Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 11:35 
 
Artiest

Ik zag het nog nergens staan, dus plaats het hier.

Pioneer komt met 2 DJ Controllers voor de digitale DJ.

http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html

€ 1099,-
Afbeelding

€ 1099,-
http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Had ik laatst al in het wist je dat topic gezet, maar daar komen per dag ong 3 pagina's bij dus dat zie je heel snel over het hoofd :P

Ik denk dat Pioneer hier een klein beetje de plank misslaat. ( niet dat ze er minder om gaan verkopen, er staat namelijk pioneer op)

De 4 kanaals controller heeft geen mogelijkheid om extra cdj's of draaitafels aan te sluiten. En dit kan bij de concurrentie gewoon wel. (denon, native instruments, Allen and Heath) Ook zit er geen booth aansluiting op.

Jammer, wat ik had graag een controller gehad met de pioneer jogwheels, maar ik heb ook nog 2 draaitafels die ik wil aansluiten. Plus natuurlijk dat deze controller, ookal kan die minder, weer veel duurder is dan de rest.

Tis prachtig spul dat pioneer, maar is natuurlijk veel te duur. (maarja, ze kunnen het ervoor vragen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals Timothy al zegt zijn er wat tekortkomingen... Maar ondanks dat denk ik dat Pioneer hiermee wel een van de betere controllers in handen heeft!! De layout van de decks is gewoon veel beter van de S4 en de nieuwe Denon.. Grote jog wheels, veel functies, en met name de layout dus en de pitchfader zijn hele sterke punten van deze controllers!! Overigens is die Booth output wel te fixen softwarematig denk ik.. Er zit op beide een gebalanceerde uitgang en een RCA output. Kans zit erin dat zdeze allebei onafhankelijke outputs zijn en zo ingesteld kunnen worden in de software
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:18 
 
Artiest

het is makkelijk voor evt optredens, en dan prik je de output gewoon op een vrij kanaal op het aanwezige mengpaneel.

voor thuis is het hetzelfde als met de DJM400/350 die hebben ook geen aparte booth uitgang.

ik ben benieuwd hoe de T1 met de speciale Traktor versie werkt. En extra apparatuur heb je mijn inziens niet
nodig als je dit gebruikt. Ben wel benieuwd of dat lekker werkt als je van deck A naar C schakelt.

op de T1 heb je geen VU meters op de S1 weer wel.. ze hebben allebei hun voor en nadelen. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, maar voorlopig nog 3mnd wachten voordat ze leverbaar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxx Addict

Het zal zeker een goed product zijn, alleen niet voor mij, ik ga waarschijnlijk voor de Denon. (scheelt ook weer een paar knaken) Of er moet nog iets moois gereleased worden op de NAMM 2011 die vannacht van start gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 16:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ziet er wel leuk uit
maar zo belachelijk duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

wat Timothy en TakkU zeggen ;) het is denk een leuk (ontzettend duur) ''speeltje'' maar voor het egte werk hou ik het bij m'n 900'tjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:sick: 'k vind het helemaal niks, ben zowieso niet van de controllers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:04 
 
Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
wat Timothy en TakkU zeggen ;) het is denk een leuk (ontzettend duur) ''speeltje'' maar voor het egte werk hou ik het bij m'n 900'tjes ;)


900'tjes zijn ook erg dure speeltjes... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 15:20 
 
Artiest

hier alvast movie 1

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Chapeau dit kan maar zo eens mijn nieuwe gear worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is goedkoper dan een CDJ-350 (2x) + DJM-350, dus dit zou ook zomaar 's mijn eerste kunnen zijn :P Of heb ik het nou mis dat dit echt precies hetzelfde lijkt als bovenstaande setting...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Je kunt er alleen geen CD's in stoppen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou dit ding mag het woord gear IMO amper dragen.. maarja zoals al gezegd is het idd weer veel te duur.. haal ik liever een paar reloopjes oid. voor.
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner