Ik neem aan 16+, anders zouden de tekkertjes en jumpertjes niet binnen kunnen/mogen.
ik heb gehoord dat tickets uitverkocht zijn?
klopt dit?
iemand??wrote:ik heb gehoord dat tickets uitverkocht zijn?
klopt dit?
hahhahaha, je hebt wel gelijk.wrote:Ik neem aan 16+, anders zouden de tekkertjes en jumpertjes niet binnen kunnen/mogen.
Een mailtje doet wonderen.wrote:ik heb gehoord dat tickets uitverkocht zijn?
klopt dit?
wrote:ik heb gehoord dat tickets uitverkocht zijn?
klopt dit?
wrote:Soms rare timetables, maar dat is het laatste jaar positief geëvolueerd!wrote:Heb op bassevents niet veel aan te merken... Ik ben ook niet zo voor de Jump maar er is blijkbaar wel een groot genoeg publiek voor om te openen met jump. Heb trouwens ook nog maar zelden te klagen gehad over bassevents feestenGeluid in hardcore summerfestival 2009 kan ik me herinneren maar voor de rest...?
En ja idd, in België is er een grote markt om jump/tek te promoten, dus waarom niet...
Ik ga der gwn niet heen omdat die pikachu's die hoogstwaarschijnlijk in grote getallen gaan afkomen hierop, niet echt men volkje is, erger me nogal aan hun.
Jij weet het!wrote:Die line-up is echt om te huilen.
Presale 5 Years Bass Events
The presale for "5 Years Bass Events" is going hard !
Get your tickets on time before it's too late !
Tickets available at Free Record Shop, Toff Music & online at our website : http://www.bassevents.be
Inderdaad haha line up al gezien? Gaan er weer veel aanwezig zijn met wat tapijtjes in hun nek. Hier ga ik zeker geen 40+ euro aan verspillenwrote:Ik neem aan 16+, anders zouden de tekkertjes en jumpertjes niet binnen kunnen/mogen.
Het is maar een stage dacht ik dus je ziet alles? (als je dan al aanwezig bent natuurlijk)wrote:Heb er zin in: eerst pikachu's wegknallen en tek overleven!![]()
![]()
-> Wil zeker wel Chicago Zone zien; maar dat is dan ook het enige!
Verder: Psyko Punkz, Toneshifterz (eerste performance op belgische bodem), Deepack, Showtek miss, ik hoop dat het een early showtek set wordt en ISAAC!![]()
![]()
Daarna knallen bij Endymion & Darkraver !
Haha, dan zul je als nog die tek sound horen tijdens je hapje en drankje hoorwrote:Tijdens de tek ga ik vooral aan het zuipen en vreten zijn: DAT bedoel ik!
Gewoon op gaanwrote:Haha, dan zul je als nog die tek sound horen tijdens je hapje en drankje hoorwrote:Tijdens de tek ga ik vooral aan het zuipen en vreten zijn: DAT bedoel ik!Maarja precies eerste uurtjes van het zelfde bij mij de Tek overleven door wat eten,drinken,lopen