Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
_dp_ wrote:aantal millimeters verkleinen
moet het dan op 1 mm staan?
die "bol diameter"
want ergens stond dat tussen de 10en 25 redelijk was?
maar dat je er dan 1 van maakt?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
bij mij staat het op 5 mm, als je meer vragen hebt stel maar via prive bericht (anders wordt dit beetje vervuild :D ).
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
SPAM!! :list:
Hardtraxxer
119 posts member since 2009
last seen May 2026
DJ Booth:

- 2x Pioneer CDJ-1000 MK3
- Pioneer DJM-800
- Pioneer HDJ-2000

Image

Studio:

- M-Audio Keystation 49e
- Dell PC met Cubase Studio 5
- KRK RP-6 G2 monitoren
- Apple Macbook Pro met Logic 9

Image
Hardtraxxer
last seen May 2026
johnlienden wrote:
:drool:
Vette gear en studio man :thumbsup:

edit: alleen je pc nog een keer vervangen door een echt :x
PC ben ik mee bezig, waarschijnlijk volgend jaar een iMac 27" Quad Core :)
Daarna nog verdere uitbreidingen qua studio. Ben wellicht ook nog van plan mijn CDJ-1000 MK3's te vervangen voor CDJ-2000's.
Hardtraxx Beheerder
6138 posts member since 2008
last seen 39 minutes ago
Vind het altijd wel grappig om te zien dat sommigen van die hele dure gear hebben, terwijl ze nog amper optredens op hun naam hebben staan. Overkill? :P
Hardtraxxer
last seen May 2026
Jor-D wrote:Vind het altijd wel grappig om te zien dat sommigen van die hele dure gear hebben, terwijl ze nog amper optredens op hun naam hebben staan. Overkill? :P
Daar is het hobby voor of voorbereiding op een boel optredens :P .
Donateur
1973 posts member since 2008
17 jaar en dan al zo'n apparatuur... damn had ik toen ook maar zulke ouders! :innocent:
Mooi spulleke...!
A
Hardtraxxer
441 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Idd... Ik heb alles van mijn zuur verdiende geld moeten aanschaffen...
Hardtraxxer
last seen May 2026
San Miquel wrote:17 jaar en dan al zo'n apparatuur... damn had ik toen ook maar zulke ouders! :innocent:
Mooi spulleke...!
a-troxx wrote:Idd... Ik heb alles van mijn zuur verdiende geld moeten aanschaffen...
Ouders? Veel werken en sparen ruim 7 jaar lang :). Heb al veel Booths hiervoor gehad, allemaal verkocht en er wat beters voor terug gekocht. Uiteindelijk ben ik hier geëindigd.
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Jor-D wrote:Vind het altijd wel grappig om te zien dat sommigen van die hele dure gear hebben, terwijl ze nog amper optredens op hun naam hebben staan. Overkill? :P
Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.

Ik mag hopen dat mensen draaien voor hun hobby en niet voor de optredens/patsen, totaal geen respect voor zulke kneuzen. Ik ben nooit gaan draaien omdat ik voor publiek wou, maar omdat ik het geweldig vond. Goed, destijds liep het iets anders dan ik verwacht had, en dit jaar toch ook weer aantal feestjes. Mag er niet over klagen, maar het was nooit het uitgangspunt, en dat mag het nooit zijn ook.

If you're not in it for the music, would you please fuck off!
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Kaap wrote: Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.

Ik mag hopen dat mensen draaien voor hun hobby en niet voor de optredens/patsen, totaal geen respect voor zulke kneuzen. Ik ben nooit gaan draaien omdat ik voor publiek wou, maar omdat ik het geweldig vond. Goed, destijds liep het iets anders dan ik verwacht had, en dit jaar toch ook weer aantal feestjes. Mag er niet over klagen, maar het was nooit het uitgangspunt, en dat mag het nooit zijn ook.

:worship:
Hardtraxxer
last seen May 2026
Kaap wrote:Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.

Juist :thumbsup: !
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2009
last seen May 2013
Kaap wrote:Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.

Amen to That!

Hier mijn draaigerei:

- 2x Reloop RP-4000 M3D s
- Numark Axis 9 CR
- Numark DXM-09
- Stanton DJ Pro 2000

Image
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Hij doet het niet,,
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
nu wel?
A
Hardtraxxer
441 posts member since 2008
last seen Sep 2013
I (L) Beer :D
Hardtraxx Newbie
last seen May 2013
Ja vet he :P die kon ik niet laten liggen ;)
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
2x Denon dn-s1000
1x Reloop RMX30 Blackfire Edition

Foto's zullen volgen als ik tijd heb;)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Markiyo wrote:Ja vet he :P die kon ik niet laten liggen ;)
Haha vet jongen :D
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Nu nog wachten op foto's van jou dj room , he Timmer :D
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Kryptica wrote:Nu nog wachten op foto's van jou dj room , he Timmer :D
Langzaam gaat het sparen goed hoor! Alleen al die feesten! :D volgende week vrijdag een verjaarsdagfeest, niet zo duur dus. Dan ansarat (bus, kaartje, BIER), week erna weer fusion :D
K
Donateur
last seen Feb 2014
Timmer wrote:
Langzaam gaat het sparen goed hoor! Alleen al die feesten! :D volgende week vrijdag een verjaarsdagfeest, niet zo duur dus. Dan ansarat (bus, kaartje, BIER), week erna weer fusion :D
Het zal er nooit van komen zeker ? :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Kryptica wrote:
Timmer wrote:
Het zal er nooit van komen zeker ? :P
nee er wordt heelde tijd wat geld aan de kant gezet,, ik hoop volgende zomer vakantie dat ik het bij elkaar heb.. anders een goedkopere set ofz :D
K
Donateur
last seen Feb 2014
Timmer wrote:
nee er wordt heelde tijd wat geld aan de kant gezet,, ik hoop volgende zomer vakantie dat ik het bij elkaar heb.. anders een goedkopere set ofz :D
Dit:

http://www.etcetera.co.uk/products/images/HER110d3.jpg

:P