phoenix schreef:
in deze mix heb ik zoveel mogelijk geprobeerd interessante overgangen te doen. Daarom zijn er geen teases.
[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/47323376/file.html[/zippy]
Kutski & Audiofreq - Forgiven
Josh & Wesz - Dream Planet
Thera & Pavo - All Get Down
Ran-D & Digital Punk - Born to Die
Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
Zany & Zatox - Oldskool
Amnesys - The Purest
Tatanka & Zany - Front 2 Back
Chris One - Psycho
Crypsis & Radical Redemption - You Brutal MF (mash)
Crypsis - Nackt
D-block & S-te-fan vs High Voltage - Shiverz
B-Front & Frontliner - Magic
De mash heb ik tijdens het mixen nog snel op een cd gebrand en wordt dus wat laat ingemixed. En bij Shiverz zat ik niet op te letten geloof ik, want de de anti staat wel heel zacht. Ik zal morgen hier ff een setje meenemen en van commentaar voorzien, nu geen tijd meer

Ik vindt je mash van de ene kant wel leuk bedacht, maar ik vind die kick van brutal gewoon echt niet tof haha. Maar dat is gewoon smaak, technisch ziet het er niet slecht uit, de mash-up.
Verder vind ik je laatste 2 plaatjes heerlijk en ook lekker gemixt. Verder vroeg ik me een beetje af wat Purest in dit rijtje deed, al klinkt het niet verkeerd, maar als je het alleen ziet dan denk je Huh, maar zodra je het hoort klinkt het wel gaaf.
Ook vind ik Psycho niet mijn nummer maar das ook persoonlijk!
Zou leuk zijn als je feedback geeft op mijn setjes, een van mijn setjes heb ik hier neergezet, vorige pagina. Maar als je op het soundcloud account van me kijkt zie je ook een dj contest hardcore set, die vind ik niet slecht klinken maar ook niet geweldig, dus zou ik graag wat tips van je willen.