ramon038 schreef:
Feedback?
http://www54.zippyshare.com/v/75229916/file.htmlCrypsis - The Demand (Radical Redemption remix)
Coone & B-Front - Fearless 2012
Phrantic & Phuture Noize - Arise
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence (Crypsis remix)
B-Front - Night Colours Black (E-Force remix)
Digital Punk & B-Front - Spectral
Tatanka - Don't Move (Crypsis remix)
Radical Redemption - Darkness is Calling
E-Force & Luna - Torture
The Machine - Place of Terror (Crypsis remix)
Solutio & The I's - Necromancy
Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy (Different mix)
Ten eerste wil ik zeggen dat je een vette tracklist hebt, veel tracks liggen me wel. Je begint op een goed punt van de track. Je eerste overgang ligt er goed op alleen je bass bij Fearless had je wat lager mogen zetten zodat hij niet te sterk aanwezig was in de climax van The Demand. Ook je afmix is goed getimed perfect

De tease naar Arise is leuk verzonnen met de basswitch of iets alleen nog niet helemaal perfect uitgevoerd. De afmix is vervolgens ook niet helemaal perfect, ik hoor wel dat de platen redelijk goed op elkaar liggen

De overgang naar Struggle For Excistence begin je offbeat maar je corrigeerd hem snel waardoor hij uiteindelijk nog niet slecht overgaat. Ook de afmix is ook redelijk omdat je wat bass bij Arise weghaalt netjes. De kwaliteit is wel merkbaar slecht, 128 kbps ??.
De overgang naar NCB is wat rommelig omdat je een beetje plots NCB eringooit. Ik zou hem langzaam op laten bouwen en vervolgens rustig de andere plaat bass weghalen. Zo hou je het een beetje in toon. Ook je beatmatch was op het laatst van deze overgang niet helemaal perfect. De overgang naar Spectral is wat minder, eerst je timing die wat slecht is en later begin je offbeat maar corrigeer je hem redelijk, ook de afmix is wat plotseling. De overgang naar Don’t Move is ook niet helemaal goed getimed, je komt niet uit met de beats zal ik maar zeggen.
Ik moet helaas gaan nu ik hoop dat je hier al een klein beetje mee vooruit komt. Ik zou zeggen het begin is gemaakt maar probeer de volgende keer aan deze dingen te denken: Bij de overgangen, let op de volumes van de platen die je erin brengt, begin niet te hard. Ook is het fijner om aan te horen als je de bass wat weg laat bij kicks die wat voller zijn dan klinkt het niet te rommelig. De afmix gaat meestal wel goed maar probeer weer op de bass of de mid te letten laat deze net op het laatste moment in elkaar overgaan voor een perfecte afmix. Verder ging het beatmatchen wel goed, soms zat je ernaast maar dit corrigeerde je vrij snel weer, aan perfectie werken kan altijd natuurlijk. Probeer ook je setjes wat aantrekkelijker te maken door sommige platen bij een mid-intro al te teasen. Ik wens je veel succes verder en zie dit niet als kritiek maar opbouwende feedback, we zijn hier tenslotte om te leren

Gr, Skiggy