Nou rook zijn allemaal hele kleine vaste deeltjes die gewoon in je apparatuur gaan zitten.
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
S
jij riekt de rook niet omdat je zelf rookt.
-
THardtraxxer
- 117 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Zoo erg zal et allemaal wel niet zijn vroeger rookte iedereen bij de vleet en ging electronica echt niet eerder stuk ofzo dan nuDraidy wrote:Nou rook zijn allemaal hele kleine vaste deeltjes die gewoon in je apparatuur gaan zitten.
Dat snap ik maar jij laat et wel heel erg overkomen in het uitgaansleven word nou eenmaal gerookt jongSpablauw wrote:jij riekt de rook niet omdat je zelf rookt.
Moet je helemaal zelf weten hoor 
Ik waarschuw je alleen maar
-
THardtraxxer
- last seen Nov 2012
Ja gehoord en genegeerdDraidy wrote:Moet je helemaal zelf weten hoor
Heb 2 Grote ramen en een deur die regelmatig los staan dus zou erg zal het allemaal wel niet zijn staan geen 40 man hier 24/7 de boel vol te roken
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Haha eigenwijs is ook wijs!
Niks zo lekker als een sigaretje tijdens het draaien 
Zo kost je verslaving op lange termijn alleen maar nog meer 
Maar lekker zelf weten
Maar lekker zelf weten
-
S
En dan assen in je mixer. Verschrikkelijk is roken 
Toen was alles nog van bakeliet he.The ShadowReaper wrote:Zoo erg zal et allemaal wel niet zijn vroeger rookte iedereen bij de vleet en ging electronica echt niet eerder stuk ofzo dan nu
-
THardtraxxer
- last seen Nov 2012
Heerlijk niets wat een beetje lucht niet kan oplossen!Spablauw wrote:En dan assen in je mixer. Verschrikkelijk is roken
@ Draidy : Lekker boeiend , Geld is er om uit te geven he
Gill, jouw review op bax-shop heeft me overgehaald man! Ik wil ook dat setje KRK's met stootkussens 
Ga ze van de week bestellen... kan niet wachten, eindelijk echte studio monitoren

Ga ze van de week bestellen... kan niet wachten, eindelijk echte studio monitoren
-
XHardtraxxer
- 221 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Ik ga voor die macki m5's gaan. Iets beter que klank en passen hun eigen aan aan de omgeving 
gr
gr
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
The Skribbler wrote:Gill, jouw review op bax-shop heeft me overgehaald man! Ik wil ook dat setje KRK's met stootkussens
Ga ze van de week bestellen... kan niet wachten, eindelijk echte studio monitoren![]()
De dag erna kreeg ik de monitoren netjes thuis gestuurd, in een ruime doos die goed dicht zat. Ook de dozen waar de KRK's in zitten zijn goed en stevig verpact en de monitoren hebben geen kans ook maar iets te bewegen. Ook weer top.
Lol, foutjeBart0ving wrote:The Skribbler wrote:Gill, jouw review op bax-shop heeft me overgehaald man! Ik wil ook dat setje KRK's met stootkussens
De dag erna kreeg ik de monitoren netjes thuis gestuurd, in een ruime doos die goed dicht zat. Ook de dozen waar de KRK's in zitten zijn goed en stevig verpact en de monitoren hebben geen kans ook maar iets te bewegen. Ook weer top.
Ja zijn echt top monitoren hoor. Er zijn misschien mensen die subwoofer-geil zijn, maar dat ben ik niet. En ze gaan erg hard deze dingen!

Weer en update van mijn kant.
Sinds vandaag heb ik er voor een paar weken 2 cdj 1000's bij (geleend van een vriend).
U ziet:
1x reloop rmx 40
1x pioneer cdj 1000
1x pioneer cdj 1000 mk2
2x jb systems mcd 200
1x pioneer hdj 1000
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Zo jaloers op die lompe kamer van jou 
danku!Bart0ving wrote:Zo jaloers op die lompe kamer van jou
Ik heb het geluk dat ik alles mag doen in mijn kamer van mijn ouders (bv. pooltafel, muziek,...)
-
N
- 3 posts member since 2012
- last seen Dec 2012

2 NDX 400's
Behringer DJX 750
Reloop RH-3500 LTD koptelefoon
En werk sinds vandaag met timecode via een Maya44 geluidskaart
-
S
Hoe doe jij dat, timecode werken?
Want met die behringer gaat dat toch niet lijkt me???
Ik wil ook graag timecode draaien, maar ik zou echt niet goed weten hoe of wat....
Want met die behringer gaat dat toch niet lijkt me???
Ik wil ook graag timecode draaien, maar ik zou echt niet goed weten hoe of wat....
Timecode is niet meer dan je 2 decks op een geluidskaart aan te sluiten en deze op je computer aan te sluiten, en dan stop je de bijgeleverde cd's in je decks. Ik heb bijvoorbeeld traktor scratch, maar je hebt ook serato scratch en nog een paar, maar de bekendste zijn toch wel traktor en serato 
-
S
Maar mijn cd spelers zijn 'midi' compatible
heb geen cd's bijgekregen...
Als ze midi compatible zijn heb je geen timecode nodig
Dan werk je gewoon niet met timecode maar wel met MIDI
Dan werk je gewoon niet met timecode maar wel met MIDI
-
S
Timecode is een CD of vinyl waarop een soort piep staat, en deze piep geeft aan de software door op welk punt de CD aan t spelen is. Vervolgens stuurt de software muziek door naar de mixer. Je kan dus met timecode Traktor oid aansturen zonder dat je MIDI apparatuur nodig hebt