Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb alles al binnen, zou niet weten wat ik daar nog zou moeten kopen :P
miss even kijken voor standaarden voor me boxen, doe ik morgen wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 04:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
heb alles al binnen, zou niet weten wat ik daar nog zou moeten kopen :P
miss even kijken voor standaarden voor me boxen, doe ik morgen wel :D

Een djm400? heb je tenminste wat om mee te kloten als je moet wachten tot de volgende overgang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet ik er het geld wel voor hebben, en dat is dus op nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

we zien maandag wel verder :). staat we mooi spul tussen btw. Gaat zeker even proberen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is kut dat ze niet verzenden, stel ik koop iets moet ik 260km rijden en dus ook 260km terug, dat is al bijna 80 euro aan benzine.. Dan kan ik het goedkoper bij bax halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een paar uur, maar de prijzen vind ik nu al te hoog. 19% + 16% (plus daar 19% bovenop) en dan zit je toch zo aan de 1000 euro voor de 900's en 1000's. Rest idemdito, prijs is op een paar tientjes hetzelfde. Plus je moet het zelf ophalen. Niet voor mij dus.

Speakers zijn wel redelijk goedkoop trouwens, je krijgt er namelijk 2. Ben je zo de helft minder kwijt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nog een paar uur, maar de prijzen vind ik nu al te hoog. 19% + 16% (plus daar 19% bovenop) en dan zit je toch zo aan de 1000 euro voor de 900's en 1000's. Rest idemdito, prijs is op een paar tientjes hetzelfde. Plus je moet het zelf ophalen. Niet voor mij dus.

Speakers zijn wel redelijk goedkoop trouwens, je krijgt er namelijk 2. Ben je zo de helft minder kwijt!

ja maar de veiling is nog niet afgelopen het kan nog hoog op lopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het niet 3 uur reizen was voor mij dan had ik best wat willen kopen daar.. prijzen zijn namelijk best ok! Maarja,3 uur reizen voor 50 euro korting...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nog iemand iets gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/

ja werd mij ook te duur waar bood jij op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
San Miquel schreef:
Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/

ja werd mij ook te duur waar bood jij op?

Euhm, cd mappen, Technics koptelefoon, Pioneer koptelefoon en DJM700.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
the sidespinnars schreef:
San Miquel schreef:
Uiteindelijk ben ik gestopt met bieden, het werd me iets te duur.. :/

ja werd mij ook te duur waar bood jij op?

Euhm, cd mappen, Technics koptelefoon, Pioneer koptelefoon en DJM700.. :P

oke ik zat te bieden op de reloop rmp 3's maar ze werden te duur :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
oke ik zat te bieden op de reloop rmp 3's maar ze werden te duur :/

Ja als je alle kosten er nog bij op telt iets het nog net goedkoper dan in de winkel, maar je moet het ook nog zelf ophalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
the sidespinnars schreef:
oke ik zat te bieden op de reloop rmp 3's maar ze werden te duur :/

Ja als je alle kosten er nog bij op telt iets het nog net goedkoper dan in de winkel, maar je moet het ook nog zelf ophalen...

zeker weten en dan ook de kosten van de reis erheen ik koop wel lekker bij bax of rj shop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat

oke dus jij heb ook zitten bieden op de rmp3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat

Als je een hele set hebt, heeft een OV ook geen nut hahaha, met 3 of 4 dozen in de trein :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Showey schreef:
TakkU schreef:
Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat

Als je een hele set hebt, heeft een OV ook geen nut hahaha, met 3 of 4 dozen in de trein :thumbsup:

beetje grote rugzak mee nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:
Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat

oke dus jij heb ook zitten bieden op de rmp3?

Nee heb niet geboden.. Zoals ik zeg, bij dit soort dingen moet je pas 10/5 minuten van te voren beginnen met bieden.. anders werk je de prijs flink omhoog! Maar ik zag dat de prijs al hoog stond, dus toen werd t voor mij niks meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:
Sowieso met dit soort dingen pas 5 minuten voor sluiting gaan beginnen met bieden ;) Als je eerder begint dan drijf je de prijs alleen maar omhoog... Was ook al naar de RMP3 aan t kijken, maar t werd me ook net wat te duur.. Nou heb ik nog wel t voordeel van mn studenten OV waardoor de reis me niks hoeft te kosten.. Maar 3 uur heen + 3 uur terug voor dat beetje korting vond ik toch niet echt wat

oke dus jij heb ook zitten bieden op de rmp3?

Nee heb niet geboden.. Zoals ik zeg, bij dit soort dingen moet je pas 10/5 minuten van te voren beginnen met bieden.. anders werk je de prijs flink omhoog! Maar ik zag dat de prijs al hoog stond, dus toen werd t voor mij niks meer

ja aan het eind in de laatste 2 min bied ik maar iemand anders ook dus toen werd het me te veel :/
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner