Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 16:27 
 
Hardtraxxer

MikeH schreef:
Rigity schreef:
Feedback van mijn ongetrainde oor:
volgens mij heb je het aardig onder de knie. Teasen gaat lekker en je overgangen zijn over het algemeen ook lekker soepel.


Hartstikke bedankt voor je review, hier heb ik zeker wat aan! :D Ga zeker even proberen te spelen met kickswitches na 16 tellen ipv gelijk op de drop, even kijken wat voor effect dat geeft. Nou is mij gevraagd om in februari een setje te draaien op een lokaal feest. Als ik daar een trucje als dit neerzet, (wel met nieuwere tracks uiteraard) moet het goed gaan toch? :woot:

Anderzijds lijkt het me wel fucking spannend, een eerste gig haha :surrender:

Ja ik denk dat je zeker met een setje als dit aan kunt komen. Verder zou ik zeggen: probeer het even met die kickswitch en kijk wat je er zelf van vind (smaken verschillen natuurlijk ook). Verder heb ik zelf nog niet op feesten gedraaid. Lijkt mij inderdaad ook erg spannend. Veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben al een tijdje met draaien bezig en vind persoonlijk dat ik er steeds beter in wordt. Daarom heb ik een demomixje gemaakt. Heb een beetje lopen teasen met nummers en vind zelf dat ik wel strak heb gemixt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Zal in de komende dagen ook zelf feedback geven op een paar mixen die hier gepost zijn!

[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/95387866/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Titan - My Angel
2. The Resistance - Hypnose
3. Outbreak & Digital Punk - Prison Of Commercializm
4. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
5. Tartaros - Bustin’ Jieber
6. Solutio - Insidious
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Delete - Ghetto
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 21:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zoals op de vorige pagina vermeld: eerst feedback geven! De volgende heeft een waarschuwing te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Zoals op de vorige pagina vermeld: eerst feedback geven! De volgende heeft een waarschuwing te pakken.


Zet dit anders in de titel. Anders blijf je bezig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 12:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D


Hey Roel,

Ik heb tijdens het huiswerk maken even jou mixje opgezet en iets wat me gelijk opviel is de kwaliteit waarin het mee is opgenomen. Ook kun je zien aan de soundwaves van Soundcloud dat het vrij zacht is opgenomen, iets wat je mee kunt nemen bij het opnemen van je volgende set. Het mist namelijk gelijk wat power als je omschakelt van bijvoorbeeld Spotify. ^^

Verder gaan je overgangen soepel, maar merk ik ook dat je steeds de intro van je tracks gebruikt, wees niet bang om te beginnen met de opbouw van een track, en slechts alleen de eindknaller in te mixen. Een slecht voorbeeld is; "Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start" want hier is de eerste drop na de intro juist het gruwlijkst, dus dat doe je goed! :thumbup:

Iets wat me ook nog opviel is dat de BPM bij je laatste nr gelijk is als je eerste nr. Nou kan dit bewust zijn natuurlijk, maar wat versnelling in BPM gedurende je set brengt net wat extra drive erin =]

Verder is mij 1 tease goed opgevallen en dat was die van 'Bustin Jieber' tijdens UFTS, goed! Mag best bij meerdere nrs gebeuren! :)

Al met al een goed setje, en ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt, fijn weekend! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:36 
 
Hardtraxxer

Zenda schreef:
Zoals op de vorige pagina vermeld: eerst feedback geven! De volgende heeft een waarschuwing te pakken.


sommige mensen lezen de openingspost toch niet of gaan niet elke pagina langs? verzin daar maar wat op, bijvoorbeeld zet het tussen haakjes in de titel ofzo, zo moeilijk kan het toch niet zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:48 
 
Hardtraxxer

RoelofBerltsum schreef:
Ben al een tijdje met draaien bezig en vind persoonlijk dat ik er steeds beter in wordt. Daarom heb ik een demomixje gemaakt. Heb een beetje lopen teasen met nummers en vind zelf dat ik wel strak heb gemixt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Zal in de komende dagen ook zelf feedback geven op een paar mixen die hier gepost zijn!

[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/95387866/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Titan - My Angel
2. The Resistance - Hypnose
3. Outbreak & Digital Punk - Prison Of Commercializm
4. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
5. Tartaros - Bustin’ Jieber
6. Solutio - Insidious
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Delete - Ghetto


Je hebt vette plaatjes gekozen allemaal nummers die ik zelf ook in een setje zou gooien, prima!
Overgang 1>2 hypnose net een halve tel ernaast volgensmij of nog minder, bijna..
2>3 prima overgang
3>4 heel lekker gedaan
4>5 prima
+1 trouwens voor insidious! goeie overgang weer
overgang van isidious naar godcore vind ik zelf een beetje te druk met die 2 vocals door elkaar heen
laatste is ook prima.

Lekker setje wel , alleen een beetje raar geluid, flinke echo zit erin wat het niet zo fijn luisteren maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MikeH en hardstylegeneration, bedankt voor de feedback, hier heb ik zeker wat aan! :thumbsup:

Over de geluidskwaliteit ben ik ook niet te spreken, maar dit ligt het aan mijn opnameapparatuur (Ik gebruik audacity, maar ben opzoek naar een alternatief). De echo die te horen is vind ik zelf ook storend en komt het luisteren niet ten goede.

Nogmaals bedankt voor de feedback en jullie ook een fijn weekend! :beer:

Edit: het spijt me dat ik eerst geen feedback had gegeven, niet gelezen..

Dus kom maar op met oefensets die van commentaar moeten worden voorzien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 12:59 
 
Hardtraxxer

RoelofBerltsum schreef:
MikeH en hardstylegeneration, bedankt voor de feedback, hier heb ik zeker wat aan! :thumbsup:

Over de geluidskwaliteit ben ik ook niet te spreken, maar dit ligt het aan mijn opnameapparatuur (Ik gebruik audacity, maar ben opzoek naar een alternatief). De echo die te horen is vind ik zelf ook storend en komt het luisteren niet ten goede.

Nogmaals bedankt voor de feedback en jullie ook een fijn weekend! :beer:

Edit: het spijt me dat ik eerst geen feedback had gegeven, niet gelezen..

Dus kom maar op met oefensets die van commentaar moeten worden voorzien!

Ik heb er nog één op de vorige pagina staan. Zou hier graag wat feedback op willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rigity schreef:
Ik heb zelf ook weer een setje gemaakt waarover ik zelf wel redelijk tevreden ben. Ik zou hier graag ook wat feedback op willen krijgen:



Combinatie van wat oudere en nieuwere tracks:

1. Warface - Decibel Bootleg 2014
2. Coone & B-Front - Fearless 2012
3. Ran-D & Redixx - No Cure
4. Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
5. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
6. Atmozfears & Energyzed - The Harvest
7. D-Clear ft. Josh And Wesz - Mindgame
8. Crypsis - On The Loose
9. Digital Mindz - Resonant
10. Digital Punk - Firestorm
11. Radical Redemption - Accumulated Filth
12. The Rebelz - Pattern 2
13. Outbreak - #Bassface
14. Neroz - Unleash Fury
15. Warface - Schizophrenics
16. Warface & Deetox - Chaos Reign
17. Moridin - Born in Darkness
18. Sub Sonik - To Hell
19. Delete - Dismissed
20. E-Force - Seven

Hierbij moet ik wel even melden dat Seven niet gemixt is omdat ik daar niet de volledige versie van heb. Maar omdat mijn vrienden het zo'n geweldig nummer vinden er toch maar even achteraan geplakt. (Oftewel proberen op het juiste moment op play te drukken xd )

Alvast bedankt.


Hallo Rigity,

Heb even de tijd genomen om naar je oefenset te luisteren en heb de kennis die ik er over heb op losgelaten!

- Over het algemeen staan de tracks die je gebruikt hebt voor de set in een opbouwende volgorde, je begint met een paar minder harde platen en bouwt op naar het hardere werk. +1 trouwens voor Accumulated Filth, Pattern 2 en Mindgame, heerlijke nummers!

- Wat mij opvalt is dat je bij sommige tracks lang wacht met de overgang (in de outro). Voorbeeld hiervan is No Cure - Tonight. Hier zou je bijvoorbeeld in de tweede climax van No Cure de overgang kunnen doen ipv. in de outro.

- Je maakt veel gebruik van teasen, dit vind ik persoonlijk altijd fijn om te horen, want het maakt de set interessanter om naar te luisteren. Dit heb je in mijn ogen aardig onder de knie.

- Verder vind ik je mixwerk erg fijn om naar te luisteren, eigenlijk geen fouten weten te vinden!

- Conclusie: Je hebt het mixen al aardig onder de knie, overgangen zijn goed en teasen doe je ook heel goed! Enige tip die ik heb is het sneller beginnen met de overgang naar een andere track. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 01:05 
 
Hardtraxxer

Morgen vrij dus ga zo ook nog even lekker een late night setje opnemen, denk morgen fix ik 'm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Ben al een tijdje met draaien bezig en vind persoonlijk dat ik er steeds beter in wordt. Daarom heb ik een demomixje gemaakt. Heb een beetje lopen teasen met nummers en vind zelf dat ik wel strak heb gemixt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Zal in de komende dagen ook zelf feedback geven op een paar mixen die hier gepost zijn!

[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/95387866/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Titan - My Angel
2. The Resistance - Hypnose
3. Outbreak & Digital Punk - Prison Of Commercializm
4. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
5. Tartaros - Bustin’ Jieber
6. Solutio - Insidious
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Delete - Ghetto



Ff snel geluisterd, probeer je nummers even hard uit te sturen zo dat je geen volume verschil krijgt zoals je bij je eerste overgang hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
RoelofBerltsum schreef:
Ben al een tijdje met draaien bezig en vind persoonlijk dat ik er steeds beter in wordt. Daarom heb ik een demomixje gemaakt. Heb een beetje lopen teasen met nummers en vind zelf dat ik wel strak heb gemixt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Zal in de komende dagen ook zelf feedback geven op een paar mixen die hier gepost zijn!

[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/95387866/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. Titan - My Angel
2. The Resistance - Hypnose
3. Outbreak & Digital Punk - Prison Of Commercializm
4. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
5. Tartaros - Bustin’ Jieber
6. Solutio - Insidious
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Delete - Ghetto



Ff snel geluisterd, probeer je nummers even hard uit te sturen zo dat je geen volume verschil krijgt zoals je bij je eerste overgang hebt.


Bedankt voor de feedback! Hier moet ik idd nog aan werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 19:54 
 
Hardtraxxer

RoelofBerltsum schreef:
Rigity schreef:
Ik heb zelf ook weer een setje gemaakt waarover ik zelf wel redelijk tevreden ben. Ik zou hier graag ook wat feedback op willen krijgen:



Combinatie van wat oudere en nieuwere tracks:

1. Warface - Decibel Bootleg 2014
2. Coone & B-Front - Fearless 2012
3. Ran-D & Redixx - No Cure
4. Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
5. Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
6. Atmozfears & Energyzed - The Harvest
7. D-Clear ft. Josh And Wesz - Mindgame
8. Crypsis - On The Loose
9. Digital Mindz - Resonant
10. Digital Punk - Firestorm
11. Radical Redemption - Accumulated Filth
12. The Rebelz - Pattern 2
13. Outbreak - #Bassface
14. Neroz - Unleash Fury
15. Warface - Schizophrenics
16. Warface & Deetox - Chaos Reign
17. Moridin - Born in Darkness
18. Sub Sonik - To Hell
19. Delete - Dismissed
20. E-Force - Seven

Hierbij moet ik wel even melden dat Seven niet gemixt is omdat ik daar niet de volledige versie van heb. Maar omdat mijn vrienden het zo'n geweldig nummer vinden er toch maar even achteraan geplakt. (Oftewel proberen op het juiste moment op play te drukken xd )

Alvast bedankt.


Hallo Rigity,

Heb even de tijd genomen om naar je oefenset te luisteren en heb de kennis die ik er over heb op losgelaten!

- Over het algemeen staan de tracks die je gebruikt hebt voor de set in een opbouwende volgorde, je begint met een paar minder harde platen en bouwt op naar het hardere werk. +1 trouwens voor Accumulated Filth, Pattern 2 en Mindgame, heerlijke nummers!

- Wat mij opvalt is dat je bij sommige tracks lang wacht met de overgang (in de outro). Voorbeeld hiervan is No Cure - Tonight. Hier zou je bijvoorbeeld in de tweede climax van No Cure de overgang kunnen doen ipv. in de outro.

- Je maakt veel gebruik van teasen, dit vind ik persoonlijk altijd fijn om te horen, want het maakt de set interessanter om naar te luisteren. Dit heb je in mijn ogen aardig onder de knie.

- Verder vind ik je mixwerk erg fijn om naar te luisteren, eigenlijk geen fouten weten te vinden!

- Conclusie: Je hebt het mixen al aardig onder de knie, overgangen zijn goed en teasen doe je ook heel goed! Enige tip die ik heb is het sneller beginnen met de overgang naar een andere track. :thumbup:


Hartstikke bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat het lekker wegluistert. Ik zal nog proberen te werken aan het eerder inmixen om zo het tempo te behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2014 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
Ben al een tijdje met draaien bezig en vind persoonlijk dat ik er steeds beter in wordt. Daarom heb ik een demomixje gemaakt. Heb een beetje lopen teasen met nummers en vind zelf dat ik wel strak heb gemixt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Tracklist:
1. Titan - My Angel
2. The Resistance - Hypnose
3. Outbreak & Digital Punk - Prison Of Commercializm
4. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
5. Tartaros - Bustin’ Jieber
6. Solutio - Insidious
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Delete - Ghetto


Van my angel naar hypnose net een tel te laat volgens mij. Luisterde wel lekker weg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
RoelofBerltsum schreef:
Ben al een tijdje met draaien bezig en vind persoonlijk dat ik er steeds beter in wordt. Daarom heb ik een demomixje gemaakt. Heb een beetje lopen teasen met nummers en vind zelf dat ik wel strak heb gemixt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

Tracklist:
1. Titan - My Angel
2. The Resistance - Hypnose
3. Outbreak & Digital Punk - Prison Of Commercializm
4. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
5. Tartaros - Bustin’ Jieber
6. Solutio - Insidious
7. The Machine & The Geminizers - Godcore
8. Delete - Ghetto


Van my angel naar hypnose net een tel te laat volgens mij. Luisterde wel lekker weg :thumbup:


Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:47 
 
Hardtraxxer

Rigity schreef:
MikeH schreef:
Rigity schreef:
Feedback van mijn ongetrainde oor:
volgens mij heb je het aardig onder de knie. Teasen gaat lekker en je overgangen zijn over het algemeen ook lekker soepel.


Hartstikke bedankt voor je review, hier heb ik zeker wat aan! :D Ga zeker even proberen te spelen met kickswitches na 16 tellen ipv gelijk op de drop, even kijken wat voor effect dat geeft. Nou is mij gevraagd om in februari een setje te draaien op een lokaal feest. Als ik daar een trucje als dit neerzet, (wel met nieuwere tracks uiteraard) moet het goed gaan toch? :woot:

Anderzijds lijkt het me wel fucking spannend, een eerste gig haha :surrender:

Ja ik denk dat je zeker met een setje als dit aan kunt komen. Verder zou ik zeggen: probeer het even met die kickswitch en kijk wat je er zelf van vind (smaken verschillen natuurlijk ook). Verder heb ik zelf nog niet op feesten gedraaid. Lijkt mij inderdaad ook erg spannend. Veel succes!


Ik bedoelde trouwens 32 tellen ipv 16 voor die kickswitch. Was ff in het warretje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:56 
 
Hardtraxx Newbie

Lekkere mix!

Ik heb een hardstyle mix gemaakt en zou het vet vinden als jullie deze zouden willlen luister, delen en downloaden! De mix duurt een uur en bevat tracks van:
Gunz For Hire, Digital Punk, Frequencerz, Noisecontrollers, Atmozfears en nog veel meer!

Link: http://www.mixcloud.com/Lennarttt/hards ... -download/

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 01:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede feedback Lennart!

Lukraak lekkere mix roepen kan iedereen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut mix lennar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

lennarttt schreef:
Lekkere mix!

Ik heb een hardstyle mix gemaakt en zou het vet vinden als jullie deze zouden willlen luister, delen en downloaden! De mix duurt een uur en bevat tracks van:
Gunz For Hire, Digital Punk, Frequencerz, Noisecontrollers, Atmozfears en nog veel meer!

Link: http://www.mixcloud.com/Lennarttt/hards ... -download/

Alvast bedankt :)

Omdat je nieuw bent eerst een vriendelijke waarschuwing: feedback geven. De volgende keer heb je een warn te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Kut mix lennar.



Hier heeft die jongen veel aan, vertel hem eens waarom hij een 'Kut mix' heeft gemaakt....of kan hij van jou niks leren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lennarttt schreef:
Lekkere mix!

Ik heb een hardstyle mix gemaakt en zou het vet vinden als jullie deze zouden willlen luister, delen en downloaden! De mix duurt een uur en bevat tracks van:
Gunz For Hire, Digital Punk, Frequencerz, Noisecontrollers, Atmozfears en nog veel meer!

Link: http://www.mixcloud.com/Lennarttt/hards ... -download/

Alvast bedankt :)


Sorry heb heb na 10 min al uitgezet, mijn reden: zit geen snelheid in, hoorde een Unleashed podcast sample en volgens mij zijn het niet allemaal fulls waarmee je mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2014 17:54 
 
Hardtraxxer

Ik heb hem helemaal geluisterd lennarr,

1. Er zit totaal geen logica in de volgorde van je tracklist
2. Volgens mij gaat alles met het stop, play

Probeer opbouwend te mixen en probeer te beatmatchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@RoelofBerltsum Klinkt nice, alleen 18:29 beetje rommelig met die vocals, voor de rest lekkere mix! En ik heb bij Audacity altijd wel goede kwaliteit? Dus misschien een tutorial op youtube opzoeken over beste kwaliteit met Audacity.

Dit is mijn eerste mix, soort van serie die ik op mijn youtube/soundcloud ga starten, dit is de eerste episode, en ja sorry voor dat aan het begin da ga ik waarschijnlijk opnieuw inspreken. Het is Hardcore, Rawstyle en Euphoric Hardstyle. (Op 7:29 stop Anticipate terwijl hij nog uit moest faden moet ff andere downloaden die wel uitfade)



Tracklist:
Evil Activities - Dead Man Walking
Angerfist - Anticipate
Shockwave - Woow!
Deepshoutz - Night City
Bass Modulaterz - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
Nosferatu & E-Life - Manslaughter
Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
Eraze & Audioshivers - Worlds
Minus Militia - Destruction Of Ribs (Chemical Soldiers Mashup)
The Viper & Kasparov ft. Alee & Diesel - Meltdown
Waverider - Beast Mode (ft. MC-DL)
Primefire - The Owlman
Da Tweekaz - Unlock The Power (Bassleader 2014 Anthem)
Sephyx - Creation Of Earth
Unresolved - Children Of The Night
Warface & MC Nolz - Art Of War
Envine - The Meaning
Dacompazz - The Reality
Angerfist - Strange Man In Mask
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner