Ziet er echt heel vet uit Piaaa! lekker ruim opgezet, en die KRK's passen perfect bij die Theracords muur
Hidden Source z'n gear is ook wel nice.
Hidden Source z'n gear is ook wel nice.
the_sequence wrote:@hiddensource ziet er vet uit!mooi krk setje ook
(die heb ik ook
)
voor muziek luistere zelf is die wel lekker(A)Hidden Source wrote:Haha, ja die Logitech is prima alleen ik merkte vooral met producen dat er iets te weinig hoog uitkomt, en de bass niet helemaal eerlijk is, dus toch maar de overstap gemaakt op monitors!
als het RP6'jes zijn welthe_sequence wrote:voor muziek luistere zelf is die wel lekker(A)Hidden Source wrote:Haha, ja die Logitech is prima alleen ik merkte vooral met producen dat er iets te weinig hoog uitkomt, en de bass niet helemaal eerlijk is, dus toch maar de overstap gemaakt op monitors!
@raw-vizion zelfde krk's als die van jou of nie?
okeHidden Source wrote:RP5
Maak me niet jaloers.RAW-vizion wrote:okeHidden Source wrote:RP5
@Sander, nee dan heb ik niet de zelfde
(dacht ik al omdat ze zo klein waren)
haha hidden hij heeft gewoon geld te veel:PHidden Source wrote:Maak me niet jaloers.RAW-vizion wrote:okeHidden Source wrote:RP5
@Sander, nee dan heb ik niet de zelfde
(dacht ik al omdat ze zo klein waren)
had geld teveel, nu is het gewoon opthe_sequence wrote:nou ik bedoel het nog niet eens in dat opzicht van geld te veel die 100 euro:P maar gwn in het algemeen:P
haha verbaast me niksRAW-vizion wrote:had geld teveel, nu is het gewoon opthe_sequence wrote:nou ik bedoel het nog niet eens in dat opzicht van geld te veel die 100 euro:P maar gwn in het algemeen:P
the_sequence wrote:haha verbaast me niksRAW-vizion wrote:had geld teveel, nu is het gewoon opthe_sequence wrote:nou ik bedoel het nog niet eens in dat opzicht van geld te veel die 100 euro:P maar gwn in het algemeen:P
@marsiascout: Thanks!RAW-vizion wrote:had geld teveel, nu is het gewoon opthe_sequence wrote:nou ik bedoel het nog niet eens in dat opzicht van geld te veel die 100 euro:P maar gwn in het algemeen:P
hij heeft voor producere Sinn7:P en voor het draaie waar krk's op aangeslote zitten 2x Pioneer CDJ-900 & DJM-800Hidden Source wrote:@marsiascout: Thanks!RAW-vizion wrote:had geld teveel, nu is het gewoon opthe_sequence wrote:nou ik bedoel het nog niet eens in dat opzicht van geld te veel die 100 euro:P maar gwn in het algemeen:P![]()
@RAW-vizion: Wat heb je dan nog meer gekocht naast die monitoren?
2x pioneer CDJ900Hidden Source wrote:@marsiascout: Thanks!RAW-vizion wrote:had geld teveel, nu is het gewoon opthe_sequence wrote:nou ik bedoel het nog niet eens in dat opzicht van geld te veel die 100 euro:P maar gwn in het algemeen:P![]()
@RAW-vizion: Wat heb je dan nog meer gekocht naast die monitoren?
geld ervoor hadHidden Source wrote:Wow haha, naja als je het geld ervoor hebt, wel super dik spul!