Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik me altijd al afvroeg, als je moet draaien op een feest en er staat zo'n bakbeest, in welke kanalen zitten de twee cdj's dan vast? Ik neem aan de twee kanalen aan de buitenkant, maar ik denk ik vraag het toch ff :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verschilt per feest, moet je daar even kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Wat ik me altijd al afvroeg, als je moet draaien op een feest en er staat zo'n bakbeest, in welke kanalen zitten de twee cdj's dan vast? Ik neem aan de twee kanalen aan de buitenkant, maar ik denk ik vraag het toch ff :P.


Gewoon een keer cue'en en kijken waar de lampjes omhoog schieten, als er 4 cdj's staan lijkt het me vanzelfsprekend waar ze op zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Firetrap schreef:
Wat ik me altijd al afvroeg, als je moet draaien op een feest en er staat zo'n bakbeest, in welke kanalen zitten de twee cdj's dan vast? Ik neem aan de twee kanalen aan de buitenkant, maar ik denk ik vraag het toch ff :P.


Gewoon een keer cue'en en kijken waar de lampjes omhoog schieten


Dit zijn dan van die dingen waarbij je denkt 'jezus kon ik dat zelf niet bedenken?' :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Sinds gisteren mijn Pioneer DJM900 binnengekregen! :yay: :clap:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Wat kun je met deze nou eigenlijk extra of niet extra tov de Reloop RMX-40 DSP Blackfire? Design ziet er namelijk bijna hetzelfde uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo te zien wat meer effecten en opties voor je mic. Nou niet echt iets om het voor te doen gezien de prijs :P
Ik heb wel eens gelezen dat de effecten van de DJM überhaupt wat zuiverder klinken. En die display is gewoon vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
waar leggen jullie je cd mappen dan neer als je draait?
Al die foto's zien er wel mooi uit maar ik zie nergens plek voor de mappen :P

Ik heb toevallig een setje speakerstands waar niks op staat naast mijn booth staan, daar ligt mijn map op. Past precies één map opengeklapt op en zo hoef ik niet bij de booth weg te stappen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal mijn speelgoed ook maar eens gaan posten, aangezien ik al een hele tijd niet meer actief ben geweest op Hardtraxx.. :x
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat kun je met deze nou eigenlijk extra of niet extra tov de Reloop RMX-40 DSP Blackfire? Design ziet er namelijk bijna hetzelfde uit.

Ik vind die faders van de reloops ook verschrikkelijk kut. Pioneer ftw gewoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, wat vind je er kut aan dan? Ik vind ze ongelooflijk soepel, mja heb niet echt vergelijkingsmateriaal natuurlijk, dat wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hmm, wat vind je er kut aan dan? Ik vind ze ongelooflijk soepel, mja heb niet echt vergelijkingsmateriaal natuurlijk, dat wel :P

Op de reloop mixer die ik wel is gebruikt heb waren die faders heel losjes. Ik houd ervan om tijdens het mixen flink met de faders te "gooien", om strak te kunnen teasen. Wanneer ik dit met deze reloops deed bouncede de fader vaak een stukje terug en werd het geheel best lelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Op de reloop mixer die ik wel is gebruikt heb waren die faders heel losjes. Ik houd ervan om tijdens het mixen flink met de faders te "gooien", om strak te kunnen teasen. Wanneer ik dit met deze reloops deed bouncede de fader vaak een stukje terug en werd het geheel best lelijk :P

Ah ja dit klopt wel degelijk. Als je die fader omhoog gooit en iets te vroegtijdig loslaat gaat hij weer een stukje terug, dat smijten lukt idd wat minder :P . Vind hem verder wel gewoon solide aanvoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
El Mare schreef:
Hmm, wat vind je er kut aan dan? Ik vind ze ongelooflijk soepel, mja heb niet echt vergelijkingsmateriaal natuurlijk, dat wel :P

Op de reloop mixer die ik wel is gebruikt heb waren die faders heel losjes. Ik houd ervan om tijdens het mixen flink met de faders te "gooien", om strak te kunnen teasen. Wanneer ik dit met deze reloops deed bouncede de fader vaak een stukje terug en werd het geheel best lelijk :P


