Fantazoo schreef:
Mooi setje! de track keus is goed! Ik ben zelf net begonnen met maken van mixjes en kan horen dat je iets verder bent dan ik! Ben benieuwd naar je mening over mijn mix!
https://soundcloud.com/bastack/bitcoin- ... ijdmachine1. Noisecontrollers - Faster N Further (Bass Modulators Remix)
2. Da Tweekaz - Frozen (Disney DJ Tool)
3. Max Enforcer - Lost in Paradise
4. E-force & Frequencerz - Men of Steel
5. Noisecult - Freight Train
6. Audiofreq - Warcry
7. Phuture Noize - Hope
8. Of Verona - Zero Gravity (B-Front Bootleg)
9. Outbreak & Digital Punk - Prison of Commercializm
10. Degos & Re-Done - Dark Times
11. Regain - Push it to the limit
12. Delete - Fast Lane
13. DJ Thera & Phrantic - Ammunition
14. Malice - Madness
15. Delete - Syndrome
Opnieuw een setje van mijn kant, hij is ook terug te vinden tussen de livesets, alleen neemt niemand zich daar de moeite om te reageren haha. Hoor graag wat jullie er van vinden
1>2 probeer frozen al wat eerder te laten horen. De snare roll in de intro kan positief bijdragen aan de overgan.
2>3 prima overgang, welliswaar safe gemixt, maar is dan ook geheel foutloos.
3>4 lag er goed op. in mijn mening beter dan de vorige overgang. Omdat je meer drive behoudt door het doormixen op de climax
4>5 het zelfde als de vorige overgang qua timing van de overgang. ik hoorde allen freight train nauwelijks opkomen, probeer al eerder wat van de volgende plaat te laten horen. kende freight train nog niet, lekker nummer, thnx!
5>6 lekker snel doorgemixed! Foutloze overgang. Persoonlijk open ik liever met dit soort nummers ipv ze halverwege pas te draaien, maar dat is een kwestie van smaak...
6>7 lekkere tease. ben niet erg bekend met pn maar als ik het goed hoor mix je hier met de mid, zou behoudt je drive!
7>8 overgang klonk goed, maar je verliest hier wel alle drive die je had opgebouwd, door twee relatief rustige stukken aan een te mixen.
8>9 probeer de plaat al eerder te laten horen zodat de snare roll van de plaat die je inmixed alvast aangeeft dat er een nieuwe plaat aankomt, dit maakt het meer een geheel ipv losse platen bij elkaar.
9>10 Prima overgang.
10>11 goede tease, en je laat de sounds van pttl ook al horen in de achtergrond. top overgang.
11>12 prima tease gevolgt door een kick switch, lekker mixwerk dit!
12>13 prima overgang, je had ammunition misschien al iets meer kunnen laten horen. Ik ken het nummer verder niet goed dus geen idee of dit daadwerkelijk ook mogelijk is.
13>14 oke overgang.
14>15 lekkere tease, met goede tease + kick switch er achteraan. Heerlijk mixwerk zo!
overall prima mix. de verschillende soorten overgangen zorgen voor wat variatie, altijd fijn. Probeer bij je volgende mix eens wat meer climax-mid overgangen te maken, die lenen zich uitstekend voor kick switches. Moet je wel opletten de de mid niet te druk is.
Zelf had ik persoonlijk geopend met warcry en fnf remix pas later gedraaid. maar verder is de opbouw van je tl goed!
Na een aantal maanden me draaitafels niet aangeraakt te hebben, heb ik eens tijd gemaakt voor een warmup voor hb15. Vond het zelf best goed gaan nog, behalve die laatste overgang
Hier mijn Hard Bass '15 warmup.
Tracklist:TEAM BLUE:
I Want Your Love - Bass Modulators
Sparks (Atmozfears & Audiotricz Remix) - Fedde Le Grand & Nicky Romero Ft. Matthew Koma
Infinite - Audiotricz
NRGizer (2002 Edit) - Bass Modulators
Quirk - Toneshifterz
The Story - Toneshifterz Ft. Zany
Vision - Code Black
TEAM GREEN:
We Come And We Go - Brennan Heart
The Harvest - Atmozfears & Energyzed
Choirs - The R3bels & Zatox
Leap in the Dark - Atmozfears & Energyzed
Storm Feat. the R3bels - Zatox
Become the Sky - B-Front & Frontliner
Blackout (B-Front Remix) - Unknown Analoq
TEAM YELLOW:
Men Of Steel - E-Force & Frequencerz
Survival - Outbreak
Hit You With That Bang Shit (Outbreak Remix) - Adaro
Fatality - Frequencerz & B-Front
Nackt - Crypsis
Under Attack - Ran-D & Adaro
TEAM RED:
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
Freakz at Night (2014 Edit) - E-Force
Necropsy 2014 - Titan & Hardwear
God's Child - Radical Redemption
Enforce the Beat - Warface & Delete
Flip Uhm op Z'n Kantje - Titan ft. DV8 Rocks!