Welke?

Reloop RMX 40 Blackfire
9
53%
Behringer DJX 700
3
18%
Anders, namelijk:
5
29%

Total votes: 17

Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Als DJ zijnde: Welke zou je kiezen?

Reloop RMX 40 Blackfire:
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/reloop- ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Behringer DJX 700:
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/behring ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Of een andere keuze, het liefste niet al te duur.. Mijn oog valt op de Behringer!
Alternatieven wil ik ook graag horen!
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Ik zou voor behringer gaan.super fijn ding.heb hem ook eens gehad.ik ga denk over tijdje de nieuwe pioneer djm 700 halen.maar dan moet ik nog even hard werken
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dat ligt VER buiten mijn budget.. heb geen 1200 euro voor een mixer.. ik heb 1200 euro max in het totaal..
Donateur
last seen Mar 2026
Voor mij NOG ook.maarja.het is wel de mixer vind ik.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
De mixer of niet, ik wil gewoon eerst beginnen met wat simpelers, als ik een x echt doorbreek (gebeurt toch niet) dan gaan we weer verder kijken.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
DJM 800!
Donateur
last seen Mar 2026
Dan zou ik voor de behringer gaan.en de djm 800 spreekt me ook aan
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik ga het nog een x zeggen: Ik heb niet al te veel geld, dus een DJM 700 of 800 word het gewoon sowieso NIET!
Donateur
last seen Mar 2026
Ik zei ook dan zou ik voor de behringer gaan.dat andere was tegen dennis
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Mweh...moeilijk. Mijn persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar Reloop. Voor mijn gevoel werkt dat gewoon net even lekkerder...

En ik dacht, ook in mijn zoektocht naar een mixer, meer slechte dingen te lezen over Behringer dan over Reloop...

Hier wat reviews over de Behringer: http://www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=12277" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier over de Reloop: http://www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=24336" onclick="window.open(this.href);return false;

En veeeel en veeeeeel lezen op forums etc. :p
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik hoor juist weer meer positief over Behringer.. Punt is, 4 of 5 kanalen maakt me niet zoveel uit. Ik heb er toch maar 2, misschien later 3 nodig.
Op allebei zit een effectenbank, toch leuk om mee te spelen en denk ik handiger op de mixer dan op de cd-spelers zelf.
De Reloop is duurder, wat positief en negatief is.
De Behringer lijkt meer op de Pioneer standaard, wat handig is met vinden..

Ik weet niet precies wat handig is..
Hardtraxx Beheerder
last seen 7 hours ago
Khadber wrote:Ik hoor juist weer meer positief over Behringer.. Punt is, 4 of 5 kanalen maakt me niet zoveel uit. Ik heb er toch maar 2, misschien later 3 nodig.
Op allebei zit een effectenbank, toch leuk om mee te spelen en denk ik handiger op de mixer dan op de cd-spelers zelf.
De Reloop is duurder, wat positief en negatief is.
De Behringer lijkt meer op de Pioneer standaard, wat handig is met vinden..

Ik weet niet precies wat handig is..
Mweh Pioneer standaard of niet, ik heb met de DJM-800 gerommelt, en dat ding heb je binnen 5 minuutjes helemaal door, daar is niks aan. Dus om jezelf voor te bereiden op Pioneer stuff hoef je het niet te doen ;)

En dat terwijl ik thuis een Reloop Effex 2 heb (kostte me maar 15 euro ofzo :p)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Wat voor mij wel geld:
Reloop = 330 euro
Behringer = 190 euro..

Best een verschil..
Hardtraxx Beheerder
last seen 7 hours ago
Khadber wrote:Wat voor mij wel geld:
Reloop = 330 euro
Behringer = 190 euro..

Best een verschil..
Dan lijkt het me duidelijk?

