Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Toch erg jammer dat ik er niet bij was :(
Maarja, vanuit Den Bosch vond ik het toch iets te veel van het goede... Er is erg lekker gedraaid zie ik! :surrender:
T
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Nov 2014
Geck-o wrote: 14. Phrantic - Road Warrior
Zo jammer hè, wat gebeurde er precies?
Artist
1973 posts member since 2009
T Huong wrote:
Geck-o wrote: 14. Phrantic - Road Warrior
Zo jammer hè, wat gebeurde er precies?
Ohja dat was zo vaag, track begon te skippen als een gek, zal wel een kras op de cd hebben gezeten ofzo :/
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
DjThera wrote:Mn tracklist :)

13. Amnesys - The Purest
Gaaf :p.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Wat een vette avond was het! Uitstekend vermaakt :D . Mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12792:Beatbusters.html
:) .
B
Artist
99 posts member since 2012
last seen Oct 2023
flevoboys wrote:Wat een vette avond was het! Uitstekend vermaakt :D . Mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12792:Beatbusters.html
Wat een vet verslag om te lezen!! :D
E
DjThera wrote:En toch vind ik t echt supervet! Een Theracords night in Friesland :D En dan te bedenken dat we in Limburg zitten met ons label :lol:
:lol: :corn:

Ik had al idee voor komend jaar in september. Uwe echtgenote weet ervan!
Dus dat wordt dan in elk geval mooi! :P
Hardtraxxer
96 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Prachtfeest!
Body Flow live :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Blackburn wrote:
flevoboys wrote:Wat een vette avond was het! Uitstekend vermaakt :D . Mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12792:Beatbusters.html
Wat een vet verslag om te lezen!! :D
Thnx! ^^
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Leuk verslag om te lezen inderdaad. Was ook wel gezellig daar in Friesland, aardig volk, voor zover als ik ze kon verstaan :P
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
M-arijn wrote:Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.
Shirtjes? Ik voldoe aan die beschrijving haha. This is I. :P inclusief hamer.
Beatbusters - Raw Edition (06-10-12) (Theracords night)
Artist
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
Vond het erg vet, mooie tent ook! :thumbsup:
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
JVDM wrote:
M-arijn wrote:Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.
[img]foto[/img]
Haha ja doelde voornamelijk op jou :P Iedereen wou met de hamers spelen :D
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Eerste keer Livesets van Theracords meegemaakt :$ en viel me absoluut niks tegen! Wat een gekkehuis! Respect gekregen voor jullie ;) ik zet het nu ook wat vaker thuis op :thumbsup:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
M-arijn wrote:
JVDM wrote:
[img]foto[/img]
Haha ja doelde voornamelijk op jou :P Iedereen wou met de hamers spelen :D
Haha awesome. Ik heb die hamers echt alleen gezien toen Thera hem vast had, uur of half 1.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
TBA wrote:Leuk verslag om te lezen inderdaad. Was ook wel gezellig daar in Friesland, aardig volk, voor zover als ik ze kon verstaan :P
Thnx :D .
Thnx, haha ja dan weet ik wel wie je bent :P . De vorige editie van Beatbusters in mei toen Thera draaide was je er ook he :P .
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
flevoboys wrote:
TBA wrote:Leuk verslag om te lezen inderdaad. Was ook wel gezellig daar in Friesland, aardig volk, voor zover als ik ze kon verstaan :P
Thnx :D .
Thnx, haha ja dan weet ik wel wie je bent :P . De vorige editie van Beatbusters in mei toen Thera draaide was je er ook he :P .
Klopt ja :)
Artist
3579 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Zitten genoeg rare foto's tussen :D Op naar de volgende TC night in Sans!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators