Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
nielstil schreef:
Jammer dat de setjes hier niet worden beoordeeld :/


echt?? oo lol ik dacht dan kan ik ff horen wat ik niet en wel goed doenXD
hint hint nieuw topic???


Que?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit een interessant topic... ik zit nu met iemand samen op kantoor dus kan vandaag niet luisteren. Ik ga morgen de setjes van uitgebreid verslag voorzien :thumbup: Leuk initiatief

Dus hier vind je morgen je feedback:

roalddb:

nielstil:

Rawbin(laatste set):
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

okee nice;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Vind dit een interessant topic... ik zit nu met iemand samen op kantoor dus kan vandaag niet luisteren. Ik ga morgen de setjes van uitgebreid verslag voorzien :thumbup: Leuk initiatief

Dus hier vind je morgen je feedback:

roalddb:

nielstil:

Rawbin(laatste set):

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roalddb:
Traveling: een van de weinige euforische platen die ik zelf ook wel vet vind komt vooral door die vocals. Overgang naar The Groove is niet slecht ik hoor echter niet echt een beatmatch ofzo kan ook aan het geluid liggen want The Groove staat wat zachter als Traveling…. Je had ook Traveling er gewoon beter meteen uit kunnen halen… maar niet slecht.
The Groove: Ben niet zo’n fan van Da Tweekaz, ken deze plaat dan ook niet echt. Bij de overgang naar A New Dimension hoor ik weer niet echt een beatmatch… je timing is wel goed want de overgang klinkt hierbij niet storend. Je merkt nu weer dat het volume een beetje omhoog gaat.
A New Dimention: Leuke track, meer niet merk hierbij weer dat je niet beatmatcht of iets je timing is wel weer goed want het klinkt wederom niet storend. Ik stop hierbij met luisteren omdat ik denk dat dit bij de rest hetzelfde is… Om je setjes wat interessanter over te laten komen zul je echt al wat van de andere track moeten horen tijdens een plaat. Probeer wat te teasen. Je timing is wel goed het lijkt net of je de tracks wel samen laat lopen maar niet laat horen want je weet precies op het goede moment de andere track erin te laten komen… Ik kan je DJ kunsten pas beoordelen als ik echt wat beatmatch hoor. Probeer gewoon wat uit en blijf oefenen dan lukt het wel.

Nielstil
Van jump heb ik absoluut geen verstand dus zal moeilijk de tracks uit elkaar weten te houden. Anyway ik zal het proberen. Ik heb ooit een Album van Mark with a K gekocht dus kende het eerste nummer al wel :P. Eerste plaat is je beatmatch wel goed alleen hij komt volgens mij niet goed uit tijdens het overgaan van de 1e plaat na de climax. Bij de 2e overgang eigenlijk weer precies hetzelfde zorg dat je timing goed is wanneer een plaat na de climax afgelopen is moet bij jump volgens mij toch echt de midintro van de 2e plaat beginnen wil je een goede drive behouden ;) Beatmatch wel goed. 3e overgang is je timing wel goed dit klinkt wel lekker. Helaas stop ik nu wel met luisteren, omdat ik niet zo van deze muziek houd. Je moet nog een beetje aan je timing werken. Dit wil ook zeggen dat je de structuur van de tracks weet, weet waar een climax afloopt en weet waar een intro begint dat scheelt al heel veel. Beatmatch klinkt zeker niet verkeerd, upload anders een keer een hardstyle setje.

Rawbin
Dit is meer mijn tracklist lekkere nummers qua opbouw ook zeker niet slecht
Unbroken: Een van de beste platen die noisecontrollers hebben gemaakt naar mijn mening. Ik hoor nu al een klein stukje van Rich MF… klinkt niet zo fijn door die climax maar dat wist je zelf al omdat je hem er weer snel uithaalde. Overgang naar Rich MF ging niet zo heel soepel waarom gebruik je niet de hele intro.. zeker als je net begint met mixen zou ik dat doen. Heb je lekker lang de tijd om hem goed te leggen.
Rich MF: Vette plaat. Nu gebruik je wel de outro het beatmatchen hierbij is zeker wel gelaagd je had hem misschien beter meteen na de climax van Rich MF kunnen starten dat haalt je drive hier niet weg. Overgang is verder wel netjes gedaan.
Elements: Zwaar onderschatte plaat vind ik, heerlijke intro met een dikke climax. Oei bij het starten van sanctus lag hij er even naast dus haal je hem weg.. zou ik nooit doen gewoon geluid wat minder zetten beetje bijcorrigeren en klaar is kees… Omdat je hem nu even weg haalt en later weer instart ligt de timing van de 2 platen niet meer gelijk en kom je in de problemen als een van de 2 platen weg gehaald kan worden. Ik stop nu ook met luisteren wat moet weer aan de slag.. lols
Een paar tips. Zorg dat je de structuur van de nummers kent… Intro, mid-intro, climax, mid-outro, outro weet wanneer die beginnen. Ik zou eerst gewoon nog even Intro, outro proberen te mixen als je dit onder de knie hebt zou ik gewoon wat dingen uitproberen. Suc6
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

okee ja je hebt gelijk, ik laat de platen wel allebei spelen maar eiglijk gooi ik bij een break de andere plaat erin
dus dan hoor je niet echt een beatmatch maar is het wel goed getimed. Ik zal het proberen en kijken wat het wordt
thx voor je commentaar;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxxer

@Roalddb; toevallig, ik had laatst in een oefensetje precies de zelfde overgang, van Traveling naar The groove. Alleen liet ik de snare+fx van traveling loopen, en fade hem dan uit met een flanger erop:



Als iemand nog tips heeft voor de rest hoor ik het graag. Het is niet echt een afgeronde set, maar eerder om wat verschillende overgangen te oefenen :)

Tracklist:
- Coone & Scope DJ - Travelling
- Da Tweekaz - The Groove
- Noisecontrollers - Gimme Love
- Wildstylez - Stardust
- Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection

grtz,

momentum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor de comment ;) Zal binnenkort wel eens een HS setje gaan maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor de feedback skig! :thumbsup: Waren idd ook wel de punten waar ik niet blij mee was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ momentum zal morgen ff luistere wat je bedoelt eerst ff slape en toetsen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ momentum... heb eerlijk gezegt niet veel aan te merken op je setje.. Beatmatch is goed timing ook perfect alleen ik zelf houd niet zo veel van die "blije" nummertjes. Maak eens een setje van een uur dan zal ik hem goed beoordelen, voor nu ga zo door probeer veel te teasen en nieuwe dingetjes te ontdekken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www6.zippyshare.com/v/70456778/file.html Solutio & The I's Ft. Arboza - The Cry -> B-front-Magic
http://www22.zippyshare.com/v/22346435/file.html Zany - Thugs (nc remix) -> Max Enforcer - Dilemma

ik heb hier even 2 overgangen, naar mijn inziens zijn deze best wel redelijk gelukt, het zijn gewoon 2 nummers, en ik wil graag wat feedback :) , gemixt met VDJ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een nieuwe, even snel gemaakt, (was bedoeld voor in de auto voor morgen, maar ging de fout in na track 4 al :( , dus begin zo overnieuw, maar wil graag even wat commentaar hierop :)

TL:
destination nowhere- alphaverb
welcome the darkness - beholder & zany
Doomsday - the r3belz remix
Inner Creativity- B-front

http://www6.zippyshare.com/v/71251867/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is niet de meest geweldige tracklist maar toch.
Ik heb dit keer wat beatmatch gebruikt het is niet heel geweldig maarja.

Tracklist:
Coone - Million Miles
Adaro - No Time To Sleep
Fronliner - Dreamdust
A-Lusion - Second Identity
D-Block&S-Te-Fan - Rockin Ur Mind
Brennan heart - Lose my mind

http://www.youtube.com/watch?v=-zOfN_tFxk4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
een nieuwe, even snel gemaakt, (was bedoeld voor in de auto voor morgen, maar ging de fout in na track 4 al :( , dus begin zo overnieuw, maar wil graag even wat commentaar hierop :)

TL:
destination nowhere- alphaverb
welcome the darkness - beholder & zany
Doomsday - the r3belz remix
Inner Creativity- B-front

http://www6.zippyshare.com/v/71251867/file.html


de tracklist klopt niet :P
na welcome to darkness komt night colours black en daarna doomsday(the r3belz remix)

1e overgang is beetje slordig omdat je destination nowhere is te laat uit haalt, dus hoor je te langzaam uitfaden zeg maar
beetje match van welcome to darkenss naar night colours black is ook beetje slordig omdat je de 2e melo van welcome to darkness ineens onderbreekt en dan de plaat inmixt
3e overgang naar doomsday rmx klinkt beatmatch wel goed en is de timing van het uitfaden goed
je moet nog wat meer oefenen met het uitfaden van platen en die timing was ook nog niet altijd goed dus daar kun je nog aan werken
beetje match die ik hoorde in laatste overgang is wel gewoon goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:23 
 



Ben ondertussen al aan een nieuw setje bezig :) hier zitten fouten in omdat ik te slecht had voorbereid.
Graag een beoordeling :D tracklist staat in de omschrijving!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitfaden vind ik inderdaad echt gewoon een klotepunt van mezelf :P het makkelijkst is toch op een "snatchkick"? uit te faden naar het volgende nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is een snatchkick? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:50 
 
Hardtraxx Newbie

hey mensen,
ik ben nieuw hier!

ik heb ook een set opgenomen hoor graag wat julie ervan vinden.
sommige klonken wat beter dan de andere.

[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/24869389/file.html[/zippy]
tracklist:
1. Vamper - I Cant Forget
2. Noisecontrollers - So High
3. Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez Remix)
4. Psyko Punkz - Feel The Rhytem(Alpha Twins remix)
5. Headhunterz - Dragonborn
6. Zatox & Max Enforcer - It Must Be
7. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight(Alpha2 rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn dat dit topic er is haha,
net een setje opgenomen:
Laatste overgang naar Invictus is echt focking slecht, dus dat weet ik al haha...

Pavo - Raven
Profite - Split Second
Dozer - Relax
Zany And Ran-D Ft. Nikkita - Son Of Torture
Frequencerz - Rich MF
B-Front - Inner Creativity (B-Front REDo)
B-Front - Face The Truth
Titan - Remember Me
Frequencerz - Revolution
Donkey Rollers - Voice Of Conscience
Re-Volt - Invictus

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/54850697/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Wat is een snatchkick? :$


Hij bedoelt zo'n explosion zeg maar na, 25 seconden, 40 of 50.
Bijvoorbeeld: Profite - Split Second inmixen en op 25 sec overgooien, dan hoor je zo'n explosion in Split Second
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 00:07 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn mix:
http://soundcloud.com/digistyler/hardstyle-mix-1

1. The Anarchist - Do What I Can't Do
2. Profite - Split Second
3. Josh & Wesz - RTHM
4 D-Clear - Midnight Skies
5. Psyko Punkz - Feel The Rythm (Alpha2 Remix)
6. Toneshifterz - Elektro Shock (2011 Remix)
7. Headhunterz - Dragonborn
8. Zatox - The Noisemaker (Code Black Remix)
9. Adaro - No Time To Sleep
10. B-Front - Virus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digistyler schreef:
Mijn mix:
http://soundcloud.com/digistyler/hardstyle-mix-1

1. The Anarchist - Do What I Can't Do
2. Profite - Split Second
3. Josh & Wesz - RTHM
4 D-Clear - Midnight Skies
5. Psyko Punkz - Feel The Rythm (Alpha2 Remix)
6. Toneshifterz - Elektro Shock (2011 Remix)
7. Headhunterz - Dragonborn
8. Zatox - The Noisemaker (Code Black Remix)
9. Adaro - No Time To Sleep
10. B-Front - Virus


Er zitten lekkerer tracks tussen, ook een aantal die ik niet ken maar dat ligt aan mij denk ik.
Over het algemeen klonk het volgens mij wel goed, je timing was bij elke overgang dat ik hoorde gewoon goed.
Ik hoorde alleen weinig beatmatches, alleen bij de laatste overgang meende ik er 1 te horen.
Zelf gebruik ik ook niet veel beatmatches, maar tegenwoordig wel steeds meer door het commentaar van Skig op mijn setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
ook een aantal die ik niet ken maar dat ligt aan mij denk ik.

Aan wie anders? :huh:

roalddb schreef:
Zelf gebruik ik ook niet veel beatmatches, maar tegenwoordig wel steeds meer door het commentaar van Skig op mijn setje.

Wat is het gebruiken van beatmatches? Please explain ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
roalddb schreef:
Zelf gebruik ik ook niet veel beatmatches, maar tegenwoordig wel steeds meer door het commentaar van Skig op mijn setje.

Wat is het gebruiken van beatmatches? Please explain


Ik bedoelde net als dat skig tegen mij zei. Wat ik eruit begreep dus op de master output de 2 platen die je wilt mixen. Dus degene die je al aan had staan en degene die je erin mixt op de master output.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner