Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
heb alles al binnen, zou niet weten wat ik daar nog zou moeten kopen :P
miss even kijken voor standaarden voor me boxen, doe ik morgen wel :D
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Dj Skitzo wrote:heb alles al binnen, zou niet weten wat ik daar nog zou moeten kopen :P
miss even kijken voor standaarden voor me boxen, doe ik morgen wel :D
Een djm400? heb je tenminste wat om mee te kloten als je moet wachten tot de volgende overgang :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
moet ik er het geld wel voor hebben, en dat is dus op nu :P
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
we zien maandag wel verder :). staat we mooi spul tussen btw. Gaat zeker even proberen :P.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Het is kut dat ze niet verzenden, stel ik koop iets moet ik 260km rijden en dus ook 260km terug, dat is al bijna 80 euro aan benzine.. Dan kan ik het goedkoper bij bax halen..
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nog een paar uur, maar de prijzen vind ik nu al te hoog. 19% + 16% (plus daar 19% bovenop) en dan zit je toch zo aan de 1000 euro voor de 900's en 1000's. Rest idemdito, prijs is op een paar tientjes hetzelfde. Plus je moet het zelf ophalen. Niet voor mij dus.

Speakers zijn wel redelijk goedkoop trouwens, je krijgt er namelijk 2. Ben je zo de helft minder kwijt!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Chukkels wrote:Nog een paar uur, maar de prijzen vind ik nu al te hoog. 19% + 16% (plus daar 19% bovenop) en dan zit je toch zo aan de 1000 euro voor de 900's en 1000's. Rest idemdito, prijs is op een paar tientjes hetzelfde. Plus je moet het zelf ophalen. Niet voor mij dus.

Speakers zijn wel redelijk goedkoop trouwens, je krijgt er namelijk 2. Ben je zo de helft minder kwijt!
ja maar de veiling is nog niet afgelopen het kan nog hoog op lopen!
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Als het niet 3 uur reizen was voor mij dan had ik best wat willen kopen daar.. prijzen zijn namelijk best ok! Maarja,3 uur reizen voor 50 euro korting...
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nog iemand iets gewonnen?
Donateur
1973 posts member since 2008
Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/
R
Hardtraxx Veteran
San Miquel wrote:Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/
ja werd mij ook te duur waar bood jij op?
Donateur
the sidespinnars wrote:
San Miquel wrote:Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/
Euhm, cd mappen, Technics koptelefoon, Pioneer koptelefoon en DJM700.. :P
R
Hardtraxx Veteran
San Miquel wrote:
the sidespinnars wrote:
Euhm, cd mappen, Technics koptelefoon, Pioneer koptelefoon en DJM700.. :P
oke ik zat te bieden op de reloop rmp 3's maar ze werden te duur :/
Donateur
the sidespinnars wrote:oke ik zat te bieden op de reloop rmp 3's maar ze werden te duur :/
Ja als je alle kosten er nog bij op telt iets het nog net goedkoper dan in de winkel, maar je moet het ook nog zelf ophalen...
R
Hardtraxx Veteran
San Miquel wrote:
the sidespinnars wrote:oke ik zat te bieden op de reloop rmp 3's maar ze werden te duur :/
Ja als je alle kosten er nog bij op telt iets het nog net goedkoper dan in de winkel, maar je moet het ook nog zelf ophalen...
zeker weten en dan ook de kosten van de reis erheen ik koop wel lekker bij bax of rj shop ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat
oke dus jij heb ook zitten bieden op de rmp3?
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
TakkU wrote:Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat
Als je een hele set hebt, heeft een OV ook geen nut hahaha, met 3 of 4 dozen in de trein :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
Showey wrote:
Als je een hele set hebt, heeft een OV ook geen nut hahaha, met 3 of 4 dozen in de trein :thumbsup:
beetje grote rugzak mee nemen xd
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
the sidespinnars wrote:
Nee heb niet geboden.. Zoals ik zeg, bij dit soort dingen moet je pas 10/5 minuten van te voren beginnen met bieden.. anders werk je de prijs flink omhoog! Maar ik zag dat de prijs al hoog stond, dus toen werd t voor mij niks meer
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:
the sidespinnars wrote:
Nee heb niet geboden.. Zoals ik zeg, bij dit soort dingen moet je pas 10/5 minuten van te voren beginnen met bieden.. anders werk je de prijs flink omhoog! Maar ik zag dat de prijs al hoog stond, dus toen werd t voor mij niks meer
ja aan het eind in de laatste 2 min bied ik maar iemand anders ook dus toen werd het me te veel :/