Net kaartjes gekocht, dus aanwezig 
En ehh.... geen bier kopen hier.
wat een kutstreek ook hewrote:Avondje werd ingekort doordat iemand xtc in me drankie deed. Had alleen 'the forsaken lands' nog mee gekregen van chris voordat ik weg ging.
zeker, normaal vind ik het niet heel erg een pilletje op zijn tijd, maar dan moet ik niet bobben en moet ik weten wat ik neem.wrote:wat een kutstreek ook hewrote:Avondje werd ingekort doordat iemand xtc in me drankie deed. Had alleen 'the forsaken lands' nog mee gekregen van chris voordat ik weg ging.
Het licht was 4 lasers die random dingen deden. Zo goed geregeld vond ik het qua licht nou ook weer nietwrote:Licht geluid etc was goed voor mekaar.
Wat was dat vet! Had wel verwacht dat hij wat oudere platen ging draaien, maar sommige waren wel onverwachts vet om weer te horen.wrote:Vooral B-FrontOpenen met Rate Reducer original en platen als Sonic Sabotage, Inflator en LMPSJNK draaien
Volgens mij heb ik met jou staan losgaan op Unleashed zonder dat ik wist dat jij het waswrote:Het licht was 4 lasers die random dingen deden. Zo goed geregeld vond ik het qua licht nou ook weer nietwrote:Licht geluid etc was goed voor mekaar.
Dik feestje gehad! Volgende keer in de Rodenburg zal wel tijdens de TC Celebrate zijn.
Wat was dat vet! Had wel verwacht dat hij wat oudere platen ging draaien, maar sommige waren wel onverwachts vet om weer te horen.wrote:Vooral B-FrontOpenen met Rate Reducer original en platen als Sonic Sabotage, Inflator en LMPSJNK draaien
Oh ja, Delete vs Dark Pact die de 1e versie van Necropsy draaide _0_ Jammer genoeg haalde Dark Pact hem er uit na de 1e climax
Die kicks klinken gewoon voor geen meter, maar ik ben het met je eens dat ze live best wel hard gingen ja.wrote:Ook draaide hij Relentlessly, wat klonk dat nummer geweldig door die zieke geluidsinstallatie daar!
Ja oke het was maar 3 euro, maar hadden dit beter bij de ticketprijs in kunnen doen. Bij veel gelegenheden kan je gewoon gratis parkeren.wrote:
Ik lees dat het betaald parkeren was?