moet het dan op 1 mm staan?_dp_ wrote:aantal millimeters verkleinen
die "bol diameter"
want ergens stond dat tussen de 10en 25 redelijk was?
maar dat je er dan 1 van maakt?
moet het dan op 1 mm staan?_dp_ wrote:aantal millimeters verkleinen

PC ben ik mee bezig, waarschijnlijk volgend jaar een iMac 27" Quad Corejohnlienden wrote:
![]()
Vette gear en studio man
edit: alleen je pc nog een keer vervangen door een echt
Daar is het hobby voor of voorbereiding op een boel optredensJor-D wrote:Vind het altijd wel grappig om te zien dat sommigen van die hele dure gear hebben, terwijl ze nog amper optredens op hun naam hebben staan. Overkill?
San Miquel wrote:17 jaar en dan al zo'n apparatuur... damn had ik toen ook maar zulke ouders!![]()
Mooi spulleke...!
Ouders? Veel werken en sparen ruim 7 jaar langa-troxx wrote:Idd... Ik heb alles van mijn zuur verdiende geld moeten aanschaffen...
Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.Jor-D wrote:Vind het altijd wel grappig om te zien dat sommigen van die hele dure gear hebben, terwijl ze nog amper optredens op hun naam hebben staan. Overkill?
Kaap wrote: Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.
Ik mag hopen dat mensen draaien voor hun hobby en niet voor de optredens/patsen, totaal geen respect voor zulke kneuzen. Ik ben nooit gaan draaien omdat ik voor publiek wou, maar omdat ik het geweldig vond. Goed, destijds liep het iets anders dan ik verwacht had, en dit jaar toch ook weer aantal feestjes. Mag er niet over klagen, maar het was nooit het uitgangspunt, en dat mag het nooit zijn ook.
If you're not in it for the music, would you please fuck off!
JuistKaap wrote:Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.
Ik mag hopen dat mensen draaien voor hun hobby en niet voor de optredens/patsen, totaal geen respect voor zulke kneuzen. Ik ben nooit gaan draaien omdat ik voor publiek wou, maar omdat ik het geweldig vond. Goed, destijds liep het iets anders dan ik verwacht had, en dit jaar toch ook weer aantal feestjes. Mag er niet over klagen, maar het was nooit het uitgangspunt, en dat mag het nooit zijn ook.
Amen to That!Kaap wrote:Geld investeren in je hobby is niks mis mee lijkt me. Zijn ook zat mensen die duizenden euro's in postzegels of munten stoppen.

Haha vet jongenMarkiyo wrote:Ja vet hedie kon ik niet laten liggen
Langzaam gaat het sparen goed hoor! Alleen al die feesten!Kryptica wrote:Nu nog wachten op foto's van jou dj room , he Timmer
Het zal er nooit van komen zeker ?Timmer wrote:Langzaam gaat het sparen goed hoor! Alleen al die feesten!Kryptica wrote:Nu nog wachten op foto's van jou dj room , he Timmervolgende week vrijdag een verjaarsdagfeest, niet zo duur dus. Dan ansarat (bus, kaartje, BIER), week erna weer fusion
nee er wordt heelde tijd wat geld aan de kant gezet,, ik hoop volgende zomer vakantie dat ik het bij elkaar heb.. anders een goedkopere set ofzKryptica wrote:Het zal er nooit van komen zeker ?Timmer wrote:Langzaam gaat het sparen goed hoor! Alleen al die feesten!Kryptica wrote:Nu nog wachten op foto's van jou dj room , he Timmervolgende week vrijdag een verjaarsdagfeest, niet zo duur dus. Dan ansarat (bus, kaartje, BIER), week erna weer fusion
Dit:Timmer wrote:
nee er wordt heelde tijd wat geld aan de kant gezet,, ik hoop volgende zomer vakantie dat ik het bij elkaar heb.. anders een goedkopere set ofz