Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al een tijdje Reloop RMP1's en die bevallen me best. het enige nadeel is dat mijn cue-knop er nu volledig mee is gestopt. Nu lees ik op internet dat het allemaal vrij goed te vervangen is met microswitches etc. Nu is dat voor mij wel te doen, ik moet alleen de onderdelen (doe ze meteen alle 4 dan maar) en toch even wat extra zekerheid hebben..

Wie heeft er ervaring mee en heeft tips oid?
Waar kun je dat soort onderdelen in godesnaam halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Druk je zo hard dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Druk je zo hard dan ?

Nee, die dingen staan er bekend om dat ze vrij snel achteruit gaan. Hij was al wat slechter, maar nu dus helemaal ongevoelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:54 
 
Donateur

Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou eigenlijk meer opteren om ze op te sturen dan er zelf aan te prutsen, je weet nooit of je iets beschadigt, en dan krijg je geen garantie meer terug als je ze dan alsnog wil opsturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen garantie meer en die dingen laten vervangen schijnt meer dan 100 euro de speler te kosten, terwijl die dingen 7,50 bij bax-shop kosten en als ik meer weet (type etc) ik ze gewoon voor 1 euro kan kopen gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je moet mer 3 dingen rekening houden.. Vorm, contactpunten, en voltage/stroomsterkte.. Ik weet zo niet hoe dit bij de RMP1 zit, maar als je ergens de officiele onderdelen kan vinden is dit wel op te zoeken.. Als je een beetje handig bent met een soldeerbout kan je dit best zelf doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb geen garantie meer en die dingen laten vervangen schijnt meer dan 100 euro de speler te kosten, terwijl die dingen 7,50 bij bax-shop kosten en als ik meer weet (type etc) ik ze gewoon voor 1 euro kan kopen gok ik zo.


Moet je is bij Disco Paradijs kijken in Delden. Daar doen ze het voor 30 Euro voor 2 cd's spelers.
En daar krijg je dan weer garantie op
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net om de hoek haha!
Ik woon tussen Haarlem en Leiden ;). Ik kan wel een auto regelen, maar ik kan wel kijken of er in ieder geval iets anders wel in de buurt is.

Hou hem wel in mijn achterhoofd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:06 
 
Artiest

Khadber schreef:
Net om de hoek haha!
Ik woon tussen Haarlem en Leiden ;). Ik kan wel een auto regelen, maar ik kan wel kijken of er in ieder geval iets anders wel in de buurt is.

Hou hem wel in mijn achterhoofd!


kun je niet gewoon je rmp's terug brengen/sturen naar de winkel, weet niet hoe lang je ze hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan wel, maar dat kost dus 100 euro per speler, want ik heb geen garantie meer. Dat ben ik dus niet van plan. Zeker niet als die onderdelen geen drol kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je geen licht&geluid verhuur/verkoop bedrjifje in de buurt? Misschien dat die nog wel reserve onderdelen heben liggen die je voor een paar cent kunt overnemen :)

-edit- Probeer deze gasten eens: http://www.soundfreaxdj.nl/ Is een zaak van de vriend van een collega van mij. Goeie gasten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:05 
 
Artiest

Khadber schreef:
Kan wel, maar dat kost dus 100 euro per speler, want ik heb geen garantie meer. Dat ben ik dus niet van plan. Zeker niet als die onderdelen geen drol kosten.


heb je toevallig nog een bankafschrift ervan? want dat is wettelijk ook geldig als een bon, het gaat er om dat je kunt bewijzen dat je het daar hebt gekocht en hebt betaald.
Is het probleem al langer dan 12 maanden? ook dat is wel belangrijk namelijk te weten voor me, want het zit zo.
een speler hoort niet zomaar na een jaar ofzo kapot te gaan kan de garantie nog maar een jaar zijn zoiets moet langer mee gaan, volges mij (weet het niet zeker) zit er zelfs wettelijke garantie op van 3 jaar. Het is ook zo dat je binnen 12 maanden van het ontdekken van het probleem het probleem moet melden bij de leverancier waar je hem gekocht hebt, als je kunt bewijzen met bon, bankafschrift of wat anders dat je het daar hebt betaald dan mogen ze niet weigeren het te maken, sterker nog, ze MOETEN het kosteloos repareren, of je mag je geld terug eisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze een tijd geleden overgenomen van Pepijn (Frequencerz), dus weet niet of die garantie nog geldt, zou ik even moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:47 
 
Artiest

Khadber schreef:
Heb deze een tijd geleden overgenomen van Pepijn (Frequencerz), dus weet niet of die garantie nog geldt, zou ik even moeten vragen.


Hmm ok, dan is t misschien wat lastiger, hoe lang heb jij m nu en hoe lang had hij em?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Net om de hoek haha!
Ik woon tussen Haarlem en Leiden ;). Ik kan wel een auto regelen, maar ik kan wel kijken of er in ieder geval iets anders wel in de buurt is.

Hou hem wel in mijn achterhoofd!


Je kan het ook gewoon opsturen, word et 20 Euro meer. Nog altijd een stuk goedkoper.

Ik doe het hier wel iig, en ze doen ook niet moeilijk als 3 maanden naar een onderhoudsbeurd er weer iets kapot is. Kan je gewoon dan weer mee langs komen.
Oftewel, chille gasten :
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:17 
 
Artiest

Refuze schreef:
Je kan het ook gewoon opsturen, word et 20 Euro meer. Nog altijd een stuk goedkoper.

Ik doe het hier wel iig, en ze doen ook niet moeilijk als 3 maanden naar een onderhoudsbeurd er weer iets kapot is. Kan je gewoon dan weer mee langs komen.
Oftewel, chille gasten :


ja maar betalen voor iets waarvoor je misschien niet eens moet/hoeft te betalen... we zijn wel nederlanders he, we betalen liever niks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb het nog onder garantie laten repareren... dus kan ik evengoed geen reactie hierop plaatsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Khadber schreef:
Ik heb geen garantie meer en die dingen laten vervangen schijnt meer dan 100 euro de speler te kosten, terwijl die dingen 7,50 bij bax-shop kosten en als ik meer weet (type etc) ik ze gewoon voor 1 euro kan kopen gok ik zo.


Moet je is bij Disco Paradijs kijken in Delden. Daar doen ze het voor 30 Euro voor 2 cd's spelers.
En daar krijg je dan weer garantie op


Delden ja? lol, 10 min met auto ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

even een tip.

Op het moment dat de cue button slecht begint te gaan.
Meteen vervangen!!!

Doordat hij het niet meer goed doet ga je automatisch harder op knoppen drukken.
Dan is er kans dat je de print plaat die eronder zit breekt.
Heb ik bij mijn pioneers ook gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die van mij ging ook opeens achteruit, tijdje niet meer gebruikt.. En opeens; Deed hij het weer perfect! Heeel erg vreemd.
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner