Zwaar brute line-up!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
The Anarchist?!
Past prima bij A2 Records toch, ik vind Battlescarz best wel een a2 sound hebben.
Ben benieuwd naar het aantal dubbele tracks die deze avond gedraaid zullen worden. Ik ben er iig niet bij.
Ik denk dat het juist wel goedkomt. Men weet wie er allemaal staat.wrote:Ben benieuwd naar het aantal dubbele tracks die deze avond gedraaid zullen worden. Ik ben er iig niet bij.
Ziet er vet uit,maar ik ga toch liever naar Bass Academy lekker om de hoek. 
Ik ook de variatie in de A2R bunker was ook best ver te zoekenwrote:Ben benieuwd naar het aantal dubbele tracks die deze avond gedraaid zullen worden. Ik ben er iig niet bij.
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Gister ook kaartje hiervoor gehaald!!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
ben ook aanwezig, kaartje van de week binnengehaald! heb er zin in 
Heeeeel misschien dat ik nog ga, ligt er een beetje aan. Ik die zaterdag terug van vakantie, maar ik weet niet precies hoe laat.
Meestal komt er wel wat Minus is More spul met hem mee, daarnaast natuurlijk wat van die E-force tracks. Mixtechnisch is het bij Luna vaak wel in orde trouwens.
Hoe gaat 't met marvin ze blinde darm dan?wrote:zeker weten!wrote:Wel zin in =)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Luna komt altijd wel met een paar onverwachte tracks. Zo opende hij op de laatste Bass Academy bijvoorbeeld met The Prophet - Elites. Man man, wat ging dat hardwrote:ben benieuwd! heb me eigelijk nog nooit echt in zijn tracks verdiept , wat kan je verwachten van hem?wrote:Vet dat Luna er ook bij is zeg.
Nog maar één weekje
Die was heerlijk om te horen idd (Elites).
Ik hoorde dat die er aan kwam, en toen zei ik dat tegen Lellebel & Nando. Ze lachtten me uit omdat zij zeker wisten dat het geen Prophet-plaat was
Hij draaide toen ook nog Dead of the Night volgens mij.
Ik hoorde dat die er aan kwam, en toen zei ik dat tegen Lellebel & Nando. Ze lachtten me uit omdat zij zeker wisten dat het geen Prophet-plaat was
Hij draaide toen ook nog Dead of the Night volgens mij.
Ben hier ook aanwezig
(95% zeker)
Who was there
Nobody has said they're going yet.