Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
En dat bedoel je sarcastisch neem ik aan ?

Hij bedoelde jou eigenlijk :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indicator , ff serieus ;)
Je komt echt over alsof je helemaal alles bent enzo
Dat je zelf helemaal geweldig bent , nou zou je zeggen , dat ben je niet
Je bent 15 jaar en je gaat nu al helemaal doen alsof je het mannetje bent
Maja verder offtopic ga ik niet , wou dit alleen even gezegt hebben.;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Indicator , ff serieus ;)
Je komt echt over alsof je helemaal alles bent enzo
Dat je zelf helemaal geweldig bent , nou zou je zeggen , dat ben je niet
Je bent 15 jaar en je gaat nu al helemaal doen alsof je het mannetje bent
Maja verder offtopic ga ik niet , wou dit alleen even gezegt hebben.;)



waaaaaaaaaaaaaaaaaa.... das helemaal niet waar, dat doe ik helemaal niet, waarop basseer je dat. Ik was btw niet sarcastisch, luuk is echt kei goed!! Ik heb nooit gezegd dat ik mijzelf goed vind, ik ben zelfs teleurgesteld door mijn laatste producties maar de tijd zal leren dat onze volgende tracks beter worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke nu lieg je ;)
Want heb andere dingen gehoort.
Maarjaa dat maakt niet uit .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
douwe141 schreef:
Indicator , ff serieus ;)
Je komt echt over alsof je helemaal alles bent enzo
Dat je zelf helemaal geweldig bent , nou zou je zeggen , dat ben je niet
Je bent 15 jaar en je gaat nu al helemaal doen alsof je het mannetje bent
Maja verder offtopic ga ik niet , wou dit alleen even gezegt hebben.;)



waaaaaaaaaaaaaaaaaa.... das helemaal niet waar, dat doe ik helemaal niet

Dat doe je wel -.- Ik erger me er ook aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Oke nu lieg je ;)
Want heb andere dingen gehoort.
Maarjaa dat maakt niet uit .


Huh ik denk wel dat ik een aardige producer voor mijn leeftijd ben. Dat mag ik toch vinden?? Ik weet zelf ook heus wel dat ik er nog lang niet ben, maar ik heb mijzelf een doel gesteld en met een optimistist in je team(Black Chaos) ga je jezelf helemaal geweldig vinden, dan krijg je wat commentaar en dan verdwijnt dat. Maar ik mag toch commentaar geven?? Je moet wel weten dat ik samenwerk met iemand en dat ook voor mij niet alles voor de wind gaat.

Btw als iemand vind dat ik mijzelf top vind, mag je dat gewoon denken hoor, dat is niet zo. Ik heb voor mijn samenwerking echt geen geweldige dingen gemaakt en maakte ik ook ongeveer dezelfde muziek als die jullie op hardtraxx neerzetten, met wat geluk in je samenwerking leer je van elkaar en word je beter. Maar ook dat betekend niet dat Invasion/Revenge echte goede nummers waren. Mischien wel qua leads/climax enzo, maar ik denk eerder dat ik nog helemaal niet goed ben in masteren en afmixen, maar dat leer ik wel. Ik steek heel veel tijd in mijn muziek, dus wil ik ook graag wat bereiken, je kunt het enthousiasme noemen, maar ik heb ook op msn al tegen wat hardtraxxers gezegd dat ik hier op het forum heel optmistisch klink, maar dat ik dat helemaal niet ben.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Ik snap t niet helemaal. Wrm zouden we fulls posten :P previews zijn toch ook gwn goed, of maakt ze dan iets langer in plaats van 20 sec, dat je dan een klein stukje uit een nummer pakt. Dat werkt denk ik beter ;)


totaal niet met je eens, het "eigen producties topic" is gewoon jammer omdat iedereen er stukkies neerzet van 8sec. mij lijkt het iig chill als er ook (beginnende) producers zijn die gewoon ff hun hele tracks hier neerzetten.. ik zal iig een aantal tracks onder dit topic posten! geef me nog een weekje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

evasive schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ik snap t niet helemaal. Wrm zouden we fulls posten :P previews zijn toch ook gwn goed, of maakt ze dan iets langer in plaats van 20 sec, dat je dan een klein stukje uit een nummer pakt. Dat werkt denk ik beter ;)


totaal niet met je eens, het "eigen producties topic" is gewoon jammer omdat iedereen er stukkies neerzet van 8sec. mij lijkt het iig chill als er ook (beginnende) producers zijn die gewoon ff hun hele tracks hier neerzetten.. ik zal iig een aantal tracks onder dit topic posten! geef me nog een weekje ;)



