Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 18:13 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
freddyadu8 schreef:
Zo hé, dat ziet er idd erg strak uit! zoiets moet ik ook nog maar is gaan maken/aanschaffen.

Succes met sparen.

zijn die dingen zo duur dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

Beetje dj set zit je zo tegen de 3 of 4 aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Beetje dj set zit je zo tegen de 3 of 4 aan :D

ik heb het over die tafel waar alles ingebouwd zit heh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:27 

Hardtraxx Elite

Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 19:52 

Hardtraxx Elite

dan vallen ze erdoor heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:

niet als je er een extra plaat er onder zet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:01 

Hardtraxx Elite

Of je gebruikt een rackmount ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Of je gebruikt een rackmount ;)

kan ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten :P

Moet je wel oppassen, sommige meubels van ikea hebben een kartonnen honingraatstructuur van binnen, als je dan zaagt krijg je geen mooi inbouw meubel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 22:44 

Hardtraxx Veteran

Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:06 

Hardtraxx Elite

the sidespinnars schreef:
Tel schreef:

niet als je er een extra plaat er onder zet ;)

TakkU schreef:

Bedoelde het meer hierop :P
als je het zo doet, valt het wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 14:48 

Hardtraxxer

Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkig :P Maarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!

Fotootje van vroeger
Afbeelding

Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 15:54 

Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkig :P Maarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!

Fotootje van vroeger
Afbeelding

Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebben :drool:

ik deed eerst ook drive in shit met een vriend maar die vriend was geen vriend maar gewoon een meeloper :/ dus ben ik maar alleen veder gegaan maar nu ben ik bezig met egt professioneel worden en doe soms nog steeds wel een drive in showtje als het een beetje betaalt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 16:50 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.

wats wrong with beunhoazen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2010 23:27 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

weet niet te duur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 00:40 

Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

weet niet te duur?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 11:38 

Hardtraxxer

Rammelslakje schreef:

Fotootje van vroeger
Afbeelding

ik deed eerst ook drive in shit met een vriend maar die vriend was geen vriend maar gewoon een meeloper :/ dus ben ik maar alleen veder gegaan maar nu ben ik bezig met egt professioneel worden en doe soms nog steeds wel een drive in showtje als het een beetje betaalt xd

Snap ik wilde ik ook maar de helft van de apparatuur stond vanaf toen op zn zolder weg te rotten en ja als je zo jong bent koop je nie zo snel t een en ander dr bij :P Had ik wel moete doen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 16:20 

dj-rico01 schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Beunhazen aan de macht! beun uzelf helemaal kapot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 22:13 

Hardtraxxer

Grudgie schreef:
Hier mijn booth:

2x SynQ X.TRM-1
1x Pioneer CDJ 1000 MK3
1x Pioneer DJM 800
1x Allen & Heath XD-53 (Staat niet op de foto, maar maak ik nog wel foto van binnenkort)
1x Syrincs M3-220

Heb je dik voor mekaar man!
Zou ook ooit nog weleens zo'n opstelling willen hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2010 23:59 

Hardtraxxer

Thanks! :D Ben er ook zeer trots op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 12:37 

Donateur

Netjes ;).

Zou ik decksavers bij me cdj 800tjes kopen?
http://www.bax-shop.nl/cadeau-kelder/decksaver-pioneer-cdj-800-stofkap/product-details.html
Vind ik toch wel zeer netjes en kan er geen stof aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:00 

Hardtraxxer

Zou ik zeker doen! toch goeie bescherming tegen je cd spelers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:02 

Donateur

Grudgie schreef:
Zou ik zeker doen! toch goeie bescherming tegen je cd spelers :)

Inderdaad. Kost misschien wel 50 euro, maar je gear gaat er ook langer mee meegaan.
Ik leg er gewoon altijd een handdoek op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:12 

Hardtraxxer

ik heb er ook altijd een handoek op liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 13:20 

Donateur

Afbeelding

Mijn gear (slechte kwaliteitsfoto) :D
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner