Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
dj-rico01 schreef:
namens bax-shop.nl mag hardtraxx een DJM 2000 weggeven aan alle leden met 1500+ posts


Ha, dat zou een mooie zijn :P

Jullie worden maar verwent met die Winacties. Ik krijg niks :cry:

Zegt degene die paar weken terug nog kaartjes van Inqontrol heeft gewonnen via de q-dance twitter :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens.. Jongens.. Respect voor onze beheerder van dit o zo mooie forum! Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
namens bax-shop.nl mag hardtraxx een DJM 2000 weggeven aan alle leden met 1500+ posts

ff spame :P:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Timmer schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Nee voor een club niet nee. Maar voor veel thuis dj's wel. En ga me niet vertellen dat binnen nu en jaar overal de nieuwe 2000 reeks te vinden is in de clubs. Of de dj's zullen een hoop druk op de club eigenaren moeten uit oefenen dat ze het persee willen of niet komen optreden. ;)


als die cdj 1000 kapot gaan die ze nu hebben staan komen er die 2000 geloof me ;)

Dan moet wel, de CDJ1000mk3 wordt niet meer gemaakt.

WTF? Waarom niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Commercieel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag hem vandaag ook. Gestoord. HEEL vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oeh snel nog ff alle forums volspammen zodat ik ook 1500+ posts krijg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1369 to go!

edit: 1368
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Timmer schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Nee voor een club niet nee. Maar voor veel thuis dj's wel. En ga me niet vertellen dat binnen nu en jaar overal de nieuwe 2000 reeks te vinden is in de clubs. Of de dj's zullen een hoop druk op de club eigenaren moeten uit oefenen dat ze het persee willen of niet komen optreden. ;)


als die cdj 1000 kapot gaan die ze nu hebben staan komen er die 2000 geloof me ;)

Dan moet wel, de CDJ1000mk3 wordt niet meer gemaakt.

Maar nog wel gerepareerd. Lijkt me een beetje zonde om de 1000'tjes weg te doen als er een simpel iets kapot is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

maar pioneer blijft 2de hands ook nog duur,, dus weinig voordeel van die 2000 serie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wel een log groot apparaat, kan je vette dingen mee doen, maar niet zo handig dat touchscreen als je van die kolenschoppen-vingers hebt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Wel een log groot apparaat, kan je vette dingen mee doen, maar niet zo handig dat touchscreen als je van die kolenschoppen-vingers hebt denk ik.

Dat dacht ik dus ook. En het werkt meestal net niet lekker genoeg omdat je er geen feeling mee hebt. Je kunt niet voelen waar je zit met je vingertjes, je moet naar het scherm kijken. Dan heb ik persoonlijk liever gewoon echte faders ipv virtuele. Misschien komt er ooit een nog een touchscreen met voelbare punten, dan zou het helemaal vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ik denk dat veel clubs extra ruimte in de dj booth moeten gaan maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

mixer is 43 CM breed en cdj 2000 = 32 cm breed

43 + (32 * 2) = 107 cm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Afbeelding
Ik denk dat veel clubs extra ruimte in de dj booth moeten gaan maken :D


Nog minder plek voor platenspelers. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Afbeelding
Ik denk dat veel clubs extra ruimte in de dj booth moeten gaan maken :D


Ziet er echt facking vet uit. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik dan de enige die zegt dat het leuke ouderwetse mixwerk steeds meer verdwijnt.
Ik zou me dood schamen als DJ zijnde en ik kom met een sticky aan plug in dat ding en ga een beetje met mijn vinger over een schermpje zitten aaien!!! :x

Het is wel prachtig om te zien en wil het ook wel een keer proberen, maar hoop toch niet dat dit de vaste uitrusting wordt voor een DJ Booth.

Stiekum was ik wel heel trots toen ik de eerste keer op de 2000 stond te draaien :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 09:14 
 
Hardtraxxer

super vet!, hoop dat die set overal komt te staan want dan wordt het draaien nog is leuk aangezien ik niet vooor 5000 euro hier thuis gear nodig heb... XD vind me cdj-800's al chill zat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ben ik dan de enige die zegt dat het leuke ouderwetse mixwerk steeds meer verdwijnt.


Nope maar ben bang dat het een kwestie van tijd is :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ben ik dan de enige die zegt dat het leuke ouderwetse mixwerk steeds meer verdwijnt.
Ik zou me dood schamen als DJ zijnde en ik kom met een sticky aan plug in dat ding en ga een beetje met mijn vinger over een schermpje zitten aaien!!! :x

Het is wel prachtig om te zien en wil het ook wel een keer proberen, maar hoop toch niet dat dit de vaste uitrusting wordt voor een DJ Booth.

Stiekum was ik wel heel trots toen ik de eerste keer op de 2000 stond te draaien :$ :$ :$


Hier thuis heb ik het allemaal. Platenspelers voor vinyl, cd spelers voor cd en ook mp3 bestandjes via usb en een Korg Kaos Pad met touchpad voor de effecten. En een lekker kale mixer zo dat het zo overzichtelijk mogelijk blijft. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 20:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ben ik dan de enige die zegt dat het leuke ouderwetse mixwerk steeds meer verdwijnt.
Ik zou me dood schamen als DJ zijnde en ik kom met een sticky aan plug in dat ding en ga een beetje met mijn vinger over een schermpje zitten aaien!!! :x

Het is wel prachtig om te zien en wil het ook wel een keer proberen, maar hoop toch niet dat dit de vaste uitrusting wordt voor een DJ Booth.

Stiekum was ik wel heel trots toen ik de eerste keer op de 2000 stond te draaien :$ :$ :$


Nou, dat verdwijnt voorlopig nog niet hoor. Je kan met die 2000 serie nog precies hetzelfde als met alle andere CD spelers en mixers. Er zijn alleen meer features bij gekomen...

Maar USB/HD wordt wel de toekomst denk ik zo. Want waarom CD's kopen + fikken, als je ook gewoon al je nummers kwijt kan op 2 USB sticks, en kan gebruiken in elke (moderne) club?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:

Nou, dat verdwijnt voorlopig nog niet hoor. Je kan met die 2000 serie nog precies hetzelfde als met alle andere CD spelers en mixers. Er zijn alleen meer features bij gekomen...

Maar USB/HD wordt wel de toekomst denk ik zo. Want waarom CD's kopen + fikken, als je ook gewoon al je nummers kwijt kan op 2 USB sticks, en kan gebruiken in elke (moderne) club?


Inderdaad,, Is toch makkelijker! Maar raak je ook sneller kwijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 11:51 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
rodger88 schreef:
Ben ik dan de enige die zegt dat het leuke ouderwetse mixwerk steeds meer verdwijnt.
Ik zou me dood schamen als DJ zijnde en ik kom met een sticky aan plug in dat ding en ga een beetje met mijn vinger over een schermpje zitten aaien!!! :x

Het is wel prachtig om te zien en wil het ook wel een keer proberen, maar hoop toch niet dat dit de vaste uitrusting wordt voor een DJ Booth.

Stiekum was ik wel heel trots toen ik de eerste keer op de 2000 stond te draaien :$ :$ :$


Nou, dat verdwijnt voorlopig nog niet hoor. Je kan met die 2000 serie nog precies hetzelfde als met alle andere CD spelers en mixers. Er zijn alleen meer features bij gekomen...

Maar USB/HD wordt wel de toekomst denk ik zo. Want waarom CD's kopen + fikken, als je ook gewoon al je nummers kwijt kan op 2 USB sticks, en kan gebruiken in elke (moderne) club?

Ik blijf gewoon bij cd's en nog liever platen, omdat meer charme heeft dan een stickje. Weet nie hoe ik dat uit moet leggen maar het heeft gewoon wat extra's. En btw is blauw het nieuwe geel :P al die lichteffecten worden bij pioneer blauw xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer pioneer spul:

DJM350:
Afbeelding

CDJ350:
Afbeelding

Plastic fantastic met een lelijk design :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst m'n 2e CDJ-2000 bij elkaar sparen, daarna wellicht m'n DJM-800 verkopen en de booth compleet maken met een DJM-2000 :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner