Hey Krypt die Keyboard heb ik zojuist ook besteld.
Hoe bevalt ie ?
Hoe bevalt ie ?
Goed, ik heb het nu al anderhalf jaar ofzo en nog geen problemen mee gehadYoeloe wrote:Hey Krypt die Keyboard heb ik zojuist ook besteld.
Hoe bevalt ie ?
Bedankt Bedankt !Kryptica wrote:Goed, ik heb het nu al anderhalf jaar ofzo en nog geen problemen mee gehadYoeloe wrote:Hey Krypt die Keyboard heb ik zojuist ook besteld.
Hoe bevalt ie ?Werkt goed in FL Studio, je kan de draaiknoppen ook toewijzen in FL Studio zelf.
Heel erg bedankt KryptKryptica wrote:Aansluiten, instellingen juist zetten in FL Studio en dan zou die het moeten doen (Bij mij toch)
idd met die glittersPiaaa wrote:Als ze zwart waren geweest waren ze mooi geweest, ik vind die zilverkleur echt afgrijselijk maargoed, ieder zo zen smaak ...
dat is wel zo, maar het moet ook goed ogen anders schaf ik het niet aan ...RAW-vizion wrote:idd met die glittersPiaaa wrote:Als ze zwart waren geweest waren ze mooi geweest, ik vind die zilverkleur echt afgrijselijk maargoed, ieder zo zen smaak ...maar ach het gaat om wat het kan en niet hoe het eruitziet
Ik heb ook 2 MK2'tjes maar ik heb er een Reloop RMX 30 Blackfire bij, nog steeds geen geld voor een dikkere mixer. Maar dit is voorlopig ook nog prima te pruimen.Jesper-HardBeatz wrote:leuke dingen he die MK2'tjes![]()
heb ze ook hier staan, super dingen! heb je er wel een DJM-400 / DJM-800 bij?
Precies wat ik wilfreddyadu8 wrote:Ik heb ook 2 MK2'tjes maar ik heb er een Reloop RMX 30 Blackfire bij, nog steeds geen geld voor een dikkere mixer. Maar dit is voorlopig ook nog prima te pruimen.Jesper-HardBeatz wrote:leuke dingen he die MK2'tjes![]()
Precies wat ik wilfreddyadu8 wrote:Ik heb ook 2 MK2'tjes maar ik heb er een Reloop RMX 30 Blackfire bij, nog steeds geen geld voor een dikkere mixer. Maar dit is voorlopig ook nog prima te pruimen.Jesper-HardBeatz wrote:leuke dingen he die MK2'tjes![]()