Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Jouw 2 kamers zijn half zo groot als het huis waar ik woon ofzo 
Wil ik ook hebben !
Wil ik ook hebben !
Danku!!Project 141 wrote:Supervet
Ik heb er veel werk aan gehad.
Ik had het geluk dat mijn zus samen is gaan wonen met haar vriend en ik haar kamer erbij kreeg.Kryptica wrote:Jouw 2 kamers zijn half zo groot als het huis waar ik woon ofzo
Wil ik ook hebben !
sws vette kamer, vind je dj apparatuur alleen wat minder interessant. Ziet er wel mooi uit allemaal!
nja idd ik ben ook aan het sparen voor 2 cdj 850. Dit zijn nog mijn eerste cd spelers.G1LL wrote:sws vette kamer, vind je dj apparatuur alleen wat minder interessant. Ziet er wel mooi uit allemaal!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Q-Dance fan?
haha
verder leuke gear en mooie kamer hoor
verder leuke gear en mooie kamer hoor

U ziet
2x Reloop RMP 3-Alpha
1x Reloop RMX 30
1x Logitech Z523
1x 8GB USB-stick (heb er 2)
-
THardtraxxer
- 117 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
HELE Vette kamer hoorHARDSTYLE_XD_tbse wrote:Ik heb me in deze vakantie bezig gehouden met mijn kamer te schilderen en ik heb mijn krk's binnen gekregen en heb die ook opgehangen.
Was heel blij met me eigen studio'tje maar nu ik dit zie wil ik meer
Ga zo door
The ShadowReaper wrote:HELE Vette kamer hoorHARDSTYLE_XD_tbse wrote:Ik heb me in deze vakantie bezig gehouden met mijn kamer te schilderen en ik heb mijn krk's binnen gekregen en heb die ook opgehangen.Lekker veel ruimte ook man !
Was heel blij met me eigen studio'tje maar nu ik dit zie wil ik meer![]()
Ga zo door
Danku!
Ik ben zelf nog steeds heel blij met mijn kamer, vele mensen dachten dat het snel zou vervelen
maar dat is zeker niet waar. Het is niet moeilijk om zelf te doen, met wat tape en wat verf kan ja heel vette dingen doen.
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2012
- last seen Feb 2014
Hey, ik ben nieuw hier dus zal ik ook maar even wat foto's laten zien van mijn gear
Gear:
Pioneer CDJ-900
Pioneer DJM-850K
Pioneer CDJ-900
Pioneer HDJ-1000
Logitech Z-2300 speakerset (Er komen nog monitoren, weet alleen nog niet welke)

Gear:
Pioneer CDJ-900
Pioneer DJM-850K
Pioneer CDJ-900
Pioneer HDJ-1000

-
BHardtraxxer
- last seen Feb 2014
Ik zie ze ook niet op de pagina staan, behalve als ik op die "afbeelding" ga staan en dan rechter muisknop, dan kan ik wel de afbeelding bekijken.. terwijl ik gewoon die link tussen die IMG tags heb gezet..
Is er een andere oplossing voor dan om ze wel meteen te laden op de pagina?
de links aan de rechterkant van de pagina bij ImageShack gebruiken, "Links to share this image" en dan de direct link tussen de img-haken zettenB-Crusher wrote:Ik zie ze ook niet op de pagina staan, behalve als ik op die "afbeelding" ga staan en dan rechter muisknop, dan kan ik wel de afbeelding bekijken.. terwijl ik gewoon die link tussen die IMG tags heb gezet..
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
astuB-Crusher wrote:Hey, ik ben nieuw hier dus zal ik ook maar even wat foto's laten zien van mijn gear![]()
Gear:
Pioneer CDJ-900
Pioneer DJM-850K
Pioneer CDJ-900
Pioneer HDJ-1000
-
BHardtraxxer
- last seen Feb 2014
Oke! Thanks! 
Zo he! Dat is zeker niet verkeerd.
-
KHardtraxxer
- 96 posts member since 2012
- last seen Mar 2014
Zeer mooie booth !! 
-
BHardtraxxer
- last seen Feb 2014
Thnx!
Heb er heel wat uurtjes voor moeten overwerken..
Heb er heel wat uurtjes voor moeten overwerken..
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hoe zijn die monitoren?
Prima voor thuis.
Ik had eerst van die lompe boxen aan de muur hangen en subwoofer van surround system. Wou t iets subtieler in mn kamer hebben daarom die dj monitoren. 
-
BHardtraxxer
- last seen Feb 2014
Ook al was ik tevreden over mijn Logitech Z-2300 speakerset om mee te draaien, vandaag toch maar de KRK RP 6 G2 besteld met bekabeling en statieven
(Dat maakt de booth toch wel af vind ik)
Zal wel een foto plaatsen wanneer alles binnen is en opgebouwd is!
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze klinken, maar uit de reviews en reacties wat ik al een aantal weken aan 't lezen ben op diverse forums moet dat denk ik wel goed komen!
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze klinken, maar uit de reviews en reacties wat ik al een aantal weken aan 't lezen ben op diverse forums moet dat denk ik wel goed komen!
Ik heb de RP5 en daar komt al zat geluid uit, die RP6 komt dus vast wel goed =DB-Crusher wrote:Ook al was ik tevreden over mijn Logitech Z-2300 speakerset om mee te draaien, vandaag toch maar de KRK RP 6 G2 besteld met bekabeling en statieven(Dat maakt de booth toch wel af vind ik)
-
BHardtraxxer
- last seen Feb 2014
Vandaag is de chauffeur van tnt weer langs geweest en heeft mijn mooie KRK RP6 G2 gebracht! 
Speakers zijn trouwens heerlijk, mooi en zuiver!

Speakers zijn trouwens heerlijk, mooi en zuiver!