yes, zal morgen ofso ook wel ff een fototje maken van hoe het is maar dan zonder die dingen dus 
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
AHardtraxxer
- 97 posts member since 2010
- last seen Jun 2015
ik zal binnenkort ook een foto plaatsen als ik me dynaudio's binnen heb 
ja haha maar zo staat het er normaal niet bij!maarten1410 wrote:Ik zou bijna denken dat je het gehuurd hebt...
zal nog wel keertje foto uppe van de stand!
edit:

Roells wrote: ja haha maar zo staat het er normaal niet bij!
edit:
HEBBON
Roells wrote:ja haha maar zo staat het er normaal niet bij!maarten1410 wrote:Ik zou bijna denken dat je het gehuurd hebt...
edit:
Draidy wrote:Roells wrote:ja haha maar zo staat het er normaal niet bij!maarten1410 wrote:Ik zou bijna denken dat je het gehuurd hebt...
edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo staat het stukken beter ja
keurige set-up!
-
RHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
waarom heb je het niet gewoon op een tafel staan?
wel super chille set, maar dit lijkt meer op een Stage haha, ook wel chill eigenlijk
wel super chille set, maar dit lijkt meer op een Stage haha, ook wel chill eigenlijk
-
JHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ziet er idd vet uit, alleen t lijkt wel alsof je t op een soort van stage hebt staan.
Ik maak vd week een foto als ik weer cdspelers heb. Ik laat 1 rmp-2 terugkomen en 1 pioneer cdj 350 ipv 2x want scheelt me iets minder als de helft met bijbetaling(318,- t.o.v. 600,-)
Ik wil uiteindelijk ook een djm 600 of 800 hier hebben ipv een rmx 40, maar raak een rmx 40 dsp maar eens kwijt. Ik had vorige week wel iemand die 300.- wou geven als t de usb was...dus ging weer over.

Ik maak vd week een foto als ik weer cdspelers heb. Ik laat 1 rmp-2 terugkomen en 1 pioneer cdj 350 ipv 2x want scheelt me iets minder als de helft met bijbetaling(318,- t.o.v. 600,-)
Ik wil uiteindelijk ook een djm 600 of 800 hier hebben ipv een rmx 40, maar raak een rmx 40 dsp maar eens kwijt. Ik had vorige week wel iemand die 300.- wou geven als t de usb was...dus ging weer over.
Dus je besteld 2 RMP-2's. stuurt ze terug en laat er dan weer eentje terugkomen?Jeroentjuh82 wrote:Ziet er idd vet uit, alleen t lijkt wel alsof je t op een soort van stage hebt staan.
Waarom heb je niet gewoon even gewacht totdat je wist wat je wil?
Die Akai keyboards zijn toch wel erg breed...

Ideaal die ikea-kastjes, kosten dacht ik 25 euro per stuk en dan setje poten erbij voor de juiste hoogte. Niet is zo vervelend dan als dat spul te laag staat. Alleen nog even keer setjes extra boxen halen.
Ideaal die ikea-kastjes, kosten dacht ik 25 euro per stuk en dan setje poten erbij voor de juiste hoogte. Niet is zo vervelend dan als dat spul te laag staat. Alleen nog even keer setjes extra boxen halen.
Je hebt vinyl, maar geen draaitafel? 
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
show denk ik?Edwinn wrote:Je hebt vinyl, maar geen draaitafel?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Lijkt op het truss-meubel van Dun DJ CelloRoells wrote:ja haha maar zo staat het er normaal niet bij!maarten1410 wrote:Ik zou bijna denken dat je het gehuurd hebt...
edit:
Ik ook niet hoor, je kunt het ook gewoon verzamelenEdwinn wrote:Je hebt vinyl, maar geen draaitafel?
Die staan tegenwoordig in dozen netjes op zolder(nah zolder, bovenruimte) en daarbij alle nummers die ik bezit wil ik toch wel minimaal op vinyl hebben. Zo'n digitale download is wel goedkoop en snel, maar ik wil toch wel iets tastbaars hebbenEdwinn wrote:Je hebt vinyl, maar geen draaitafel?
Zonde zonde zonde.mildr wrote:Die staan tegenwoordig in dozen netjes op zolder(nah zolder, bovenruimte) en daarbij alle nummers die ik bezit wil ik toch wel minimaal op vinyl hebben. Zo'n digitale download is wel goedkoop en snel, maar ik wil toch wel iets tastbaars hebbenEdwinn wrote:Je hebt vinyl, maar geen draaitafel?
De nieuwe camera van mijn zwager uitgetest op mijn set:

geen idee wat er allemaal staat, geen verstand van stanton. maar het ziet er wel leuk uit 
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
Draidy wrote:geen idee wat er allemaal staat, geen verstand van stanton. maar het ziet er wel leuk uit
Ik zal binnenkort ook maar ns foto's maken van mn kamer.
Doe datmarsiascout wrote:Ik zal binnenkort ook maar ns foto's maken van mn kamer.

Wat je ziet:
2x CDJ 800 mk2
1x Reloop RMX 30
2x KRK RP8 G2
2x Prodector stofkappen
1x Reloop RHP-10
1x Surround sound speaker systeem
1x HP Photosmart printer
1x Slappa CD map 240
1x 22'' benq beeldscherm
wat je niet ziet:
1x Subwoofer
1x Acer PC
1x Xbox 360
Last edited by Festuca on 24 Aug 2011 12:57, edited 3 times in total.