zijn die dingen zo duur dan?Edwinn wrote:Succes met sparen.freddyadu8 wrote:Zo hé, dat ziet er idd erg strak uit! zoiets moet ik ook nog maar is gaan maken/aanschaffen.
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Beetje dj set zit je zo tegen de 3 of 4 aan 
-
RHardtraxx Veteran
ik heb het over die tafel waar alles ingebouwd zit heh!Ramirez wrote:Beetje dj set zit je zo tegen de 3 of 4 aan
Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten 
-
RHardtraxx Veteran
niet als je er een extra plaat er onder zetTel wrote:dan vallen ze erdoor heen
-
RHardtraxx Veteran
kan ookTakkU wrote:Of je gebruikt een rackmount
Moet je wel oppassen, sommige meubels van ikea hebben een kartonnen honingraatstructuur van binnen, als je dan zaagt krijg je geen mooi inbouw meubelTakkU wrote:Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten
Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
the sidespinnars wrote:niet als je er een extra plaat er onder zetTel wrote:dan vallen ze erdoor heen
Bedoelde het meer hieropTakkU wrote:Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten
als je het zo doet, valt het wel
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkig
Maarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!
Fotootje van vroeger

Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebben
Fotootje van vroeger

Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebben
-
RHardtraxx Veteran
ik deed eerst ook drive in shit met een vriend maar die vriend was geen vriend maar gewoon een meeloperRammelslakje wrote:Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkigMaarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!
Fotootje van vroeger
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wats wrong with beunhoazenDennis Aka Mash wrote:Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
-
RHardtraxx Veteran
weet niet te duur?dj-rico01 wrote:wats wrong with beunhoazenDennis Aka Mash wrote:Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
:')the sidespinnars wrote:weet niet te duur?dj-rico01 wrote:wats wrong with beunhoazenDennis Aka Mash wrote:Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Snap ik wilde ik ook maar de helft van de apparatuur stond vanaf toen op zn zolder weg te rotten en ja als je zo jong bent koop je nie zo snel t een en ander dr bijthe sidespinnars wrote:ik deed eerst ook drive in shit met een vriend maar die vriend was geen vriend maar gewoon een meeloperRammelslakje wrote:Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkigMaarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!
Fotootje van vroeger
Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebbendus ben ik maar alleen veder gegaan maar nu ben ik bezig met egt professioneel worden en doe soms nog steeds wel een drive in showtje als het een beetje betaalt
-
E
dj-rico01 wrote:wats wrong with beunhoazenDennis Aka Mash wrote:Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
Beunhazen aan de macht! beun uzelf helemaal kapot!
Heb je dik voor mekaar man!Grudgie wrote:Hier mijn booth:
2x SynQ X.TRM-1
1x Pioneer CDJ 1000 MK3
1x Pioneer DJM 800
1x Allen & Heath XD-53 (Staat niet op de foto, maar maak ik nog wel foto van binnenkort)
1x Syrincs M3-220
Zou ook ooit nog weleens zo'n opstelling willen hebben
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Thanks!
Ben er ook zeer trots op!
Netjes
.
Zou ik decksavers bij me cdj 800tjes kopen?
http://www.bax-shop.nl/cadeau-kelder/de ... tails.html
Vind ik toch wel zeer netjes en kan er geen stof aan...
Zou ik decksavers bij me cdj 800tjes kopen?
http://www.bax-shop.nl/cadeau-kelder/de ... tails.html
Vind ik toch wel zeer netjes en kan er geen stof aan...
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Zou ik zeker doen! toch goeie bescherming tegen je cd spelers 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Inderdaad. Kost misschien wel 50 euro, maar je gear gaat er ook langer mee meegaan.Grudgie wrote:Zou ik zeker doen! toch goeie bescherming tegen je cd spelers
Ik leg er gewoon altijd een handdoek op
ik heb er ook altijd een handoek op liggen..
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014

Mijn gear (slechte kwaliteitsfoto)