Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 21:55 
 
Artiest

Lijkt zo groot denk ik. Nou ben ik ook geen kleine jongen zelf. Ik heb een paar vrienden thuis gehad die ze eigenlijk wat te hoog vonden staan waardoor ze het display niet goed konden lezen.

Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom het display bij deze spelers plat is en niet gekanteld zoals de gewone 900 en de 2000 en 2000 nexus. :surrender: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch wel jaloers op hetgeen sommige hier hebben :$ Ook maar een foto van mijn room.
pioneer ddj sb heb hem nu een tijdje, heel tevreden van. Zou hem zeker aanraden als eerste mengpaneel :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 2 weken kamer compleet opknappen eindelijk me setje neergezet, alleen nog kabels wegwerken :)

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Netjes hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:53 
 
Hardtraxxer

Heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Na 2 weken kamer compleet opknappen eindelijk me setje neergezet, alleen nog kabels wegwerken :)

Afbeelding

Afbeelding


Zijn dat de 850?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klopt

1x djm 800
2x cdj 850-k
2x reloop rp-2000m
1x alesis elevate 5 monitoren
en een hdj-2000k
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 21:43 
 
Hardtraxx Elite

Mooi man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 22:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi geworden man, binnenkort gaat je oude plaatje aan de muur ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 00:43 
 

Afbeelding
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 15:42 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste post hier.
Sinds men 11de draai ik, ben er nu 23.
Begonnen op JB Systems belt drive platenspelertjes en een 2 kanaals jb systems mixertje, daarna de belt drive's vervangen voor sl 1210mk2's van Technics.
Toen 2 cdj1000mk3's bijgekocht en een djm600.
Nu sinds een 2/3 jaar DJM900 nexus & 2 cdj2000 nexus.
Draai voornamelijk hardstyle (meer de euforische) en soms durf ik op het einde van een setje een paar raw nummers erbij te gooien.

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke set!

Maar zou wel proberen, als je toch een dikke set hebt, er een mooi plekje van te maken. Boxen op 2 verschillende hoogtes en op een plastic kastje ofzo is niet echt ideaal en mooi denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:54 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
Hele dikke set!

Maar zou wel proberen, als je toch een dikke set hebt, er een mooi plekje van te maken. Boxen op 2 verschillende hoogtes en op een plastic kastje ofzo is niet echt ideaal en mooi denk ik.

Nee haha ik weet het, ben sinds dit weekend dan ook bezig om de 'mancave' in te richten waar ook de dj gear opkomt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Na een canvas en vinylhouder te hebben bevestigd:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Netjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij dezen ook mijn setup, u ziet:

- Tweemaal de Pioneer CDJ-500S
- Eenmaal de Pioneer DJM-300
- Eenmaar de Pioneer EFX-1000

Ik ben tot op heden vijf jaar actief in het produceren van muziek, en wil ook het draaien een beetje op gaan pakken. Naar mijn mening is dit setje perfect om de basics van het draaien onder de knie te krijgen, en bovendien is de EFX-1000 erg leuk om mee te experimenteren. Ook vind ik het erg tof om deze wat oudere gear te gebruiken, aangezien ik niet zo heel erg ben van het nieuwe spul.

De foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En je draait hardstyle/hardcore? Hoe vaak gebruik je die EFX nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow retro spul dit :woot: ooit een keer op een feestje gestaan met alleen vinyl, die hadden ze ernaast gezet voor dj's die promo's mee hadden genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@maarten1410

Ik draai voornamelijk house en hardstyle. De EFX gebruik ik in de praktijk niet enorm veel, op een paar basic features na. Wel vind ik het ontzettend leuk om er tijdens het draaien mee te experimenteren en spelen. Ik heb hem destijds voor een leuk prijsje over kunnen nemen, vandaar dat ik 'm er tussen heb staan.

@Ivey Jones

Retro spul inderdaad :) Vind het erg tof om met deze oude gear te draaien en het spul in 'omloop' te houden zeg maar. Het zijn spelers geweest die een redelijk grote invloed hebben gehad op de DJ-industrie (eerste 'echte' CDJ's) en ik vind het mooi en belangrijk om deze spelers 'draaiende' te houden (pun intended :P ) Een beetje vergelijkbaar met klassieke auto's ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Myth schreef:
@Ivey Jones

Retro spul inderdaad :) Vind het erg tof om met deze oude gear te draaien en het spul in 'omloop' te houden zeg maar. Het zijn spelers geweest die een redelijk grote invloed hebben gehad op de DJ-industrie (eerste 'echte' CDJ's) en ik vind het mooi en belangrijk om deze spelers 'draaiende' te houden (pun intended :P ) Een beetje vergelijkbaar met klassieke auto's ^^


Ik zelf heb ook nog een setje 1000MK3's staan met een JB Systeem 4 mixer. Kom er prima mee uit de voeten. Heb ook nog een Dateq XTC staan, die moet alleen even nagekeken worden. En ben nog op zoek naar Technics voor een leuke prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Myth schreef:
@Ivey Jones
Ik zelf heb ook nog een setje 1000MK3's staan met een JB Systeem 4 mixer. Kom er prima mee uit de voeten. Heb ook nog een Dateq XTC staan, die moet alleen even nagekeken worden. En ben nog op zoek naar Technics voor een leuke prijs.


Ook erg leuk! Wil zelf uiteindelijk ook het draaien met vinyl gaan oppakken. Helaas is er op dit moment gebrek aan ruimte waardoor dit voorlopig nog niet zal gebeuren. Maar ja, een mooi streven voor de toekomst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Ivey Jones schreef:
Myth schreef:
@Ivey Jones
Ik zelf heb ook nog een setje 1000MK3's staan met een JB Systeem 4 mixer. Kom er prima mee uit de voeten. Heb ook nog een Dateq XTC staan, die moet alleen even nagekeken worden. En ben nog op zoek naar Technics voor een leuke prijs.


Ook erg leuk! Wil zelf uiteindelijk ook het draaien met vinyl gaan oppakken. Helaas is er op dit moment gebrek aan ruimte waardoor dit voorlopig nog niet zal gebeuren. Maar ja, een mooi streven voor de toekomst :)
Heb het alleen al meer als een half jaar niet uit de dozen gehaald, pas verhuisd. Moet de zolder nog ombouwen tot herrie ruimte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2016 01:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk altijd vinyl gedraaid, maar ben toch "half" overgestapt. :)

- 1 x Technics sl 1210 MK2
- 1 x Ortofon digital naald
- 2 x Pioneer XDJ 1000
- 1 x Pioneer DJM 900 nxs
- 1 x Set KRK ROCKIT 6
- 1 x Set Isocoustics iso-l8r155

Afbeelding

Afbeelding




(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa weer beweging in dit topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel vet die stelling met de set ertussen
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner