Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik mij de Reloop Beat Mix DJ controller ga kopen. Kost ongeveer 200 euro.

Budget is tot de 250 euro. Zijn er voor die prijs ook betere alternatieven?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Elite

equalization schreef:
Ik denk dat ik mij de Reloop Beat Mix DJ controller ga kopen. Kost ongeveer 200 euro.

Budget is tot de 250 euro. Zijn er voor die prijs ook betere alternatieven?


misschien de numark mixtrack pro? kost als ik me niet vergis ook rond de 200 euries
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:14 
 
Hardtraxx Newbie

tijntjuh120 schreef:
misschien de numark mixtrack pro? kost als ik me niet vergis ook rond de 200 euries


Ik heb die 1. Best een leuk ding, maar voor het inluisteren moet je wel een versterker en boxen hebben want met alleen de computer kun je niet inluisteren. Werkt verder prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

equalization schreef:
Ik denk dat ik mij de Reloop Beat Mix DJ controller ga kopen. Kost ongeveer 200 euro.

Budget is tot de 250 euro. Zijn er voor die prijs ook betere alternatieven?
plaatje


Nu kan je bij Conrad een reloop digital jockey 2 master edition kopen voor 200,- en is nog in veel winkels
370,- tot 400,-
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb een hele poos geoefend met een hercules dj control mp3 e2 en Virtual DJ, leuk om mee te oefenen. Sinds dit weekend heb ik echter 2x Numark NDX-200 met een Numark iM1 mixer. Dit is heel basic stuff, maar juist door het gebrek aan extra hulpmiddeltjes moet je echt leren draaien om hiermee overweg te kunnen.

Tot nu toe bevallen deze spelers me enorm, het is niet duur en heel goed om het mee te leren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:29 
 
Hardtraxx Elite

Had de Numark MixTrack Pro, Onwijs fijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Cruelty schreef:
Je moet niet van die kinderspeeltjes kopen, gewoon gelijk cd spelers en een mixer. Als je een keer gevraagd wordt om op een feest te draaien, en je moet afzeggen omdat je je sync knop niet kan missen dan is dat wel zuur.

aha dus mensen met een ''kinderspeeltje'' gebruiken alleen de sync knop?

Vind het ook wat kort door de bocht gezegd zo. Het is een kwestie van hoe moeilijk/makkelijk je het jezelf maakt. Ik ben ook begonnen met midi, maar de overgang naar gear ging toch een stuk soepeler dan als ik meteen op gear had moeten beginnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe dan ook heb je draaien via gear ( zonder sync-mogelijkheid ) na een paar uurtjes onder de knie ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Het echte mixen moet eigenlijk ook niet met cd spelers met een bpm counter. Platenspelers, dat is eigenlijk het echte werk :P.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Ik heb een hele poos geoefend met een hercules dj control mp3 e2 en Virtual DJ, leuk om mee te oefenen. Sinds dit weekend heb ik echter 2x Numark NDX-200 met een Numark iM1 mixer. Dit is heel basic stuff, maar juist door het gebrek aan extra hulpmiddeltjes moet je echt leren draaien om hiermee overweg te kunnen.

Tot nu toe bevallen deze spelers me enorm, het is niet duur en heel goed om het mee te leren :)


Dus je doet niets meer met die Hercules DJ Control :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben van plan om een Hercules 4-MX te kopen, any good?

http://www.vd.nl/elektronica/audio/dj-g ... escription
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reloop Digital Jockey 2 besteld via de site (conrad) die hier werd gelinked, thanks daarvoor :) Ben erg benieuwd, lijkt me leuk om een eerste poging te wagen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Het echte mixen moet eigenlijk ook niet met cd spelers met een bpm counter. Platenspelers, dat is eigenlijk het echte werk :P.


Het echte dj zijn gaat niet alleen over beatmatchen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

Hey mensen,

Ook ik wil graag beginnen met draaien, heb momenteel deze op het oog:
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... tails.html

Heeft iemand ervaring met dit product? Tips?
Wat raden jullie mij aan?
Mijn budget is maximaal 250 euro.

