Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
@RawVizion, Is het niet veel slimmer om je Sub + Monitoren van je PC op je DJ set aan te sluiten en dan je KRKs op je PC? Of zijn die bij je PC staan beter?

Ik heb een hekel aan Krk voor producen :P Krengen geven niet 100% eerlijk geluid, en kan er zelf ook totaal niet lekker op afmixen! Dus heb liever me Sinn's voor het producen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:23 

Donateur

Wes, dan toch een setje gekocht! Ziet er zeker mooi uit man ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Heb inmiddels twee blokken laten maken op zijn pa zijn werk om de meubel nog wat te verhogen, ziet er strak uit en ideale hoogte nu! :D

Lowrenz schreef:
Wes, dan toch een setje gekocht! Ziet er zeker mooi uit man ;).

Thanks man. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:57 

thedutchrages schreef:
sorry, omdat ik zelf ook 16 ben, en met 9 uur werken nog geen 50 euro heb :mad:

Wat? In Nederland worden jullie precies gebruikt... Ik heb voor 6,5 uur werken op Zondag 104 Euro en op Zaterdag isdat 90 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:30 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
thedutchrages schreef:
sorry, omdat ik zelf ook 16 ben, en met 9 uur werken nog geen 50 euro heb :mad:

Wat? In Nederland worden jullie precies gebruikt... Ik heb voor 6,5 uur werken op Zondag 104 Euro en op Zaterdag isdat 90 euro.

5 euro per uur voor een 16 jarige is hier heel erg normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:40 

Ik heb er al van gehoord. Wel confronterend want ik verdien 16 euro per uur, maar je mag in België toch niet boven een bepaald bedrag verdienen, da's jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:31 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Ik heb er al van gehoord. Wel confronterend want ik verdien 16 euro per uur, maar je mag in België toch niet boven een bepaald bedrag verdienen, da's jammer.

16 jaar en dan 16 euro per uur? dan wil ik graag weten waar jij werkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Spablauw schreef:

16 jaar en dan 16 euro per uur? dan wil ik graag weten waar jij werkt...

Ik ook, want dat mag/kan nooit. Als jij 40 uur per week zou werken zou jij dan rond de 2500 euro verdienen. Dat is echt een top loon. Zelfs als je maar 20 uur per week werkt verdien je al veel te veel voor een 16 jarige, laat staan maar 10 uur.., kan gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:22 

Ik ben 18, ik woon in België ;) en ik werk maar 2 dagen per maand... bij ons kan je ong. 3000 per jaar verdienen.
Ik heb 10,3 euro basis loon, op zaterdag is dat 30 % toeslag, en zondag 56 % toeslag :D
Ik werk in een rusthuis in de keuken, als je me niet geloofd fotografeer ik m'n loonbrief ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Ik ben 18, ik woon in België ;) en ik werk maar 2 dagen per maand... bij ons kan je ong. 3000 per jaar verdienen.
Ik heb 10,3 euro basis loon, op zaterdag is dat 30 % toeslag, en zondag 56 % toeslag :D
Ik werk in een rusthuis in de keuken, als je me niet geloofd fotografeer ik m'n loonbrief ofzo?

Best wel ziek, ik ben 20 en verdien net 7 euro ofzo per uur, dat is zelfs meer dan het minimum hier in Nederland. Ik klaag hier zeker niet mee, zelfs niet als mensen zeggen dat 7 euro weinig is :lol: . En jij met je 16 euro :P . Belachelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:41 

G1LL schreef:
Spablauw schreef:

Best wel ziek, ik ben 20 en verdien net 7 euro ofzo per uur, dat is zelfs meer dan het minimum hier in Nederland. Ik klaag hier zeker niet mee, zelfs niet als mensen zeggen dat 7 euro weinig is :lol: . En jij met je 16 euro :P . Belachelijk :P

Maar ik klaag niet hoor :) maar in België komen enkel de 15 jarigen nog hun bed uit voor 7 euro, alles wat onder de 8 a 9 euro ligt wordt gedaan door 15 jarigen ofzo :)
Maar ik besef ook wel dat 16 een uitzondering is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:30 

Cruelty schreef:
Spablauw schreef:
Maar ik klaag niet hoor :) maar in België komen enkel de 15 jarigen nog hun bed uit voor 7 euro, alles wat onder de 8 a 9 euro ligt wordt gedaan door 15 jarigen ofzo :)
Maar ik besef ook wel dat 16 een uitzondering is...

:O. Ik kom naar België dan. Ik ben 14 en verdien 2 tot 3 euro per uur en dat is zelfs boven minimum :P.

Sorry maar 2 a 3 euro dan kan jij 2 zakken chips kopen op een uur, zo kan je toch niets opbouwen?
Echt schandelijk weinig vindt ik persoonlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:50 

Hardtraxx Elite

als 16 jarige mag je hier blij zijn met 5 euro... als je als 16 jarige bij de supermarkt werkt hier zul je zo rond de 4-5 per uur verdienen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:36 

RobertV schreef:
als 16 jarige mag je hier blij zijn met 5 euro... als je als 16 jarige bij de supermarkt werkt hier zul je zo rond de 4-5 per uur verdienen...

Vinden jullie dat zelf voldoende?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:38 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
RobertV schreef:

Vinden jullie dat zelf voldoende?

nja het is kiezen tussen dat of niks dusja ;) is hier gewoon een normaal loon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:06 

Hardtraxx Addict

Ik ben 17 en verdien 4 euro per uur.

Jullie verdienen ziek veel in Belgie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:41 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Ik ben 17 en verdien 4 euro per uur.

Jullie verdienen ziek veel in Belgie.

Ik zit in België op school en idd ben even oud als ik zeg wat ik verdien daar, lachen ze me zwaar hard uit... xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:51 

Cruelty schreef:
Aan de ene kant wel erg chill voor jullie maar ik vind 10 euro per uur echt belachelijk >.< . Je hebt ook nog helemaal geen kosten en alles?

16 ;) maar wat is daar belachelijk aan? een gewone werknemer kost meer, en wij doen het werk even goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:46 

Hardtraxxer

Slechte foto, maar ff een idee...

Afbeelding

U ziet:
Pioneer CDJ1000 mk2, CDJ800 mk2
Pioneer DJM 350 Mixer

Heb dr hier een beetje een rommeltje van trouwens :P

Wil graag uitbreiden na DJM 800/900 en beide CDJ 1000 mk3 minimaal.
Maargoed daar heb ik t geld ff niet voor helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:32 

Hardtraxxer

SiweZ schreef:
U ziet:
Pioneer CDJ1000 mk2, CDJ800 mk2
Pioneer DJM 350 Mixer

En ik zie nog een pintje ook ;) hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:12 

Hardtraxxer

Afbeelding

Je ziet 2x Pioneer CDJ-350, 1x Reloop RMX-40, 1x Pioneer HDJ-1000, 2x Behringer ms-16
En nog veel meer maar dat ga ik niet allemaal opnoemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

ziet er netjes uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:14 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
ziet er netjes uit!

Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:46 

Inderdaad netjes :)
Waarom heb je die kast gekocht ipv de zwarte ofzo? Want de witte wordt snel vuil lijkt mij?
Ga die ook kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:53 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Inderdaad netjes :)
Waarom heb je die kast gekocht ipv de zwarte ofzo? Want de witte wordt snel vuil lijkt mij?
Ga die ook kopen :)

HAd wel gekeken naar die zwarte maar vond die toch niet mooi toen ik die zag bij ikea en die witte wel.
Wordt misschien wel snel vies, maar elke dag ff een doekje er overheen en klaar :)
Is echt een top kast :)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner