Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Edwinn wrote:
freddyadu8 wrote:Zo hé, dat ziet er idd erg strak uit! zoiets moet ik ook nog maar is gaan maken/aanschaffen.
Succes met sparen.
zijn die dingen zo duur dan?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Beetje dj set zit je zo tegen de 3 of 4 aan :D
R
Hardtraxx Veteran
Ramirez wrote:Beetje dj set zit je zo tegen de 3 of 4 aan :D
ik heb het over die tafel waar alles ingebouwd zit heh!
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten :P
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
dan vallen ze erdoor heen :P
R
Hardtraxx Veteran
Tel wrote:dan vallen ze erdoor heen :P
niet als je er een extra plaat er onder zet ;)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Of je gebruikt een rackmount ;)
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Of je gebruikt een rackmount ;)
kan ook xd
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
TakkU wrote:Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten :P
Moet je wel oppassen, sommige meubels van ikea hebben een kartonnen honingraatstructuur van binnen, als je dan zaagt krijg je geen mooi inbouw meubel :P
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
the sidespinnars wrote:
Tel wrote:dan vallen ze erdoor heen :P
niet als je er een extra plaat er onder zet ;)
TakkU wrote:Tafel hoeft niet duur te zijn, gewoon bureau ofzo van de ikea pakken, en de decoupeerzaag derin zetten :P
Bedoelde het meer hierop :P
als je het zo doet, valt het wel xd
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkig :P Maarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!

Fotootje van vroeger
Image

Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebben :drool:
R
Hardtraxx Veteran
Rammelslakje wrote:Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkig :P Maarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!

Fotootje van vroeger
Image

Ik word trouwens echt jaloers als ik die sets zie die jullie hier allemaal hebben :drool:
ik deed eerst ook drive in shit met een vriend maar die vriend was geen vriend maar gewoon een meeloper :/ dus ben ik maar alleen veder gegaan maar nu ben ik bezig met egt professioneel worden en doe soms nog steeds wel een drive in showtje als het een beetje betaalt xd
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Dennis Aka Mash wrote:Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
wats wrong with beunhoazen :mad:
R
Hardtraxx Veteran
dj-rico01 wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Ikea meubels zijn beunhazen spullen.. het enige fatsoenlijke van de Ikea wat bruikbaar is voor het dj'en is die Expedit kast.
weet niet te duur?
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
the sidespinnars wrote:
dj-rico01 wrote:
weet niet te duur?
:')
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
the sidespinnars wrote:
Rammelslakje wrote:Ik deed vroeger toen ik 13, 14 was van die Drive in Disco's met een vriend.. Gingen we heen met n mengpaneel, 2 laptops en 2 cd spelers. Verder natuurlijk 2 T-stands vol met mushrooms en moonflowers en al die zooi. Een rookmachine en 2x JB Systems TSX-15 en we waren helemaal gelukkig :P Maarja echt mixen was dit natuurlijk niet, maar het ging om het idee. Helaas nooit verder mee gegaan omdat die vriend er toen mee kapte.. Best zonde eigelijk want ik zou er echt alles voor doen om proffesioneel te kunnen mixen!

Fotootje van vroeger
Image

ik deed eerst ook drive in shit met een vriend maar die vriend was geen vriend maar gewoon een meeloper :/ dus ben ik maar alleen veder gegaan maar nu ben ik bezig met egt professioneel worden en doe soms nog steeds wel een drive in showtje als het een beetje betaalt xd
Snap ik wilde ik ook maar de helft van de apparatuur stond vanaf toen op zn zolder weg te rotten en ja als je zo jong bent koop je nie zo snel t een en ander dr bij :P Had ik wel moete doen haha
E
dj-rico01 wrote:

Beunhazen aan de macht! beun uzelf helemaal kapot!
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
Grudgie wrote:Hier mijn booth:

2x SynQ X.TRM-1
1x Pioneer CDJ 1000 MK3
1x Pioneer DJM 800
1x Allen & Heath XD-53 (Staat niet op de foto, maar maak ik nog wel foto van binnenkort)
1x Syrincs M3-220
Heb je dik voor mekaar man!
Zou ook ooit nog weleens zo'n opstelling willen hebben :)
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Thanks! :D Ben er ook zeer trots op!
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Netjes ;).

Zou ik decksavers bij me cdj 800tjes kopen?
http://www.bax-shop.nl/cadeau-kelder/de ... tails.html
Vind ik toch wel zeer netjes en kan er geen stof aan...
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Zou ik zeker doen! toch goeie bescherming tegen je cd spelers :)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Grudgie wrote:Zou ik zeker doen! toch goeie bescherming tegen je cd spelers :)
Inderdaad. Kost misschien wel 50 euro, maar je gear gaat er ook langer mee meegaan.
Ik leg er gewoon altijd een handdoek op xd
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
ik heb er ook altijd een handoek op liggen..
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Image

Mijn gear (slechte kwaliteitsfoto) :D