heb gisteren de overstap gemaakt van vdj naar gear ;p
2x cdj 350
1x djm 350

dat wit is idd mooi, helemaal als er rooie verlichting in zit..._dp_ wrote:Ziet er eigenlijk best vet uit dat wit! Wel lekker veel schoonmaken
doet me denken aan een '60 Cadillac pimp mobiel ding die je wel eens in films zietMikevl1 wrote:dat wit is idd mooi, helemaal als er rooie verlichting in zit..._dp_ wrote:Ziet er eigenlijk best vet uit dat wit! Wel lekker veel schoonmaken
Alsnog vind ik het er beter uitzien als dat grijs van pioneer.NMGN1989 wrote:Ik vind het er totaal niet uitzien, het ziet er net uit als plastic speelgoed van 2 gram ofzo.
Geef mij maar gewoon de normale kleur, maar gelukkig verschillen smaken
Vind ik sowieso nietRAW-vizion wrote:Alsnog vind ik het er beter uitzien als dat grijs van pioneer.NMGN1989 wrote:Ik vind het er totaal niet uitzien, het ziet er net uit als plastic speelgoed van 2 gram ofzo.
ik vind dat grijs lelijk maar vind dit wit nog lelijker hoor:PSkedoedelefloeps wrote:Vind ik sowieso nietRAW-vizion wrote:Alsnog vind ik het er beter uitzien als dat grijs van pioneer.NMGN1989 wrote:Ik vind het er totaal niet uitzien, het ziet er net uit als plastic speelgoed van 2 gram ofzo.
haha meneer voelt zich op ze pik getrapt?Skedoedelefloeps wrote:Vind ik sowieso nietRAW-vizion wrote:Alsnog vind ik het er beter uitzien als dat grijs van pioneer.NMGN1989 wrote:Ik vind het er totaal niet uitzien, het ziet er net uit als plastic speelgoed van 2 gram ofzo.
was meer als grap bedoeld maar oke. en een comment van iemand die net haar op de zak heeft groeien? come onSkedoedelefloeps wrote:Ik reageer toch gewoon normaal?
Beetje nutteloze comment van iemand die net haar op de zak heeft groeien.![]()
Ik zeg alleen dat ik grijs mooier vind dan wit.
Mompelt iets over een uitspraak met kaatsen en de bal terugverwachten.RAW-vizion wrote:was meer als grap bedoeld maar oke. en een comment van iemand die net haar op de zak heeft groeien? come onSkedoedelefloeps wrote:Ik reageer toch gewoon normaal?
shitSkedoedelefloeps wrote:Mompelt iets over een uitspraak met kaatsen en de bal terugverwachten.RAW-vizion wrote:was meer als grap bedoeld maar oke. en een comment van iemand die net haar op de zak heeft groeien? come onSkedoedelefloeps wrote:Ik reageer toch gewoon normaal?
Kun je eens foto maken als ie aanstaat? Ik weet het ik ben nieuwsgierigInsaneJunkie wrote:Afbeelding
2x cdj 350
1x djm 350
Atraxisz wrote:Kun je eens foto maken als ie aanstaat? Ik weet het ik ben nieuwsgierigInsaneJunkie wrote:Afbeelding
2x cdj 350
1x djm 350

het is ook vet ! alleen moet ik nog wat oefenenthedutchrages wrote:ik vind het er echt wel vet uit zien hoor, alleen niks voor mij. ik heb dat ding zo vies:P!
Komt goedDraidy wrote:Leuk!
Ik zou graag horen wat je ervan vind als je hem binbenhebt