Bij voorbaat dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:35 
 
Hardtraxxer

Kijk eens naar de Numark Mix Track Pro. Is een zeer goeie midi-controller waar je veel mee kan ;)

Ben zelf begonnen op een Hercules. Top kwaliteit , alles werkt perfect, mijn eerste feestje zelfs mee gedraait :P Kost vrij weinig , maar als je toch wat beter budget hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 01:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ineens 940 betaald voor een 'deftig' setje : CDJ-350 x2 en DJM-250 die ondertussen al vervangen is door een DJM-400 :)

De prijs van 't setje bedroeg 940 euro :) Ik kreeg er zelfs twee nieuwe HDJ-500 bij. Foutje van Bax :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je dat setje voor die prijs via bax-shop gekocht??? Link me please :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja via bax-shop. De dag nadat ik 't setje betaald had, was 't al uit het assortiment verdwenen :huh:

2 weken later was 't tijdelijk terug.

Ik zou als ik jou was, geregeld rondkijken :)

Setje: CDJ-350x2, DJM-250 & flightcase (rood)

Edit: exact 't zelfde setje maar dan met 1 Pioneer HDJ-500 kost 1399.
460 euro dus voor een HDJ-500 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb de Numark Mixdeck Express, kost rond de 630 bij bax-shop
en een Sennheiser headphone van 80 euro, niet slecht maar die word nog vervangen :P

ben van de numark erg blij om mee te beginnen, al mis ik soms wel de effectjes die op een pioneer mixer staan :D en ja het feit dat je door de track moet scrollen met de jogwheels om door te spoelen (wat vrij traag gaat tov een fast-fw knop)

maar algemeen prijs-kwaliteit ben ik er heel tevreden over
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon een setje pioneers halen, mocht je bookings krijgen kan je er direct mee overweg! Scheelt een hele hoop om je over druk te maken bij je eerste gig's.
Wil je echt leren draaien op gehoor? Koop platenspelers en oefen daar netzo lang mee tot je het onder de knie heb, wil je op feestjes draaien zou ik alleen wel met cd's beginnen.
Heb altijd vinyl gedraait (hardcore) en het zo geleerd, totdat het helemaal is uitgestorven was en vele hardstyle labels ermee zijn gestopt, niet alleen die reden maar ook dat ALS er vinylspelers staan (die er 9 vd 10 x niet staan) zijn ze zwaar verwaarloost in mijn beleving.
Dan heb ik het over brom, verspringende naalden, slecht geluid of gewoon opgefuckte draaitafels wat niet op tempo blijven...
Zwoor altijd bij vinyl totdat ik meer gig's kreeg, dan praat je wel anders :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een pioneer midi controller is ook een goed instap modelletje. Ik heb zelf de Ergo, met tracktor uitvoering.
Een mat van mij heeft de VDJ uitvoering en die heeft meer opties op zijn controller, gezien de traktor editie een hoop beperkingen heeft bij de LE edition (oa hot cue points, effects etc.)
De overstap naar pioneer 2000 in de discotheek was voor mij erg laag en als prima ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook eindelijk eens een setje kopen. Ik wil gelijk iets van kwaliteit, maar het hoeft niet zo uitgebreid te zijn.
Pioneer CDJ 350 + DJM 350 + HDJ 500K Pro + flightcase LTD set voor 1500 euro via bax-shop gevonden. Is dat een beetje een goede keuze m.b.t. prijs vs kwaliteit?

Of zijn er betere mogelijkheden? Heb liever iets nieuws, dus niet van marktplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik wil ook eindelijk eens een setje kopen. Ik wil gelijk iets van kwaliteit, maar het hoeft niet zo uitgebreid te zijn.
Pioneer CDJ 350 + DJM 350 + HDJ 500K Pro + flightcase LTD set voor 1500 euro via bax-shop gevonden. Is dat een beetje een goede keuze m.b.t. prijs vs kwaliteit?

Of zijn er betere mogelijkheden? Heb liever iets nieuws, dus niet van marktplaats.



Ik zou voor pioneer cdj 800's gaan met een djm 350 of 400 tweedehands. Ik heb het zelf ook gedaan en heb er geen spijt van ^^ 800 euro was ik kwijt ongeveer of moet het perse nieuw zijn ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het grote voordeel van een cdj-800 t.o.v. een cdj-350? 350 hebben ook USB-input, wat erg fijn is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Wat is het grote voordeel van een cdj-800 t.o.v. een cdj-350? 350 hebben ook USB-input, wat erg fijn is.



ja daar heb je wel gelijk in inderdaad, ik vind het niet zo erg om cd's te branden. Reden waarvoor ik de 800 gekozen heb is, omdat ik de 350 of 400 te klein vond. Ik vond ze niet lekker spelen. Ik kon toen van een kennis van me zijn 800 mk2's overnemen voor een vriendenprijs en die sloeg ik dus niet af.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner