Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mei 2010 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

die van mij is eindelijk klaar en opgestuurd nu maar afwachten!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2010 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
die van mij is eindelijk klaar en opgestuurd nu maar afwachten!

Zou je ook naar mij kunnen sturen? Dan kan ik je tippen!! (Jury), want je hebt nog wel ff tijd!
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Showey schreef:
the sidespinnars schreef:
die van mij is eindelijk klaar en opgestuurd nu maar afwachten!

Zou je ook naar mij kunnen sturen? Dan kan ik je tippen!! (Jury), want je hebt nog wel ff tijd!

ik heb hem naar je gestuurd ;)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2010 21:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat ik een pm krijg met alle entries zodra de deadline voorbij is? Ik check deze sectie niet elke dag namelijk.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 05:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik neem aan dat ik een pm krijg met alle entries zodra de deadline voorbij is? Ik check deze sectie niet elke dag namelijk.


hoop het wel ja :P
heb er pas 1 gezien
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We hebben ook nog ff de tijd ;)

De jury heeft een pb van mij ontvangen ;)

hoe gaat het nou verder? een poll na de inleverdatum? met alle links naar de geremixte nummers enz..?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:30 
 
Hardtraxxer

ProfaNe schreef:
We hebben ook nog ff de tijd ;)

De jury heeft een pb van mij ontvangen ;)

hoe gaat het nou verder? een poll na de inleverdatum? met alle links naar de geremixte nummers enz..?


Wanneer de deadline voorbij is ontvangen de juryleden een lijst met de geremixte tracks.
Er wordt een checklist gemaakt waar de jury de tracks op moeten beoordelen.

Aan de hand van die resultaten wordt de winnaar bekend gemaakt.
Wanneer de winnaar bekend is gemaakt worden alle remixen op de site gezet.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

okej nice,

maar khep nou wel mn remix naar alle jury's gestuurd, moes dat nie naar jou?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 14:15 
 
Hardtraxxer

ProfaNe schreef:
okej nice,

maar khep nou wel mn remix naar alle jury's gestuurd, moes dat nie naar jou?


Dat was eigenlijk wel de bedoeling ja..
Ik upload ze dan naar 1 bestand en stuur die vervolgens wanneer de deadline voorbij is naar de juryleden met bijbehorende checklisten.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

okej khep em verzonden
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

wat krijgt de winnaar eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een platen contract bij Scantraxx! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2010 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

winnaar mag nummers uitkiezen voor volgende contest + jury zijn :P?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2010 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
een platen contract bij Scantraxx! :thumbup:

niet liever bij fusion of tillt :P
Bericht Geplaatst op 15 mei 2010 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik dacht laat ik eens laten horen wat ik tot nu toe heb :P het is alleen nog de melodie + kicks en bass, maartoch xD

http://www10.zippyshare.com/v/76664454/file.html (aub wel openen met itunes of wmp want die zippy player kwaliteit is echt bagger :P )
Bericht Geplaatst op 15 mei 2010 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
DJ D'Railed schreef:
een platen contract bij Scantraxx! :thumbup:

niet liever bij fusion of tillt :P

Nee, want Scantraxx neemt alle slechte producers aan zoals Krusdaders en Wasted Pinguinz
Bericht Geplaatst op 15 mei 2010 11:12 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Dj C-Mind schreef:
DJ D'Railed schreef:
een platen contract bij Scantraxx! :thumbup:

niet liever bij fusion of tillt :P

Nee, want Scantraxx neemt alle slechte producers aan zoals Krusdaders en Wasted Pinguinz

Wasted Penquinz slecht? :P dat is dan iig jou mening, over krusaders ben ik het wel met je eens :P
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 19:24 
 
Hardtraxxer

Hoe ver zijn de volgende producers met hun remix?:

- Hidden Source
- Luxion
- Surreal
- Mannonymous
- elbeast
- Ver0z
- stynch
- douwe141
- Rough-binn

:)
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 19:50 
 
Hardtraxxer

bartjuh2000 schreef:
Hoe ver zijn de volgende producers met hun remix?:

- Hidden Source
- Luxion
- Surreal
- Mannonymous
- elbeast
- Vert0z
- stynch
- douwe141
- Rough-binn

:)

niet ver >.< en ga ook niet ver komen, sinds inschrijving 2 pc crashes gehad, 2x alle bestanden etc kwijt.. en nu laatste deel van schooljaar en hoop te doen nog >.< dus dat gaat voor bij mij :P
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:
bartjuh2000 schreef:
Hoe ver zijn de volgende producers met hun remix?:

- Hidden Source
- Luxion
- Surreal
- Mannonymous
- elbeast
- Vert0z
- stynch
- douwe141
- Rough-binn

:)

niet ver >.< en ga ook niet ver komen, sinds inschrijving 2 pc crashes gehad, 2x alle bestanden etc kwijt.. en nu laatste deel van schooljaar en hoop te doen nog >.< dus dat gaat voor bij mij :P

dat is 1 weg hoe is je pc gecrasht?
Bericht Geplaatst op 25 mei 2010 20:06 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
Vert0z schreef:
bartjuh2000 schreef:
Hoe ver zijn de volgende producers met hun remix?:

- Hidden Source
- Luxion
- Surreal
- Mannonymous
- elbeast
- Vert0z
- stynch
- douwe141
- Rough-binn

:)

niet ver >.< en ga ook niet ver komen, sinds inschrijving 2 pc crashes gehad, 2x alle bestanden etc kwijt.. en nu laatste deel van schooljaar en hoop te doen nog >.< dus dat gaat voor bij mij :P

dat is 1 weg hoe is je pc gecrasht?

dunno, aanzetten en dat die niet meer opstart >.< en de avond ervoor wel.. jammer genoeg 2x gebeurd in ongeveer een maandje.. nu gelukkig weer een stabiele pc die niet uitvalt XD
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

waneer horen we eigenlijk de uitslag?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wanneer krijg ik iets om te beoordelen :innocent:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wanneer krijg ik iets om te beoordelen :innocent:

die van mij heb je als het goed is al!
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik heb alleen D'railed en Profane gezien
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner