Zeer content met deze namen. Heel tof dat Udex er staat en ook Devin Wild ben ik erg blij mee. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Uitgezonderd van B-Front en PN zelf, wordt ik er op Udex en Galactixx na nou niet heel warm van. Kaartje gaat denk ik weer in de verkoop, aangezien ik B-Front, PN en Galactixx toch al op zat andere feesten zie.
Oke, dus op dit feest had je nog meer namen willen zien die je al op zat andere feesten ziet?wrote:Uitgezonderd van B-Front en PN zelf, wordt ik er op Udex en Galactixx na nou niet heel warm van. Kaartje gaat denk ik weer in de verkoop, aangezien ik B-Front, PN en Galactixx toch al op zat andere feesten zie.
Laat je lekker verrassen door het Raw geweld, misschien vind je het live wel heel leuk
Fuck the mainstream, Martin defends the raw
Ik heb ook 2 kaarten te koop, pm me voor interesse.
Had op minder raw in de line up gehoopt en evt wat langere sets van PN en Bob, maar helaas..
Had op minder raw in de line up gehoopt en evt wat langere sets van PN en Bob, maar helaas..
Ticket uiteindelijk verkocht, helaas. Komt me qua voetbal niet goed uit en de groep waarmee ik zou gaan haakt ook af.
Is de lengte van de sets of timetable al ergens bekend gemaakt?wrote:Ik heb ook 2 kaarten te koop, pm me voor interesse.
Qua volgorde hoop ik dat Rejecta en Aversion op het eind staan, dan gewoon lekker om 22:00 naar huis.
K
Hardtraxxer
128 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Een paar verrassende namen op de lineup, maar namen als Devin Wild, Rejecta en ran-d b2b adaro bevallen mij wel
wrote:Is de lengte van de sets of timetable al ergens bekend gemaakt?wrote:Ik heb ook 2 kaarten te koop, pm me voor interesse.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Heb hier ook nog twee tickets voor.. Tzt maar kijken of ik ga. Uit m'n omgeving ook echt niemand helaas die mee wil.
Wij gaan ze ook verkopen, 0 hype hiervoor.
EDIT: verkocht.
EDIT: verkocht.
Hier wel enorm veel hype, maar kaartje verkocht ivm vakantie.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen Aug 2026
Hier geen hype, puur door de locatie, die mij erg tegenviel met vorige feest PN.
Deze line-up (mooie opbouw van melodieus naar (de goede) raw) in de HMH zou een instant "Ja" zijn geweest.
Deze line-up (mooie opbouw van melodieus naar (de goede) raw) in de HMH zou een instant "Ja" zijn geweest.
Een HMH ga je denk ik niet vol krijgen hier mee gok ik. Zeker als je kijkt naar de populariteit van de raw scène. Daar hebben ze wel slim op ingespeeld om een Aversion hier biv neer te zetten maar ik zit daar persoonlijk niet op te wachten. Daarbij is er zo’n overkill aan feesten de laatste tijd.wrote:Hier geen hype, puur door de locatie, die mij erg tegenviel met vorige feest PN.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen Aug 2026
Misschien heb je gelijk ja, en is het te groot risico.wrote:
Een HMH ga je denk ik niet vol krijgen hier mee gok ik. Zeker als je kijkt naar de populariteit van de raw scène. Daar hebben ze wel slim op ingespeeld om een Aversion hier biv neer te zetten maar ik zit daar persoonlijk niet op te wachten. Daarbij is er zo’n overkill aan feesten de laatste tijd.
En aan de andere kant, een Gearbox in de ziggo die uitverkoopt, onbegrijpelijk…
Afas hadden ze denk ik niet uitverkocht nee, al had ik dat ook veel liever gezien dan de 013.wrote:Misschien heb je gelijk ja, en is het te groot risico.wrote:
Een HMH ga je denk ik niet vol krijgen hier mee gok ik. Zeker als je kijkt naar de populariteit van de raw scène. Daar hebben ze wel slim op ingespeeld om een Aversion hier biv neer te zetten maar ik zit daar persoonlijk niet op te wachten. Daarbij is er zo’n overkill aan feesten de laatste tijd.
En aan de andere kant, een Gearbox in de ziggo die uitverkoopt, onbegrijpelijk…
J
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2019
last seen 24 days ago
Iemand al een timetable gezien? 
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Ik heb besloten te gaan, ik ga wel alleen die kant op. Maar zijn er nog bekenden van hier die gaan waar ik kan aansluiten ?
Mooi aanwezig vanaf het begin.
gezien de timetable ga ik wel lekker om 22:00 huiswaarts
Mooi aanwezig vanaf het begin.
gezien de timetable ga ik wel lekker om 22:00 huiswaarts
Aardige timetable. Wij gaan ook om 22:00 lekker naar huis.
wrote:22:00 huiswaarts
wrote:Hier ook heen met de groep laatste uur ook skippen
Lafaardswrote:Wij gaan ook om 22:00 lekker naar huis.
Erg zin in dit feest. Denk vanaf een uurtje of 3 aanwezig en vanaf dat punt tot 19:45 gaat maximaal feesten worden. Daarna zien we wel hoe er gedraaid wordt en hoe lang we nog zin hebben om te blijven plakken. Hoop toch ergens dat de namen na 19:45 iets gevarieerder en melodischer draaien dan normaal.
Z
Hardtraxxer
51 posts member since 2018
last seen 23 days ago
Prima timetable zo. Aardig zin in ook aangezien het laatste feestje Origins was.
Denk rond 15 uur binnen en tijdens Aversion is het mooi tijd om huiswaarts te gaan.
Denk rond 15 uur binnen en tijdens Aversion is het mooi tijd om huiswaarts te gaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.