Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 23:11 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi,

Heb een probleem met VDJ

Telkens wanneer ik een overgang wil maken
hapert de muziek?

Welke zijn de oplossingen

Mvr Dj 4am
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

hier misschien helpt dit :')
http://www.virtualdj.com/contact/index.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 23:21 
 
Hardtraxx Newbie

ok ik zal zien alvast bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stop hier en ga niet verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 08:20 
 
Hardtraxxer

gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:
gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..

dan moet je wel een helen slechte geluidskaart hebben als tie vdj niet aan kan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 13:22 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
Vert0z schreef:
gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..

dan moet je wel een helen slechte geluidskaart hebben als tie vdj niet aan kan >.<

haha >.< kijkt zichzelf aan XD had ik ook met zo'n realtek hd audio onboard ding :P zodra je 2e nummer erbij flikkert begint het te haperen, asio4all loste toendertijd dit probleem voor mij op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:
the sidespinnars schreef:
Vert0z schreef:
gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..

dan moet je wel een helen slechte geluidskaart hebben als tie vdj niet aan kan >.<

haha >.< kijkt zichzelf aan XD had ik ook met zo'n realtek hd audio onboard ding :P zodra je 2e nummer erbij flikkert begint het te haperen, asio4all loste toendertijd dit probleem voor mij op :P

deze dus ;)
http://download.chip.eu/nl/ASIO4ALL_789065.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

danku!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geluidskaart zeggen ze,
Ik heb een externe USB geluidskaart waarvan de verzendkosten nog duurder waren als het geval zelf.
Die doet het wel prima trouwens, heb em eerst ook met VDJ gebruikt, dus volgensmij is et onzin heren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 17:47 
 
Hardtraxxer

ElSalvaje schreef:
Geluidskaart zeggen ze,
Ik heb een externe USB geluidskaart waarvan de verzendkosten nog duurder waren als het geval zelf.
Die doet het wel prima trouwens, heb em eerst ook met VDJ gebruikt, dus volgensmij is et onzin heren :P

met asio4all kan het zelfs helemaal gratis xd heb ik in fruityloops ook, moet hem altijd op 8192 samples zetten, anders heb ik continu gekraak, met asio4all staat die gewoon op standaard zonder gekraak etc :) werkt dus wel degelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb met Virtual DJ ook vaak een miniscule hapering als ik shit opneem. Echt een soort tikje als er kicks zijn.. Maar dat ligt dus aan een slechte driver voor je geluidskaart? En met ASIO is dat verholpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Ik heb met Virtual DJ ook vaak een miniscule hapering als ik shit opneem. Echt een soort tikje als er kicks zijn.. Maar dat ligt dus aan een slechte driver voor je geluidskaart? En met ASIO is dat verholpen?

Wat je kunt proberen:
- Keylock uitzetten
- Opnemen in WAV ipv mp3 (als dat mogelijk is bij VDJ), wav opnemen kost minder kracht omdat dit uncompressed is
- ASIO instaleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Keylock is idd een goeie.. Dat slokt ontiegelijk veel van je CPU, terwijl je het eigenlijk amper nodig hebt. Keylock heb je misschien nodig als je 150 bpm op 160/170 af wilt spelen, maar als je 150 op 154 draait dan heb je het echt niet nodig hoor
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner