Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ja zeker, altijd als ik bij een vriend van me produce dan eheft ie zo'n kut muis en dan zit je echt 5 keer heen en weer met dat ding voor die is waar je met deze muis in 1 keer bent :lol:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Skedoedelefloeps wrote:ja zeker, altijd als ik bij een vriend van me produce dan eheft ie zo'n kut muis en dan zit je echt 5 keer heen en weer met dat ding voor die is waar je met deze muis in 1 keer bent :lol:
ja maar dat heb alleen maar met snelheid instellen te maken heh ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
the sidespinnars wrote:
Skedoedelefloeps wrote:ja zeker, altijd als ik bij een vriend van me produce dan eheft ie zo'n kut muis en dan zit je echt 5 keer heen en weer met dat ding voor die is waar je met deze muis in 1 keer bent :lol:
ja maar dat heb alleen maar met snelheid instellen te maken heh ;)
nee dat ligt per muis anders, een muis als dit is veel gevoeliger en kan je apart de snelheid van instellen en die muis kent nog zo'n knikker.. ja dan weet je t al :lol:
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Image
Glorious DJ Meubel :)

Image
R
Hardtraxx Veteran
ziet er strak uit man :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Maar waar komt het geluid vandaan :p
R
Hardtraxx Veteran
Maximize wrote:Maar waar komt het geluid vandaan :p
dat staat achter hem ;)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Maximize wrote:Maar waar komt het geluid vandaan :p
Oooow shit vergeten! Daarom hoorde ik niks. :oh: :P
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
der naast aan linker kant staat een klein speakertje op oor hoogte schuin achter me legt een speaker op oor hoogte en aan andere kant staat er nog een speaker op de grond ;)

zowieso als je goed kijkt zit je links onderin op 1 van die foto's onder me tafel een versterker staan :P
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Wel fijn zo'n grote mixer en 2 van die kleine spelers?
R
Hardtraxx Veteran
Atraxisz wrote:Wel fijn zo'n grote mixer en 2 van die kleine spelers?
je merkt er niks van ben zelf aan me pioneer's gewend maar als ik bij hem ga draaien gaat het ook best ;)
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
nee op een of andere manier heb k daar geen last van zelfs nie al heb k 5 uur lang op pioneers staan draaie en k kom thuis en draai met deze set:P
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
lekker setje :D. ook vet zon meubel. Maakt het lekker strak :cool:
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
en het handige aan meubel is je ken uit elkaar halen en weer in elkaar zette heb k dat klote probleem niet op feestjes bij mense thuis dat er van die hele lage tafels staan dat je een stoel nodig hebt :')

en bij feesten hangt er voor nog een ledbalk :innocent: tenminste die gaat er zaterdag op gemonteerd worden:P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
the_sequence wrote: op feestjes bij mense thuis dat er van die hele lage tafels staan dat je een stoel nodig hebt :')
Zittend draaien? xd
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
ja moest k laatst heb ze er overigens wel meer voor laten betalen terwijl k super slecht draaide ken dat zittend echt niet :lol: en toen dacht k van dit doe k dus nooit meer dus vandaar dat meubel en me ouders hebbe et betaald dus vind et wel best :$
T
Donateur
3777 posts member since 2009
the_sequence wrote:ja moest k laatst heb ze er overigens wel meer voor laten betalen terwijl k super slecht draaide ken dat zittend echt niet :lol: en toen dacht k van dit doe k dus nooit meer dus vandaar dat meubel en me ouders hebbe et betaald dus vind et wel best :$
haha zittend draaien en dan nog meer vragen ook haha :lol: :thumbup:
je had ze eigenlijk korting moeten geven :P
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
The-Znayzer wrote:
the_sequence wrote:ja moest k laatst heb ze er overigens wel meer voor laten betalen terwijl k super slecht draaide ken dat zittend echt niet :lol: en toen dacht k van dit doe k dus nooit meer dus vandaar dat meubel en me ouders hebbe et betaald dus vind et wel best :$
haha echt niet ik had duidelijk gezegd dat k een tafel wou waar aan te werken was anders wil k meer geld en daar waren ze het wel mee eens:P
R
Hardtraxx Veteran
the_sequence wrote:
The-Znayzer wrote:
haha echt niet ik had duidelijk gezegd dat k een tafel wou waar aan te werken was anders wil k meer geld en daar waren ze het wel mee eens:P
daarom niet geschoten is altyd mis ;)
Hardtraxxer
63 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
link is effe goede plaatjes ;)
Hardtraxxer
87 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Heerlijk veel ruimte in je kamer, ziet er vet uit !
waarom heb ik niet zoveel ruimte in mijn kamer :')
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
rmp-3 toch?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Koenusz wrote:
Heerlijk veel ruimte in je kamer, ziet er vet uit !
waarom heb ik niet zoveel ruimte in mijn kamer :')
Als ik een foto met een groothoeklens van mijn kamer maakt lijkt die ook groot..
Hardtraxxer
63 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Atraxisz wrote:rmp-3 toch?
Jep! :) ik heb er 2 gekocht dit weekend, maar ze hadden maar 1 op stock, de 2e moest besteld worden en komt eind vandeweek, of begin volgendeweek binnen. (het was dat of een toonmodel nemen maar dat wou ik niet).
Edwinn wrote:Als ik een foto met een groothoeklens van mijn kamer maakt lijkt die ook groot..
Ik wou gewoon even een toffe foto nemen dus gebruikte ik een 'panorama'-shot op m'n samsung.
Ben best wel tevreden met de grootte van m'n kamer ^^.

-EDIT- 2e is binnen! :D
- Foto 1
- Foto 2
- Foto 3
- Foto 4
- Foto 5
- Foto 6
- Foto 7
- Foto 8