Feestbus vanaf leeuwarden. Die vertrekt zoonbeetje voor mn huis.wrote:Ik. Hoe ga jij heen?wrote:Wie allemaal aanwezig ?
Anders met de fietsmobiel
Feestbus vanaf leeuwarden. Die vertrekt zoonbeetje voor mn huis.wrote:Ik. Hoe ga jij heen?wrote:Wie allemaal aanwezig ?
gaan zat bussenwrote:En nu zit ik even met een vervoersprobleem... OV is niet echt handig...
Vanuit mijn dorp is het OV bar slecht.wrote:gaan zat bussenwrote:En nu zit ik even met een vervoersprobleem... OV is niet echt handig...
Dit vind ik nou een goeiewrote:Aanscherping Dresscode.
Omdat we in Sans Souci nogal vrij zijn in onze regels hebben we toch gemeend 1 regel aan te scherpen namelijk de dresscode.
Het is ons opgevallen dat het nogal stoer is om in je blote torso met je onderbroek boven je broek door onze zaak te lopen. Wij vinden dit niet stoer en wij vinden dit zelfs kinderachtig.
Dus hebben we besloten dat de kleren AAN blijven. Dus het uitdoen van je shirt wordt niet meer toegestaan. Voor mensen die natuurlijk weer gaan vragen wat de sanctie is, deze is simpel:
Er wordt vriendelijk gevraagd om het shirt weer aan te doen, wil men dit niet dan wordt men vriendelijk verzocht om de zaak te verlaten. Ook krijgt men hierbij een gele kaart. 2 gele kaarten is rood en is goed voor een verbod van 3 maanden.
Wij vinden dat mensen zich netjes moeten gedragen en kleden.
Heuj
Mijn route:wrote:Heb je het over het OV als in het dagelijkse OV want er rijden bussen vanuit TDF (wat tegenover Sans Souci zit).
http://www.tdf-berlikum.nl/#!busvervoer/crht
Ik zie godver nu pas dat er aardig minder gereden wordt dan voorheen dus waarschijnlijk moet ik het laatste uurtje wat Delete wel zal worden dan missen.![]()
Misschien dat ik met de auto richting Buitenpost ga. Maar weet nog niet of ik ga en of er veel vrienden mee gaan. Anders zou je wel mee kunnen rijden.wrote:Mijn route:wrote:Heb je het over het OV als in het dagelijkse OV want er rijden bussen vanuit TDF (wat tegenover Sans Souci zit).
http://www.tdf-berlikum.nl/#!busvervoer/crht
Ik zie godver nu pas dat er aardig minder gereden wordt dan voorheen dus waarschijnlijk moet ik het laatste uurtje wat Delete wel zal worden dan missen.![]()
Kootstertille -> Buitenpost (fiets)
Buitenpost -> Leeuwarden (trein)
Leeuwarden -> Berlikum (bus)
Andersom is met standaard OV niet eerder mogelijk dan 10.00 uur 's ochtends...
Ik zou dan inderdaad met vervoer van TDF kunnen maar uitgerekend Delete zou ik dan moeten missen. Dat is nou net niet de bedoeling. Achja, ik zie wel hoe ik er kom...
Dat zou heel mooi zijn!wrote:Misschien dat ik met de auto richting Buitenpost ga. Maar weet nog niet of ik ga en of er veel vrienden mee gaan. Anders zou je wel mee kunnen rijden.
Nee inderdaad haha!wrote:Ik laat het volgende week wel even weten. Kan dan ook wel naar Kootstertille rijden, want dat maakt ook niet zoveel meer uit
Ten eerste waren er een aantal mensen die zaten te zeuren over het airco systeem wat volgens hun niet goed was. Ten tweede vonden een aantal het triest dat er videobewaking was en dan nu OOK deze regel nog. En als laatste antwoorden sommige mensen erg overdreven en zonder argumenten volgens sans. Volgens mij was dit waar de hele discussie zo ongeveer over ging.wrote:Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken.![]()
.
Vond de reacties van Sans persoonlijk ook niet echt professioneel overkomen. Ik ben het wel met hun regels eens, maar als je zag hoe de discussie daar ging. :') Zo'n beetje de enige reactie die ze gaven waren: Ik ben de baas en ik bepaal de regels.wrote:Ten eerste waren er een aantal mensen die zaten te zeuren over het airco systeem wat volgens hun niet goed was. Ten tweede vonden een aantal het triest dat er videobewaking was en dan nu OOK deze regel nog. En als laatste antwoorden sommige mensen erg overdreven en zonder argumenten volgens sans. Volgens mij was dit waar de hele discussie zo ongeveer over ging.wrote:Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken.![]()
.
EDIT: ik ben zo ongeveer 100% aanwezig
wrote:Vond de reacties van Sans persoonlijk ook niet echt professioneel overkomen. Ik ben het wel met hun regels eens, maar als je zag hoe de discussie daar ging. :') Zo'n beetje de enige reactie die ze gaven waren: Ik ben de baas en ik bepaal de regels.wrote:Ten eerste waren er een aantal mensen die zaten te zeuren over het airco systeem wat volgens hun niet goed was. Ten tweede vonden een aantal het triest dat er videobewaking was en dan nu OOK deze regel nog. En als laatste antwoorden sommige mensen erg overdreven en zonder argumenten volgens sans. Volgens mij was dit waar de hele discussie zo ongeveer over ging.wrote:Iemand ook de discussie gevolgd die er direct na het bericht was? Zijn er zelfs een paar 3 maanden verbannen uit Sans omdat ze zo graag hun t-shirt uit wilden trekken en de eigenaar begonnen af te zeiken.![]()
.
EDIT: ik ben zo ongeveer 100% aanwezig
Natuurlijk is dat ook wel zo, maar zo ga je, lijkt mij, niet met je klanten om.