Ik zal hier zo mijn laatste The Indicator productie voor de computercrash neerzetten, expect ugly stuff ;d
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Indicator , ff serieus ;)
Je komt echt over alsof je helemaal alles bent enzo
Dat je zelf helemaal geweldig bent , nou zou je zeggen , dat ben je niet
Je bent 15 jaar en je gaat nu al helemaal doen alsof je het mannetje bent
Maja verder offtopic ga ik niet , wou dit alleen even gezegt hebben.;)


geef mij eens een opsomming van punten waaruit jij deze conclusie trekt?? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

evasive schreef:
douwe141 schreef:
Indicator , ff serieus ;)
Je komt echt over alsof je helemaal alles bent enzo
Dat je zelf helemaal geweldig bent , nou zou je zeggen , dat ben je niet
Je bent 15 jaar en je gaat nu al helemaal doen alsof je het mannetje bent
Maja verder offtopic ga ik niet , wou dit alleen even gezegt hebben.;)


geef mij eens een opsomming van punten waaruit jij deze conclusie trekt?? :whistle:


lijkt me vrij duidelijk ;) djs-corner/eigen-producties-t1433-1680.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
evasive schreef:
douwe141 schreef:
Indicator , ff serieus ;)
Je komt echt over alsof je helemaal alles bent enzo
Dat je zelf helemaal geweldig bent , nou zou je zeggen , dat ben je niet
Je bent 15 jaar en je gaat nu al helemaal doen alsof je het mannetje bent
Maja verder offtopic ga ik niet , wou dit alleen even gezegt hebben.;)


geef mij eens een opsomming van punten waaruit jij deze conclusie trekt?? :whistle:


lijkt me vrij duidelijk ;) djs-corner/eigen-producties-t1433-1680.html


Ik heb vrij duidelijk in mijn laatste bericht aangeven wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

evasive schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ik snap t niet helemaal. Wrm zouden we fulls posten :P previews zijn toch ook gwn goed, of maakt ze dan iets langer in plaats van 20 sec, dat je dan een klein stukje uit een nummer pakt. Dat werkt denk ik beter ;)


totaal niet met je eens, het "eigen producties topic" is gewoon jammer omdat iedereen er stukkies neerzet van 8sec. mij lijkt het iig chill als er ook (beginnende) producers zijn die gewoon ff hun hele tracks hier neerzetten.. ik zal iig een aantal tracks onder dit topic posten! geef me nog een weekje ;)


Ik zeg toch ook maak ze iets langer dan 20 sec ;) die kleine stukjes in t eigen producties topic vind ik ook een beetje vervelend worden aangezien je daar tegenwoordig alleen nog melo's en kicks tegenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lol ja ik zie het, maar serieus als je melody uit samplepack haalt...

*was overigens wel nice preview van douwe's track
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb toch gezegt dat ik me verveelde ?
en dan geen zin heb om dingen zelf te maken.
dus dan ga ik maar gewoon een beetje proberen met een andere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
_dp_ schreef:
Meeste eigen producties die ik hier voor bij zie komen zijn niet eens release waardig...


Nee en de dingen die ik hier zal posten zijn ook niet releaswaardig, sowieso stuff die ik releasewaardig vind zet ik hier niet neer, die deel ik met een selecte groep en op dit moment heb ik niks releasewaardigs ;)


Je spreekt je zelf wel erg tegen hea?
Eerst zeg je dat je een label aan het zoeken bent,en nu heb je ineens niks release waardigs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
The Indicator schreef:
_dp_ schreef:
Meeste eigen producties die ik hier voor bij zie komen zijn niet eens release waardig...


Nee en de dingen die ik hier zal posten zijn ook niet releaswaardig, sowieso stuff die ik releasewaardig vind zet ik hier niet neer, die deel ik met een selecte groep en op dit moment heb ik niks releasewaardigs ;)


Je spreekt je zelf wel erg tegen hea?
Eerst zeg je dat je een label aan het zoeken bent,en nu heb je ineens niks release waardigs?


Ik hoef me niet te verantwoorden wat ik hier zeg, ik heb op dit moment niks releaswaardigs, mijn doel is 1 jaar SAMEN producen en dan naar label zoeken, maar mijn partner wil sneller.(ik ben zelf al 2 jaar samen bezig dus kunnen oude tracks in een nieuw jasje worden gestoken)

En douwe als je problemen hebt met wat ik zeg, negeer me aub, als je niet tegen wat commentaar kan waarom post je je tracks dan hier? Ik heb zelf ook wat commentaar gehad en daarom hebben we besloten om ons nummer aan te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
The Indicator schreef:
_dp_ schreef:
Meeste eigen producties die ik hier voor bij zie komen zijn niet eens release waardig...


Nee en de dingen die ik hier zal posten zijn ook niet releaswaardig, sowieso stuff die ik releasewaardig vind zet ik hier niet neer, die deel ik met een selecte groep en op dit moment heb ik niks releasewaardigs ;)


Je spreekt je zelf wel erg tegen hea?
Eerst zeg je dat je een label aan het zoeken bent,en nu heb je ineens niks release waardigs?


misschien bijna releasewaardige shit?? :P

douwe141 schreef:
ik heb toch gezegt dat ik me verveelde ?
en dan geen zin heb om dingen te proberen.
dus dan ga ik maar gewoon een beetje proberen met een andere melodie.


verveel ons dan niet met jouw vervelingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan makkelijk tegen commentaar hoor .
Ik heb ook zeker geen problemen met wat je zegt ?
Maar het zal allemaal wel verder ,

En evasive, sorry ik zal het niet meer doen :P hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Ik hoef me niet te verantwoorden wat ik hier zeg, ik heb op dit moment niks releaswaardigs, mijn doel is 1 jaar producen en dan naar label zoeken, maar mijn partner wil sneller.


Kerel weet je wel eens waar je het over hebt? Je doet net alsof je ff een labeltje vind en net alsof je ff artiest kunt worden. Met zon instelling zul je niet ver komen denk ik ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Ik kan makkelijk tegen commentaar hoor .
Ik heb ook zeker geen problemen met wat je zegt ?
Maar het zal allemaal wel verder ,


haha ja sorry man;) beter weer on-topic nu!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:36 
 
Hardtraxxer

Haha, je zou er bijna een apart topic voor openen om hierover verder te praten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
Ik kan makkelijk tegen commentaar hoor .
Ik heb ook zeker geen problemen met wat je zegt ?
Maar het zal allemaal wel verder ,


Ja ik word er ook moe van van hoe jullie reageren, om ff alles duidelijk maken. Black Chaos= 2 personen, Dharion en ik dus, en nee we hebben bij nader inzien niks releaswaardigs maar daar gaan we aan werken. Als verder nog iemand problemen heeft moet ie maar gewoon in een hoekje gaan huilen want ik maak er geen woorden meer aan vuil. Als iemand een preview wil moet ie even een pm sturen en ontopic:

Ik zal mijn rotzooi van vroeger hier wel een keer plaatsen, geef me de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Haha, je zou er bijna een apart topic voor openen om hierover verder te praten xd


hehe bijna wel ja :P Maar zo te zien houden we er nu over op :P mooi zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:42 
 
Hardtraxxer

Inderdaad xd ik weet al niet eens maar waar het over moet gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
The Indicator schreef:
Ik hoef me niet te verantwoorden wat ik hier zeg, ik heb op dit moment niks releaswaardigs, mijn doel is 1 jaar producen en dan naar label zoeken, maar mijn partner wil sneller.


Kerel weet je wel eens waar je het over hebt? Je doet net alsof je ff een labeltje vind en net alsof je ff artiest kunt worden. Met zon instelling zul je niet ver komen denk ik ...


Nee dat kan ik niet en nee je weet niet hoe pestimistisch ik erover denk, ik denk het niet eens binnen 4 jaar te kunnen halen maar wat kan ik er tegenin brengen als je maat denkt dat alles epic is?

En weer on-topic:

Ik plaats zometeen wel een stuk of 6 tracks
Willen jullie ook van nog ouder?? Van jaar of 2 terug whahaha ik moet er zelf om lachen als ik het terughoor!! Oh wacht ik heb nog een oude preview staan hahahahaha zo grappig dit:

http://www.youtube.com/watch?v=pSLCTbZ50qg
Dit was me allereerste prodcutie, 2 jaar terug met carnaval!! Enjoy whahaha
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner