Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hi,

Ik weet dat Virtual DJ nou niet echt bepaald het hoogst aangeschreven zal zijn onder de Hardtraxxers maar goed, omdat ik nog niet zo lang bezig ben met het "deejayen" en geen andere DJ booth heb gebruik ik het wel >.<

Ik heb in het verleden al eens gehoord dat het met VDJ ook mogelijk is om de 2 decks te delen en dus met iemand anders (lokaal of op afstand) te draaien, echter kom ik er niet echt uit (ook niet na research op internet) hoe ik dit voor elkaar krijg, mutli-instance (synchroniseren) zie ik wel staan in de Configuration dat kan via Netwerk of Lokaal maar daar wordt ik verder niet wijzer van.

Iemand een ideetje hoe of wat?

Bedankt alvast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

hey als je nou is de zoek optie gebruikt op dit forum (die zit er niet voor niks) dan vind je al best wel veel topics over vdj ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2010 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben zelf vroegah ook veel bezig geweest met VDJ en laatst ook om mn cdj's als midi te gebruiken met vdj (doe het nu met traktor dat is 10x beter) maar die vraag heb ik ook nog nooit gezien, wis niet eens dat het kon hahah

lijkt me ook sterk dat het kan? moet je wel aardig internet hebben wil het allemaal lekker lopen zonder lag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

srry ik kan nergens vinden hoe dit moet waar heb je het gehoord/gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een Virtual World?

sorry :loving: maar heb er ook nog nooit van gehoord

dit is denk ik gewoon een fabeltje. Kan op de site van vdj ook niks hierover vinden -.- zou trouwens wel vet zijn
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner