Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2009 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil altijd erg graag met een breakje openen ofzo, zodat je er redelijk gauw inzit. Dit is wel lastig zoeken vind ik, maar meestal kom ik er wel uit.
Verder vind ik switches tussen NL en Italiaanse makelij heel erg leuk om te doen, net als spelen met af en toe reversed en af en toe niet.
Uiteraard vind ik opbouw belangrijk. Het liefste van minder hard naar harder, maar met piekjes en dalen spelen vind ik ook leuk. Meestal zoek ik wel de logische volgorde natuurlijk.

Voor mij moeten vooral de sprongen tussen de nummers niet te groot zijn eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 00:27 
 
Donateur

met soft beginnen en dergelijke wil ik niet perse, de tracks moet ik zelf helemaal de bomb vinden, maar ik stop meestal ook wel 2 tracks erin die andere mensen als liefhebber hebben genoemd :P
verder kan ik ook hard beginnen overgaan naar soft en dan een dikke knaller op t eind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2009 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik let uiteraard op van zacht naar hard, tempo verhogen (soms blijf ik ook op hetzelfde tempo draaien).
En de eerste paar tracks moeten lekker zijn om erin te komen.
En ik let erop dat het niet een hitlijst is, dus ook minder bekende nummers en ook knallers van vóór 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2009 10:52 
 
Hardtraxxer

ik begin altijd met wat relaxtere trackjes met bijv een reversed bassje derin(geen early) , en die opbouwen qua hardheid die tracks totdat je uiteindelijk op een beuktrack van donkey rollers zit.
me tempo blijft altijd gelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 13:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
dat ik geen spelfouten maak in m`n tracklist. haha flouw ;)

^^
- Beginnen met hard, dan naar nog harder.
- Bovendien veel tracks die je al een tijd niet gehoord hebt. (Meestal tot 2005)
- Geen breaks en geen uplifting melodieen
- Reversed basssss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

ik let er eigenlijk niet zo op, maar ja de volgende keren ga ik er wel opletten :D dan wordt het miss wat beter beluisterd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2009 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige week draaide ik voor Headhunterz. Publiek is vrij moeilijk. Meestal begin ik rustig maar nu startte ik gelijk met de break van Brennan Heart - Feel U Here. Jahaaa die werkt wel! En opvolgend meteen Wildstylez - Push The Feeling.

Vanavond openen, headliner is Noisecontrollers. Ik draai echter samen met iemand die ik niet echt ken en nooit met hem samen heb gedraaid. Heb er eigenlijk geen idee van. back2back setjes gooi ik gewoon me platentas vol en zie wel hoe of wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaap schreef:
Vorige week draaide ik voor Headhunterz. Publiek is vrij moeilijk. Meestal begin ik rustig maar nu startte ik gelijk met de break van Brennan Heart - Feel U Here. Jahaaa die werkt wel! En opvolgend meteen Wildstylez - Push The Feeling.

Vanavond openen, headliner is Noisecontrollers. Ik draai echter samen met iemand die ik niet echt ken en nooit met hem samen heb gedraaid. Heb er eigenlijk geen idee van. back2back setjes gooi ik gewoon me platentas vol en zie wel hoe of wat.


En hoe ging het je af bij NC? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klote, liep gewoon voor mijn gevoel niet zo lekker. Pakte zelfs per ongeluk naald van de plaat af die ik net inmix. Heb ze dus beter gedaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja soms wil het gewoon niet lukken en mislukt alles (voor jouw gevoel dan), overkomt iedereen wel :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 20:35 
 
Hardtraxxer

Ik draai zelf voor vrienden en thuis maar als ik draai, dan pak ik graag nog wat oudere hardstyle erbij ik hoef niet alleen maar hitjes in me sets te stoppen dus tracks van 2006/2007/2008 kunnen er best in en maakt het ook meer gevarieerder :) En voor de rest energieke tracks natuurlijk :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner