Related topics
- View the latest post: Sound Rusherz - Lifechanger (DTG21)
- View the latest post: [Free Release] Sound Rusherz - Shiver (DJURED)
- View the latest post: Sound Rusherz - World Needs 2 Hear
- View the latest post: Electronic Vibes ft. Sound Rusherz - Wildlife
- View the latest post: Keane - Silenced By The Night (Sound Rusherz & Electronic Vibes Remix)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
SHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Klinkt niet slecht, alleen heeft het wel heel hoge tonen
Ik moest men geluid zachter te zetten 
Heeft wel iets weg van Psychadelic, maar klinkt wel vet! 
Nah, ik vind hem niet zo heel fel. Is juist wel erg lekker! Top plaatje in iedergeval! 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Vet,, is intro en outro ook af? Ik wil hem wel in een setje plaatsen eigenlijk 
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
boyz.. de leads staan inderdaad erg fel op sommige momenten dit moet ik nog even veranderen natuurlijk.
ik heb alleen een opsetje gemaakt van hoe het eruit komt te zien. Aangezien wij met meerdere zijn in sound rusherz
heb ik het project vandaag naar mijn partner gestuurd. Hij heeft gezegd dat ie erna ging kijken dus ben benieuwd.
ik hoop dat we hem zo snel mogelijk af kunnen maken want we hebben het erg druk. er loopt bijvoorbeeld nog een collab met
the vision die in begin 2010 af moet zijn.
laaatr
ik heb alleen een opsetje gemaakt van hoe het eruit komt te zien. Aangezien wij met meerdere zijn in sound rusherz
heb ik het project vandaag naar mijn partner gestuurd. Hij heeft gezegd dat ie erna ging kijken dus ben benieuwd.
ik hoop dat we hem zo snel mogelijk af kunnen maken want we hebben het erg druk. er loopt bijvoorbeeld nog een collab met
the vision die in begin 2010 af moet zijn.
laaatr
Ja da zei je al in je mail ja, daar ben ik helemaal benieuwd naar!
Vind deze melo wel erg lekker klinken en de kick doet me, positief!, denken aan frontliner.
Vind deze melo wel erg lekker klinken en de kick doet me, positief!, denken aan frontliner.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
kick is inderdaad een beetje frontlinerish maar klinkt nog iets te veel alsof je met je vuis hierin

slaat...
ik hoor ook erg hoge tonen mar het word pas op het eidn ene beetje storend...
verder komt het deuntje mij erg bekend voor
kan dat kloppen?

slaat...
ik hoor ook erg hoge tonen mar het word pas op het eidn ene beetje storend...
verder komt het deuntje mij erg bekend voor
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
ow en aan het eidn hoor ik een blokfluit? 
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2011
frontliner achtig oke dat mag iedereen vinden
is iedergeval niet mijn bedoeling om die kick zo te maken
melodie heb ik gisterenmorgen gemaakt maar tegenwoordig moet je echt een unieke melodie hebben want
er word zoveel gemaakt..
blokflout
nee man is een extra lead (geen blokfluit) om de melodie door te laten klinken
is iedergeval niet mijn bedoeling om die kick zo te maken
melodie heb ik gisterenmorgen gemaakt maar tegenwoordig moet je echt een unieke melodie hebben want
er word zoveel gemaakt..
blokflout
We hebben ook een topic genaamd ''eigen producties''.....
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
als jullie gaan samenwerken, word het dan de rusherztunerz?SoundTunerZ wrote:We hebben ook een topic genaamd ''eigen producties''.....
loldj-rico01 wrote:als jullie gaan samenwerken, word het dan de rusherztunerz?SoundTunerZ wrote:We hebben ook een topic genaamd ''eigen producties''.....
Met de mastering gedaan door: Der Fuhrer?San Miquel wrote:met de track: Aufmachen!
Ok zo kan die wel weerInQontrol09 wrote:Met de mastering gedaan door: Der Fuhrer?San Miquel wrote:met de track: Aufmachen!
We gaan een album maken met oa de tracks Jawuhl! en Heil die Hardstyle 
Ik doe meeSoundTunerZ wrote:We gaan een album maken met oa de tracks Jawuhl! en Heil die Hardstyle
Hahaha
. Ergens zou je het gwn moeten doen, kijken wat de reacties zijn, en of de ''autoriteiten'' ook achter je aan komen
Dan releasen we t onder het nieuwe Tund3r label okThund3R wrote:Hahaha. Ergens zou je het gwn moeten doen, kijken wat de reacties zijn, en of de ''autoriteiten'' ook achter je aan komen
Haha ja man is goed , maar dan noemen we et label 3rd Reich Records.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
omgThund3R wrote:Haha ja man is goed , maar dan noemen we et label 3rd Reich Records.