Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey guys, heb een vraagje:

Ik heb net een mix gemaakt (eentje van 10 uur) en wil graag de mix op mijn MP3 zetten en met de klik van een knop van het ene naar het andere nummer gaan in plaats van de hele mix doorspitten om verder te komen. Nu heb ik dit ook wel in podcasts gehoord dat wanneer je op volgende drukt hij zeg maar naar de volgende cue point springt, ik heb al wat met cue points lopen kloten maar snap niet helemaal hoe ik dit dan als 1 groot bestand op mijn MP3 kan krijgen en dan ook van nummer naar nummer kan gaan. Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik dit kan bewerkstelligen? Bij voorbaat dank :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In audacity kan je dus cue points instellen. Maar je mp3 player moet dit ook ondersteunen om dus naar die cue te skippen. Hoe dat verder in zijn werking gaat geen idee :P Maar niet elke player ondersteund dit

Je kan beter na die Cue alles los exporteren, in een folder plaatsen en dan zonder pauzes in je mp3 afspelen, dan heb je het zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er geen hol verstand van maar net zo als hierboven lijkt mij. Net als op die mixCD's van feesten.
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner