Poster: B-Front & Phuture Noize - Face To Face
Past

B-Front & Phuture Noize - Face To Face

Time
–
Price
€39,95
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Artist
32 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat n feest, ongekende sfeer tijdens de f2f va b-front en phuture noize!! Dankbaar dat ik er bij kon zijn.

“ Adaro draaide op 4-5 platen na hetzelfde als Raw definition maar als je zulke goede tracks draait is dat geen straf.”
Thanks :D maar heb even nagekeken , want dat zou niet best zijn, maar heb 12 andere tracks gedraaid als op Raw Generation :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Adaro wrote:Wat n feest, ongekende sfeer tijdens de f2f va b-front en phuture noize!! Dankbaar dat ik er bij kon zijn.

“ Adaro draaide op 4-5 platen na hetzelfde als Raw definition maar als je zulke goede tracks draait is dat geen straf.”
Thanks :D maar heb even nagekeken , want dat zou niet best zijn, maar heb 12 andere tracks gedraaid als op Raw Generation :D
Oo dat valt inderdaad reuze mee! Maar zoals gezegd al was het wel zo, ik vond de set met Ran-D vrijdag al grandioos en de groep met wie ik mee was wilde eigenlijk na de F2F set weggaan. Ik zei nog : wacht nou even, als adaro net zo draait als gisteren dan is dat zeker het blijven waard. En achteraf waren ze het met die conclusie eens. :cool:
A
Artist
32 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Helemaal super, thanks daarvoor en ook aan je vriendengroep!

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago