Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:04 

Hardtraxxer

1 Wildstylez - Timeless
2 Second identity - Atlantis
3 Wildstylez - Forever
4 Alphaverb - Breaking point
5 Josh & Wez - Autumn Green
6 Wildstylez - Daydreamer
7 Noisecontrollers - Break the show
8 Frontliner - Halo
9 Wildstylez - Soundstorm
10 The KGB'S - Channel KGB
11 Frontliner - Whatever!
12 Frontliner - Symbols
13 Alphaverb - Greatest show on earth
14 Alphaverb - klubsound
15 Headhunterz - The sacrifice (brennan heart remix)
16 A lusion - Fortuna
17 D Block & S TE FAN Ft. High Voltage - Shiverz
18 Revolution live edit & Kick it to the bone hard bass re apm mashup
19 Amnyses - The Purest
20 Gunz for Hire - Struggle for existance (Live Edit)
21 Ophidian - Butterfly (Vip Edit)

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden !

en dat halo zo lang afspeelt sorry ! maar moest enorm nodig pissen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:12 

Hardtraxxer

Scottie schreef:
01. Project One - The Art Of Creation
02. Chris One - Convictions
03. Max Enforcer - Loudness
04. Crypsis - Chaser
05. Chris One - Revelations
06. Digital Punk - Oblivion
07. The R3bels - Temptation
08. B-Front - Mysterias
09. Digital Punk - The Chosen Path
10. DJ Thera - The Breaking Point
11. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (different mix)

http://www23.zippyshare.com/v/28437716/file.html

M'n eerste setje gemixt met de Numark Mixtrack Pro, zou erg fijn zijn als iemand hier commentaar op kan geven :D..

Ik ben natuurlijk zelf ook nog wel nieuw met dit alles. Maar ik vind het best redelijk gemixt ! platen lopen opzich goed onder elkaar. Alleen de kwaliteit van de nummers lijken soms wel echt heel laag kan dat kloppen?? of heb je de mix in lage qual geexporteerd ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

Samen met een maat van mij gemixt, graag zou ik hier wat feedback op willen hebben :D

https://soundcloud.com/sander-7/el-mare ... bash-mix-2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:58 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
ricardo-paz schreef:
Fusionmania schreef:
Hallo iedereen :) ik kom hier mn eerste mix presenteren, met hier en daar een paar overgangsfoutjes bijv naar Bioweapon - Raw wist niet dat die intro zo lang was, Oja en in What it's like iets teveel effectjes gebruikt xd
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

TL:

[soundcloud][/soundcloud]

Je zit er wel erg vaak langs, je hoeft ook niet je volgende plaat op een open kanaal te starten. Laat dat kanaal gewoon nog even dicht en zet beide platen eerst langs elkaar voordat je het kanaal van je volgende plaat open zet. Overgangen gaan een beetje gehaast, in 1 keer al het laag eruit. Laat het lekker in elkaar overgaan eerst een beetje laag, beetje hoog etc. Doe het lekker op gevoel. Sommige nummers leken ook mindere kwaliteit, waar haal je ze vandaan?

Thanks voor je feedback! :thumbup:
klopt ja was een beetje overhaast nog, denk dat ik het ritme nog meer moet hebben. Over tracks komt volgens omdat ik dan de Treble nog niet goed heb staan. Ik zal over een paar weekjes nog een setje posten kijken hoe het dan is, ben tenslotte nog maar net begonnen :D

Let ook wat op je filtergebruik.. lijkt wel of je elke track op het einde uitfiltert om de nieuwe track erin te gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:47 

Hardtraxx Elite

Scottie schreef:
01. Project One - The Art Of Creation
02. Chris One - Convictions
03. Max Enforcer - Loudness
04. Crypsis - Chaser
05. Chris One - Revelations
06. Digital Punk - Oblivion
07. The R3bels - Temptation
08. B-Front - Mysterias
09. Digital Punk - The Chosen Path
10. DJ Thera - The Breaking Point
11. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (different mix)

http://www23.zippyshare.com/v/28437716/file.html

M'n eerste setje gemixt met de Numark Mixtrack Pro, zou erg fijn zijn als iemand hier commentaar op kan geven :D..

Ik zal beginnen met je te zeggen dat ik je trackkeuze sterk vind, paar leuke nummertjes, wat oudere en een wat rauwer setje. Je begint vrij plotseling met The Art of Creation, ik zou een rustiger stuk kiezen om te beginnen dan bouw je naar iets op, snappie. Convictions ligt er lekker op en je laat hem mooi op de achtergrond horen, je afmix is klein beetje abrupt maar niet storend. Het verschil in volume/kwaliteit met je voorgaande track vind ik wel wat groot. Loudness ligt er redelijk goed op had misschien een klein tikkie mogen hebben maar niet al te storend, afmix is hier ook weer een beetje abrupt maar wederom niet al te storend. Je merkt wel dat de algehele volume hier iets gedaald is (verschil in kwaliteit nummer). Chaser ligt er super goed op, netjes. Afmix is ook hier niet super goed gelukt erg jammer want het beatmatchen was goed gelukt, je had beter loudnes wat weg kunnen faden met filter of gewoon bass langzaam weghalen. Revalations ligt er nu ook wel lekker op niet zo goed als chaser maar niet storend. Je afmix is hier nu wel stukken beter. Kwaliteit van de track is nu weer een beetje minder. Oblivion ligt er opzich wel goed op maar je merkt door het kwaliteitsverschil dat je de tracks een beetje wringen met elkaar.
Ik moet nu helaas gaan dus kan de rest niet luisteren. Hoop dat je hier al iets aan hebt. Het totaalplaatje is zeker niet slecht, ga zo door!! Zorg dat de kwaliteit van de nummers gelijk zijn 320 is het beste dan heb je geen rare veranderingen. Verder zorg dat je je afmix wat beter oefend, het is niet storend maar zorgt alleen maar voor meer perfectie. Gebruik het spelen met de bass of filters om perfecte overgangen te krijgen. Zoals ik al zei is het totaalplaatje zeker niet slecht, ga zo door!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:46 

Hardtraxx Newbie

mephisto schreef:
Ik ben natuurlijk zelf ook nog wel nieuw met dit alles. Maar ik vind het best redelijk gemixt ! platen lopen opzich goed onder elkaar. Alleen de kwaliteit van de nummers lijken soms wel echt heel laag kan dat kloppen?? of heb je de mix in lage qual geexporteerd ??

Dankjewel! Ik heb de mix inderdaad in een wat lagere kwaliteit geexporteerd, ook lag het volume van sommige nummers volgens mij (niet echt op gelet) wat lager waardoor het wat minder klonk, zal er in vervolg rekening mee houden!

SkiggyRapz18 schreef:
Ik zal beginnen met je te zeggen dat ik je trackkeuze sterk vind, paar leuke nummertjes, wat oudere en een wat rauwer setje. Je begint vrij plotseling met The Art of Creation, ik zou een rustiger stuk kiezen om te beginnen dan bouw je naar iets op, snappie. Convictions ligt er lekker op en je laat hem mooi op de achtergrond horen, je afmix is klein beetje abrupt maar niet storend. Het verschil in volume/kwaliteit met je voorgaande track vind ik wel wat groot. Loudness ligt er redelijk goed op had misschien een klein tikkie mogen hebben maar niet al te storend, afmix is hier ook weer een beetje abrupt maar wederom niet al te storend. Je merkt wel dat de algehele volume hier iets gedaald is (verschil in kwaliteit nummer). Chaser ligt er super goed op, netjes. Afmix is ook hier niet super goed gelukt erg jammer want het beatmatchen was goed gelukt, je had beter loudnes wat weg kunnen faden met filter of gewoon bass langzaam weghalen. Revalations ligt er nu ook wel lekker op niet zo goed als chaser maar niet storend. Je afmix is hier nu wel stukken beter. Kwaliteit van de track is nu weer een beetje minder. Oblivion ligt er opzich wel goed op maar je merkt door het kwaliteitsverschil dat je de tracks een beetje wringen met elkaar.
Ik moet nu helaas gaan dus kan de rest niet luisteren. Hoop dat je hier al iets aan hebt. Het totaalplaatje is zeker niet slecht, ga zo door!! Zorg dat de kwaliteit van de nummers gelijk zijn 320 is het beste dan heb je geen rare veranderingen. Verder zorg dat je je afmix wat beter oefend, het is niet storend maar zorgt alleen maar voor meer perfectie. Gebruik het spelen met de bass of filters om perfecte overgangen te krijgen. Zoals ik al zei is het totaalplaatje zeker niet slecht, ga zo door!!

Dankjewel voor je goede uitleg. Vind het momenteel nog moeilijk om de perfecte overgangen te krijgen met de bass en filters maar dat is een kwestie van oefenen en oefenen. Ik ga er aan werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:49 

Hardtraxx Elite

Oefenen, oefenen en oefenen idd, maar het begin is gezet ga zo door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Samen met een maat van mij gemixt, graag zou ik hier wat feedback op willen hebben :D

Iemand? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:31 

Hardtraxxer

Men eerste beetje serieuze setje gemixt met DJ Tech Midi controller.

Tracklist:

Noisecontrollers - Sludge
Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
Noisecontrollers - Break The Show
D-Block And S-Te-Fan - Take Me There
Isaac - Sweetest Sin
Zedd - Clarity (Headhunterz Remix)
Frontliner - I'm The Melodyman
Jack of Sound - Zombies
Crypsis & Radical Redemption - Drug'N Roll

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:40 

Hardtraxx Newbie

Recent setje ,graag wat tips:p!Tracklist staat er wel niet bij ^^

[zippy]http://www49.zippyshare.com/v/39090155/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:55 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
El Mare schreef:

Niet echt mijn nummers sorry :( als je een setje hebt met wat minder tc platen dan wil ik hem best beoordelen PM maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:05 

SkiggyRapz18 schreef:
El Mare schreef:
El Mare schreef:

Niet echt mijn nummers sorry :( als je een setje hebt met wat minder tc platen dan wil ik hem best beoordelen PM maar :thumbsup:

zoveel zijn t er toch niet? :whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:07 

Hardtraxx Elite

peejay56 schreef:
Men eerste beetje serieuze setje gemixt met DJ Tech Midi controller.

Tracklist:

Noisecontrollers - Sludge
Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
Noisecontrollers - Break The Show
D-Block And S-Te-Fan - Take Me There
Isaac - Sweetest Sin
Zedd - Clarity (Headhunterz Remix)
Frontliner - I'm The Melodyman
Jack of Sound - Zombies
Crypsis & Radical Redemption - Drug'N Roll

Heb je setje na de eerste vier nummers afgezet beste overgang was die van Lessons in love naar break the show, maar deze was ook verre van perfect. Het geluid is zachter en het echte beatmatchen heb ik niet gehoord, bij de overgang naar take me there lig je er gewoon langs dit is niet fijn om aan te horen. Ik zou zeggen luister je setjes terug en blijf oefenen met beatmatchen ook de teases bij sludge waren niet goed getimed. Blijf oefenen en als je tevreden bent plaats dan pas nog een setje dan zal ik hem opnieuw beluisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:10 

Hardtraxx Elite

@ Energy

11 TC platen en 5 industrial hc platen zijn voor mij persoonlijk iets te veel platen waar ik niet van hou :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:04 

SkiggyRapz18 schreef:
@ Energy

11 TC platen en 5 industrial hc platen zijn voor mij persoonlijk iets te veel platen waar ik niet van hou :$

:P
geeft niet joh! :D

Er zal nog wel eens een tijd komen dat ze een mainstream setje uploaden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:38 

Hardtraxx Newbie

Niemand die wat feedback kan geven op men setje? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:51 

Hardtraxx Newbie

Heb even tracklist erbij gepost :),kvind sommige overgang wat bruusk ,pitch die wat hoog staat,overgang van Inner heat we are one naar josh & wesz rthm duurt wat lang ;)

1.Zany Angel of the sun
2.luna & E-force Involved (Frequencerz remix)
3.Frequencerz & In Phase Fight for survival
4.Frequencerz We Wont sleep
5.Frequencerz Revolution(edit)
6.Luna & E-force Masterclass
7.Dj Thera & Frequencerz Incoming
8.Submotion Skitzofrenia
9.Inner Heat We are one
10.Josh & Wesz RTHM
11.Code Black & Nitrouz C'ant hold me back
12.Scope DJ Droid
13.Brennan Heart Life that we dream off
14.Dillytek Abondend
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:40 

Hardtraxx Elite

Feedback?
http://www54.zippyshare.com/v/75229916/file.html

Crypsis - The Demand (Radical Redemption remix)
Coone & B-Front - Fearless 2012
Phrantic & Phuture Noize - Arise
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence (Crypsis remix)
B-Front - Night Colours Black (E-Force remix)
Digital Punk & B-Front - Spectral
Tatanka - Don't Move (Crypsis remix)
Radical Redemption - Darkness is Calling
E-Force & Luna - Torture
The Machine - Place of Terror (Crypsis remix)
Solutio & The I's - Necromancy
Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy (Different mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 17:17 

Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
Feedback?

E-Force & Luna - Torture

Ten eerste wil ik zeggen dat je een vette tracklist hebt, veel tracks liggen me wel. Je begint op een goed punt van de track. Je eerste overgang ligt er goed op alleen je bass bij Fearless had je wat lager mogen zetten zodat hij niet te sterk aanwezig was in de climax van The Demand. Ook je afmix is goed getimed perfect ;) De tease naar Arise is leuk verzonnen met de basswitch of iets alleen nog niet helemaal perfect uitgevoerd. De afmix is vervolgens ook niet helemaal perfect, ik hoor wel dat de platen redelijk goed op elkaar liggen ;) De overgang naar Struggle For Excistence begin je offbeat maar je corrigeerd hem snel waardoor hij uiteindelijk nog niet slecht overgaat. Ook de afmix is ook redelijk omdat je wat bass bij Arise weghaalt netjes. De kwaliteit is wel merkbaar slecht, 128 kbps ??.
De overgang naar NCB is wat rommelig omdat je een beetje plots NCB eringooit. Ik zou hem langzaam op laten bouwen en vervolgens rustig de andere plaat bass weghalen. Zo hou je het een beetje in toon. Ook je beatmatch was op het laatst van deze overgang niet helemaal perfect. De overgang naar Spectral is wat minder, eerst je timing die wat slecht is en later begin je offbeat maar corrigeer je hem redelijk, ook de afmix is wat plotseling. De overgang naar Don’t Move is ook niet helemaal goed getimed, je komt niet uit met de beats zal ik maar zeggen.

Ik moet helaas gaan nu ik hoop dat je hier al een klein beetje mee vooruit komt. Ik zou zeggen het begin is gemaakt maar probeer de volgende keer aan deze dingen te denken: Bij de overgangen, let op de volumes van de platen die je erin brengt, begin niet te hard. Ook is het fijner om aan te horen als je de bass wat weg laat bij kicks die wat voller zijn dan klinkt het niet te rommelig. De afmix gaat meestal wel goed maar probeer weer op de bass of de mid te letten laat deze net op het laatste moment in elkaar overgaan voor een perfecte afmix. Verder ging het beatmatchen wel goed, soms zat je ernaast maar dit corrigeerde je vrij snel weer, aan perfectie werken kan altijd natuurlijk. Probeer ook je setjes wat aantrekkelijker te maken door sommige platen bij een mid-intro al te teasen. Ik wens je veel succes verder en zie dit niet als kritiek maar opbouwende feedback, we zijn hier tenslotte om te leren ;) Gr, Skiggy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
El Mare schreef:
El Mare schreef:

Hmm nja, het is meer dat ik graag tips wil :P Snap dat er misschien te veel van het goede in zit qua Theracords xd Maar zou er toch graag feedback over willen hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Hmm nja, het is meer dat ik graag tips wil :P Snap dat er misschien te veel van het goede in zit qua Theracords xd Maar zou er toch graag feedback over willen hebben :P

Staat nu aan!
Champion Sound remix, Shade Of The Night en It's What We Are staan echt helemaal verkeerd geplaatst vergeleken met wat je er voor draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Haha ja opbouw was idd ver te zoeken, wilden we wel doen met z'n 2en, maar na 2 platen ging het al mis en toen dachten we, fuck it :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:18 

Hardtraxx Elite

SkiggyRapz18 schreef:
ramon038 schreef:
Feedback?

E-Force & Luna - Torture

Ten eerste wil ik zeggen dat je een vette tracklist hebt, veel tracks liggen me wel. Je begint op een goed punt van de track. Je eerste overgang ligt er goed op alleen je bass bij Fearless had je wat lager mogen zetten zodat hij niet te sterk aanwezig was in de climax van The Demand. Ook je afmix is goed getimed perfect ;) De tease naar Arise is leuk verzonnen met de basswitch of iets alleen nog niet helemaal perfect uitgevoerd. De afmix is vervolgens ook niet helemaal perfect, ik hoor wel dat de platen redelijk goed op elkaar liggen ;) De overgang naar Struggle For Excistence begin je offbeat maar je corrigeerd hem snel waardoor hij uiteindelijk nog niet slecht overgaat. Ook de afmix is ook redelijk omdat je wat bass bij Arise weghaalt netjes. De kwaliteit is wel merkbaar slecht, 128 kbps ??.
De overgang naar NCB is wat rommelig omdat je een beetje plots NCB eringooit. Ik zou hem langzaam op laten bouwen en vervolgens rustig de andere plaat bass weghalen. Zo hou je het een beetje in toon. Ook je beatmatch was op het laatst van deze overgang niet helemaal perfect. De overgang naar Spectral is wat minder, eerst je timing die wat slecht is en later begin je offbeat maar corrigeer je hem redelijk, ook de afmix is wat plotseling. De overgang naar Don’t Move is ook niet helemaal goed getimed, je komt niet uit met de beats zal ik maar zeggen.

Ik moet helaas gaan nu ik hoop dat je hier al een klein beetje mee vooruit komt. Ik zou zeggen het begin is gemaakt maar probeer de volgende keer aan deze dingen te denken: Bij de overgangen, let op de volumes van de platen die je erin brengt, begin niet te hard. Ook is het fijner om aan te horen als je de bass wat weg laat bij kicks die wat voller zijn dan klinkt het niet te rommelig. De afmix gaat meestal wel goed maar probeer weer op de bass of de mid te letten laat deze net op het laatste moment in elkaar overgaan voor een perfecte afmix. Verder ging het beatmatchen wel goed, soms zat je ernaast maar dit corrigeerde je vrij snel weer, aan perfectie werken kan altijd natuurlijk. Probeer ook je setjes wat aantrekkelijker te maken door sommige platen bij een mid-intro al te teasen. Ik wens je veel succes verder en zie dit niet als kritiek maar opbouwende feedback, we zijn hier tenslotte om te leren ;) Gr, Skiggy

Thanks a lot!
Hier kan ik wat mee :D
Ga er aan werken.. zal er binnenkort weer eens wat op gooien, kijken of er enigszins progressie in zit.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:53 

Hardtraxx Newbie

Statetroopers9 schreef:
Heb even tracklist erbij gepost :),kvind sommige overgang wat bruusk ,pitch die wat hoog staat,overgang van Inner heat we are one naar josh & wesz rthm duurt wat lang ;)

1.Zany Angel of the sun
2.luna & E-force Involved (Frequencerz remix)
3.Frequencerz & In Phase Fight for survival
4.Frequencerz We Wont sleep
5.Frequencerz Revolution(edit)
6.Luna & E-force Masterclass
7.Dj Thera & Frequencerz Incoming
8.Submotion Skitzofrenia
9.Inner Heat We are one
10.Josh & Wesz RTHM
11.Code Black & Nitrouz C'ant hold me back
12.Scope DJ Droid
13.Brennan Heart Life that we dream off
14.Dillytek Abondend

Niemand die wat feedback kan geven ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 10:14 

Hardtraxx Elite

@ Statetroopers
Ik kan je gelijk al wat feedback geven zonder je setje beluisterd te hebben: Maak je tracklist wat aantrekkelijker, smaken verschillen natuurlijk maar nu begin je hard en eindig je zacht. Persoonlijk niet fijn om naar te luisteren. Ook ben je denk ik een Frequencerz fan, 7 nummers van hen achterelkaar is ook niet echt orgineel. Gebruik nummers van andere artiesten gecombineerd met die van Frequencerz als je er toch van houd. Begin je setje met wat mainstream platen (als je dat leuk vind) en eindig wat harder, gebruik wat oudere tracks zoals Angel of The Sun (goedzoo :thumbsup: ) en combineer deze met wat nieuwere platen. Als je deze tips gebruikt weet ik zeker dat ik jouw volgend setje ga beluisteren :whistle:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner