Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb tijdelijk een traktor s4 te leen en kom het volgende probleem tegen: ik heb speakers van de computer waarop ik het mastergeluid afspeel. Het is dan niet mogelijk om via de hoofdtelefoon voor te luisteren. Ik kom op internet wel tegen dat er geen ingebouwde monitorfunctie is op de s4. Betekent dit werkelijk dat als ik niet de speakers op de master heb staan van de externe controller dat ik dan niet kan voorluisteren of zie ik iets over het hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 15:23 
 
Hardtraxx Newbie

ik zit hier helaas met hetzelfde probleem, alleen heb ik als controller een hercules dj control steel. ben het nu steeds aan het uitzoeken enz enz, maar nog steeds niet aan de praat te krijgen.. wel het een maar niet allebij...

hopelijk komt er snel iemand met een oplossing..

Mvg.

p.s mocht ik ergens achter gekomen zijn zal ik dat hier posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf sinds een paar dagen ook de S4, en ik heb mijn speakers gewoon op de master aansluiting op de achterkant van de s4 aangesloten, maar ik kan niet voorluisteren. Ik krijg alleen maar geluid als ik de cue/master button helemaal op master draai, en dan heb ik dus de master via mijn headphones. Als ik hem op cue draai doet ie helemaal niets. ik heb ook de settings nagekeken en de output routings staan goed ingesteld. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Of is dit een defect en moet ik hem terugsturen?
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner