heb geen zin om verslaf te schrijven dus ik doe het lekker niet
Ja, Lorenz is zatwrote:heb geen zin om verslaf te schrijven dus ik doe het lekker niet
Ja, Lorenz is zatwrote:heb geen zin om verslaf te schrijven dus ik doe het lekker niet
wrote:heb geen zin om verslaf te schrijven dus ik doe het lekker niet
Zo is het maar net iddwrote:Je kunt zeggen wat je wilt over heey-hoow, jong publiek, of wat dan ook, maar als je naar de sfeer kijkt was die 10x beter dan de meeste andere feesten.
Zo nu en dan is idd wel leuk, op het begin de eerste paar keer deed ik ook gewoon mee, (omdat me vrienden dat geweldig vinden volgens mij :') ) maar na een tijdje was het wel echt te veel , om de 10 minuten begon het hee-hoo begon me er toen wel aan te irriteren.. Maar de sfeer was voor de rest wel prima jawrote:Zo is het maar net iddwrote:Je kunt zeggen wat je wilt over heey-hoow, jong publiek, of wat dan ook, maar als je naar de sfeer kijkt was die 10x beter dan de meeste andere feesten.
wat is naam van 2de fimpje, de track e xpwrote:Mijn video's van Adrenaline :
Zatox @ Bass Events Adrenaline
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Psyko Punkz @ Bass Events Adrenaline
View on YouTube
Psyko Punkz @ Bass Events Adrenaline
View on YouTube
D-Block & S-Te-Fan @ Bass Events Adrenaline
View on YouTube
Dankje om te helpen filmen omdat ik te klein was Lowrenz
Nu en dan zou ik het misschien nog wel leuk vinden, maar op Adrenaline ging er letterlijk geen kwartier voorbij zonder heej-hoow geroep.. Vond je dat nu ook niet overdreven?wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over heey-hoow, jong publiek, of wat dan ook, maar als je naar de sfeer kijkt was die 10x beter dan de meeste andere feesten. Vanaf het begin af aan gingen mensen al los en zat de sfeer er goed in. Dan neem ik zo nu en dan een heey-hoow voor lief.
Daar liepe teminste geen kindjes rondwrote:Nhee di feest kan me niet overtuigen om volgend jaar erheen te gaan als ik zo filmpjes kijk en sommige reacties.
Beter was je naar Last World gegaan mensen haha
Inderdaad, maar ik had geen vervoerwrote:Nhee di feest kan me niet overtuigen om volgend jaar erheen te gaan als ik zo filmpjes kijk en sommige reacties.
Beter was je naar Last World gegaan mensen haha
Kan dit normaal niet dan? Defqon en Decibel is toch ook buiten en daar heb je ook een lasershow.wrote:Inderdaad, altijd wel iets leuk te beleven. Wat ook een enorm pluspunt is dat de hardstyle stage indoor is waardoor je met lasershow kan werkenwrote:wow line-up zieter beter uit dan vorig jaar :-) kvont dit echt een chill en zeer goed feesj. Die afwisseling tusse goede hardstyle en af en toe eens in een goeie attractie gaan maakte het helemaal af voor mij dus zeker terug dit jaar voor mij
Overdag kun je niet al te veel laseren, dat kan alleen als het donker word.wrote:Kan dit normaal niet dan? Defqon en Decibel is toch ook buiten en daar heb je ook een lasershow.wrote:Inderdaad, altijd wel iets leuk te beleven. Wat ook een enorm pluspunt is dat de hardstyle stage indoor is waardoor je met lasershow kan werkenwrote:wow line-up zieter beter uit dan vorig jaar :-) kvont dit echt een chill en zeer goed feesj. Die afwisseling tusse goede hardstyle en af en toe eens in een goeie attractie gaan maakte het helemaal af voor mij dus zeker terug dit jaar voor mij
Het is natuurlijk niet Bass Events die over het licht gaat hewrote:inderdaad, dat viel me ook wel tegen eigelijk. bass events moet die dingen toch wel hebben liggen.
Hadden ik en Lowrenz inderdad 'uitgelokt'wrote:het ''in de nek gaan zitten'' moment was wel echt super, ook al had ik zelf iemand bij me in de nek.
dat is er toch wel geweestwrote: Daarna wilden we nog een sitdown-momentje maar de mc wou niet echt denk ik