Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
S
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2009
last seen May 2010
Hoi,

Heb een probleem met VDJ

Telkens wanneer ik een overgang wil maken
hapert de muziek?

Welke zijn de oplossingen

Mvr Dj 4am
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
hier misschien helpt dit :')
http://www.virtualdj.com/contact/index.html
S
Hardtraxx Newbie
last seen May 2010
ok ik zal zien alvast bedankt! :)
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Stop hier en ga niet verder.
V
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Apr 2017
gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..
R
Hardtraxx Veteran
Vert0z wrote:gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..
dan moet je wel een helen slechte geluidskaart hebben als tie vdj niet aan kan >.<
V
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
the sidespinnars wrote:
Vert0z wrote:gaap, je geluidskaart kan het niet aan >.< een oplossing is asio4all gebruiken..
dan moet je wel een helen slechte geluidskaart hebben als tie vdj niet aan kan >.<
haha >.< kijkt zichzelf aan XD had ik ook met zo'n realtek hd audio onboard ding :P zodra je 2e nummer erbij flikkert begint het te haperen, asio4all loste toendertijd dit probleem voor mij op :P
R
Hardtraxx Veteran
Vert0z wrote:
the sidespinnars wrote:
haha >.< kijkt zichzelf aan XD had ik ook met zo'n realtek hd audio onboard ding :P zodra je 2e nummer erbij flikkert begint het te haperen, asio4all loste toendertijd dit probleem voor mij op :P
deze dus ;)
http://download.chip.eu/nl/ASIO4ALL_789065.html
S
Hardtraxx Newbie
last seen May 2010
danku!! :D
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Geluidskaart zeggen ze,
Ik heb een externe USB geluidskaart waarvan de verzendkosten nog duurder waren als het geval zelf.
Die doet het wel prima trouwens, heb em eerst ook met VDJ gebruikt, dus volgensmij is et onzin heren :P
V
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
ElSalvaje wrote:Geluidskaart zeggen ze,
Ik heb een externe USB geluidskaart waarvan de verzendkosten nog duurder waren als het geval zelf.
Die doet het wel prima trouwens, heb em eerst ook met VDJ gebruikt, dus volgensmij is et onzin heren :P
met asio4all kan het zelfs helemaal gratis xd heb ik in fruityloops ook, moet hem altijd op 8192 samples zetten, anders heb ik continu gekraak, met asio4all staat die gewoon op standaard zonder gekraak etc :) werkt dus wel degelijk ^^
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ik heb met Virtual DJ ook vaak een miniscule hapering als ik shit opneem. Echt een soort tikje als er kicks zijn.. Maar dat ligt dus aan een slechte driver voor je geluidskaart? En met ASIO is dat verholpen?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Gangsterdwerg wrote:Ik heb met Virtual DJ ook vaak een miniscule hapering als ik shit opneem. Echt een soort tikje als er kicks zijn.. Maar dat ligt dus aan een slechte driver voor je geluidskaart? En met ASIO is dat verholpen?
Wat je kunt proberen:
- Keylock uitzetten
- Opnemen in WAV ipv mp3 (als dat mogelijk is bij VDJ), wav opnemen kost minder kracht omdat dit uncompressed is
- ASIO instaleren
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Keylock is idd een goeie.. Dat slokt ontiegelijk veel van je CPU, terwijl je het eigenlijk amper nodig hebt. Keylock heb je misschien nodig als je 150 bpm op 160/170 af wilt spelen, maar als je 150 op 154 draait dan heb je het echt niet nodig hoor