Ah ja op die manier, ja dat klopt wel, maar das denk ik ook wat je gewend bent. Als je "zware" faders gewend bent kan ik me goed voorstellen dat "lichte" faders idd terugschieten als je er een flinke zwiep aan geeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had ook eerst een reloop mixer en nu een djm800. Je voelt het verschil van die faders echt wel hard. Als je die iets 'stroevere' gewend bent wil je niks anders meer. Altans dat heb ik. Het prijsverschil moet men ergens inzitten. Bij die reloop mixer ging ook geregeld die effect knop naar de klote. Dat heb ik nu ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ik had ook eerst een reloop mixer en nu een djm800. Je voelt het verschil van die faders echt wel hard. Als je die iets 'stroevere' gewend bent wil je niks anders meer. Altans dat heb ik. Het prijsverschil moet men ergens inzitten. Bij die reloop mixer ging ook geregeld die effect knop naar de klote. Dat heb ik nu ook niet meer.

Ik vond ze aan het begin ook stroef maar het went heel snel en het draait inderdaad super fijn!

Ik merk alleen wel, omdat ik alleen kanaal 1 en 2 van mijn 800 gebruik om mee te draaien (3 is leeg, 4 is pc), die twee faders soepeler gaan lopen dan 3 en 4 :x Vorige week maar eens omgestoken dus, om het gelijk te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf een DJM 800 en 2x CDJ 900. Alles top, kan ik niets anders van zeggen ben ook niets anders gewend. Heb wel een beetje spijt van het feit dat ik in der tijd al m'n centen heb gestoken in DJ gear ipv studio gear. Moest ik het opnieuw kunnen doen zou ik zeker de spelers houden maar een andere mixer nemen, wel pioneer uiteraard. Als je pioneer gewend bent, wil je echt niets anders meer. :) Verder zou ik ook mensen niet aanraden CDJ 2000's of DJM 900's te kopen omdat dat echt wel "overkill" is voor thuisgebruik. Tenzij je geen interesse hebt in het produceren van muziek natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Als je geen interesse hebt in het producersvak is het nog steeds een overkill hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Lowrenz schreef:
Ik had ook eerst een reloop mixer en nu een djm800. Je voelt het verschil van die faders echt wel hard. Als je die iets 'stroevere' gewend bent wil je niks anders meer. Altans dat heb ik. Het prijsverschil moet men ergens inzitten. Bij die reloop mixer ging ook geregeld die effect knop naar de klote. Dat heb ik nu ook niet meer.

Ik vond ze aan het begin ook stroef maar het went heel snel en het draait inderdaad super fijn!

Ik merk alleen wel, omdat ik alleen kanaal 1 en 2 van mijn 800 gebruik om mee te draaien (3 is leeg, 4 is pc), die twee faders soepeler gaan lopen dan 3 en 4 :x Vorige week maar eens omgestoken dus, om het gelijk te houden.


Dit lijkt me sowieso ook wel in het algemeen een slim idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn nieuwe aanwinsten. :)

Afbeelding
Pioneer CDJ-1000 MK3 (3x)
Reloop RMX-40 DSP Blackfire
KRK RP5's
Sennheiser HD555 (voorlopig)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Leuk beginnetje gemaakt gisteren :D
Afbeelding

Nu nog eventueel een ander platform om alles op te zetten en stands voor de monitors.
RMX-40 Blackfire
2x RP-5000 Mk2
2x KRK Rp5

Vet! Goed bezig, vinyl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:03 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Mijn nieuwe aanwinsten. :)

Afbeelding
Pioneer CDJ-1000 MK3 (3x)
Reloop RMX-40 DSP Blackfire
KRK RP5's
Sennheiser HD555 (voorlopig)

:thumbsup:


:worship: :drool:

En gelijk 3, toe maar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 08:50 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, ja die vent had er drie te koop staan. Als ik dan toch bezig ben... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke setup :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poi! Druk jij je eigen geld ofzo? :woot:
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner