Mierenneuker 
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Vrijdag in mijn Fear.FM setje knalle se

Rayn wrote:Vrijdag in mijn Fear.FM setje knalle se![]()
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
vrijdag gedraaid op hardstyle mania
ging lekker
ging lekker
Vet vet vet
tnx.
Hopelijk een filmpje
Hopelijk een filmpje
Wat heeft dubstep met hardstyle te maken.. sorry vind 't echt verschrikkelijk 
`t idee is leuk maar vindt het persoonlijk niks aan
zit daarom wel goed in elkaar
zit daarom wel goed in elkaar
net zoveel als house ermee te maken heeft of hardcore of iets andersG1LL wrote:Wat heeft dubstep met hardstyle te maken.. sorry vind 't echt verschrikkelijk
Klinkt wel goed
maar kvind zelf het begin van de Skillrex versie echt super lekker, en dan de climax weer helemaal niks! Wel leuk gedaan P-stylez 
-
A
Skrillex is sowieso de BOM!Kryptica wrote:Lekkere mashup ! Skrillex Remix van In For The Kill is toch zo vet he
ik ga hem aankomende zaterdag op een feestje draaien 
Sloeg die beetje aan?Sunrise8 wrote:ik ga hem aankomende zaterdag op een feestje draaien
Ja, de mensen vonden hem super vet
. Iedereen had wel even een WTF momentje, maar hij sloeg goed aan 
nee helaas niet
. Maar ik ga kijken of ik hem op Penoze weer kan draaien en dan laat ik het wel ff filmen 
-
THardtraxxer
- 65 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
No offense, maar als men naar een hardstyle feestje gaat mag je tog wel hopen dat de dj's hardstyle draaien.
Ga er niet heen om dubstep te horen. Als je op masters of hardcore een hardstyle plaatje van headhunterz draait zal de sfeer ook plots veranderen.
Ga er niet heen om dubstep te horen. Als je op masters of hardcore een hardstyle plaatje van headhunterz draait zal de sfeer ook plots veranderen.
Bullshit! Over het tweede ben ik wel met je eens, maar zo'n dubstep edit kan best gedraaid worden op een HS feest.Tingting wrote:No offense, maar als men naar een hardstyle feestje gaat mag je tog wel hopen dat de dj's hardstyle draaien.
Idd, en het wordt op hardstyle feesten wel meer geapprecieerd dan op een hardcore feest. Ik vind het in ieder geval vet, heb het ook al op een feestje gedraaid 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Snap eigenlijk alleen het nut van het topic niet helemaal
Waarom staat dit niet in mash up topic?!
Stond eerst bij free, mods hebben het hier heen verplaatst..Skedoedelefloeps wrote:Snap eigenlijk alleen het nut van het topic niet helemaal![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
mods... *zucht*p-stylez wrote:Stond eerst bij free, mods hebben het hier heen verplaatst..Skedoedelefloeps wrote:Snap eigenlijk alleen het nut van het topic niet helemaal![]()
hij zit in een setje van me voor Hardstation.fm. Tune in as donderdagavond om 18:00 om hem te horen