh en te pogo'en.
Maarja jammer van het volk, wel leuk initiatief van Takens.
Weet je hoe relaxt aan het eind van de avond een pogo op hardcore is!!wrote:Ik sta daar vaak in mijn eentje te stampuh om mij staat alles te hakkuh en te pogo'en.
nee :')wrote:Weet je hoe relaxt aan het eind van de avond een pogo op hardcore is!!wrote:Ik sta daar vaak in mijn eentje te stampuh om mij staat alles te hakkuh en te pogo'en.

wrote:nee :')wrote:Weet je hoe relaxt aan het eind van de avond een pogo op hardcore is!!wrote:Ik sta daar vaak in mijn eentje te stampuh om mij staat alles te hakkuh en te pogo'en.
Hetzelfde als "een pit", als in de zin: laten we nu even een pit gaan bouwenwrote:wattehel is pogo?