Nice set!
Past allemaal net ofniet?
Past allemaal net ofniet?
nu op de andere line een laptop ofzo aansluiten??Kryptica wrote:Ik post foto's van mijn gear wel als het aankomt hier, zal nog wel deze week zijn. Alleen jammer dat ik een 2de CD speler + headphones effe niet meer kon betalen
Heb ik nietTimmer wrote:nu op de andere line een laptop ofzo aansluiten??Kryptica wrote:Ik post foto's van mijn gear wel als het aankomt hier, zal nog wel deze week zijn. Alleen jammer dat ik een 2de CD speler + headphones effe niet meer kon betalen
Laat je informeren bij de DJ-shop bij jou in de buurt, die kabels zullen daar echt geen 4 euro duurder zijnKryptica wrote:Ach ja ik zal nog wel zien, eerst kijken of ik alles degelijk aangesloten krijgVoor die monitoren aan de mixer te hangen weet ik nog altijd niet welke kabel ik nodig heb
Ik zou het niet weten, eerst maar is afwachten op het gerief en dan het bekijkenTimmer wrote:Laat je informeren bij de DJ-shop bij jou in de buurt, die kabels zullen daar echt geen 4 euro duurder zijnKryptica wrote:Ach ja ik zal nog wel zien, eerst kijken of ik alles degelijk aangesloten krijgVoor die monitoren aan de mixer te hangen weet ik nog altijd niet welke kabel ik nodig heb
jeetje dat gezeik ken ik ook nog wel toen ik net m'n krk's had gekocht..Kryptica wrote:Ik zou het niet weten, eerst maar is afwachten op het gerief en dan het bekijkenTimmer wrote:Laat je informeren bij de DJ-shop bij jou in de buurt, die kabels zullen daar echt geen 4 euro duurder zijnKryptica wrote:Ach ja ik zal nog wel zien, eerst kijken of ik alles degelijk aangesloten krijgVoor die monitoren aan de mixer te hangen weet ik nog altijd niet welke kabel ik nodig heb
OwQ-Dominic wrote:
jeetje dat gezeik ken ik ook nog wel toen ik net m'n krk's had gekocht..
bijna geen een winkel kent die kabels, je moet echt een dj/geluid-speciaal winkel hebben..
gewoon zon dikke ronde kabel met 3 pinnen moet je hebben, geen idee meer hoe ze heten..
ben er in ieder geval een hele dag mee bezig geweest om ze te bemachtigen!
Het is gewoon een handige muis voor virtual dj en traktorjohnlienden wrote:Via de geluidskaart van je pc.Atraxisz wrote:Als je het nu toch over die kabels hebt:
Weet iemand hoe je een Hercules MK2 aan computerboxjes koppelt?
Het is alleen een controller voor je dj software

Heb ook nog Q-base 2008, Black 2008 en Mysteryland 2008 poster in me kamer hangen =]Kryptica wrote:Nice Jor-D, ook vette poster van Defqon.1
NiceJor-D wrote:Heb ook nog Q-base 2008, Black 2008 en Mysteryland 2008 poster in me kamer hangen =]Kryptica wrote:Nice Jor-D, ook vette poster van Defqon.1
En ik van In Qontrol 2009 natuurlijkKryptica wrote:NiceJor-D wrote:Heb ook nog Q-base 2008, Black 2008 en Mysteryland 2008 poster in me kamer hangen =]Kryptica wrote:Nice Jor-D, ook vette poster van Defqon.1Ik heb enkel posters van Auto's, vrouwen en games aan m'n muur hangen
me2InQontrol09 wrote: En ik van In Qontrol 2009 natuurlijk
die heb ik ookTimmer wrote:zo'n poster van scantraxx swatt tour blijft de mooiste, heb hem alleen niet![]()