Misschien ook handig, omdat geld zo zwaar telt, om beide eens uitvoerig uit te proberen. Dan weet je het gelijk
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ja, maar waar kun je dat? Veel shops in NL?
Hardtraxx Beheerder
last seen 7 hours ago
Khadber wrote:Ja, maar waar kun je dat? Veel shops in NL?
Ik weet niet hoe mobiel je bent, maar anders kan je bij Bax-Shop even kijken:
http://www.bax-shop.nl/showroom/showroom.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rjshop: http://www.rjshop.nl/default.aspx?P=OVR" onclick="window.open(this.href);return false;

Of een geluid shop bij jou in de buurt, moet je ff naar zoeken :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Het is wel redelijk ver weg.. Moet er eens een dagje voor uittrekken.
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
geen mening
heb er nog maar 1 gehad dus kan geen onderscheid maken..
Donateur
1973 posts member since 2008
Koop aub niet die Behringer!
Ga dan liever een weekend flink stappen, dan is je geld een stuk beter besteedt!

Kwalitatief zoooo brak... google er maar eens op :thumbdown:

Groetjes!

(ps. het prijsverschil van bijna 200 euro moet ook ergens vandaag komen he ;))
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Khadber ik heb nog wel een leuk adresje van een gast die handelt in dat soort dingen, hij koopt ze in ergens in Europa en verkoopt ze meestal minimaal 10 euro onder de verkoop prijs in winkels, daar heb ik mijn CD- Spelers ook weg gehaald, op internet nog nagekeken, ik heb daar 350 euro betaalt, goedkoopste op internet was 369 euro.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
San Miquel wrote:Koop aub niet die Behringer!
Ga dan liever een weekend flink stappen, dan is je geld een stuk beter besteedt!

Kwalitatief zoooo brak... google er maar eens op :thumbdown:

Groetjes!

(ps. het prijsverschil van bijna 200 euro moet ook ergens vandaag komen he ;))
Dit is zeker waar!
Goedkoop wordt duurkoop. Noway dat je voor 190 euro een kwalitatief goed mengpaneel in elkaar kan schroeven met nog zoveel opties. Als je die behringer koopt krijg je gegarandeerd last van lekkende faders e.d, bespaar jezelf moeite en last en koop een degelijke 2 kanaals mengpaneel.
Om even voorbeelden op te noemen de Ecler Nuo 2 en de Xone:22. Vooral de xone is een aanrader omdat deze heerlijke filter heeft :yay: Je kunt beter (goede!) filters op je mengpaneel hebben dan effectjes zoals een flanger.
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
Ik draai zelf met de Behringer DJX700 en heb er tot nu toe.. ( 1 jaar ) nog nergens last mee gehad...

Vind het een UISTEKEND mixxertje. Zeker voor een beginner! ( Niet dat ik pro ben ) :P

Maar zelf kan ik niet oordelen want de Blackfire heb ik nog nooit mee gemixt...
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Khad ik heb wat reviews gelezen, ik vind die dingen vaak wel interessant. Als jij je speler met liefde behandelt, zal de reloop langer meegaan. Ik weet niet waar je woont (was je niet student??) in jou stad hebben ze vast wel een dj-shop. Kijk dan naar de kwaliteit faders knoppen en dingen,,, http://www.goudengids.nl << die vinden vast wel een bedrijf voor je, speel er wat mee zeg dan dat je er nog over na moet denken. En bestel thuis je keuzen :thumbup: waarom niet een goedkoper mengpaneel met maar 3 kanalen? en dan duurdere cd spelers?? :loving: < zijn maar wat suggesties,,, We horen het nog wel :$
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
ik heb paar keer op feesten gedraait met een djm-800, kan je heerlijk mee mixen. helaas geen geld ervoor maar heb thuis een DateQ XTC staan, is een relaxt ding en ijzersterk.. heb zelf verhalen gehoord dat je bier erin kan laten valleen en dat ie t dan nog doet haha, ik ga het niet uitproberen in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
RELOOP!

Laat de behringer mixers alsjeblieft voor wat ze zijn. Ze zijn hartstikke waardeloos en begeven het al snel. Nu zijn er wel verhalen dat een DJX 700 het maar liefst 2 jaar vol heeft gehouden maar dit zijn echte uitzonderingen. De meeste begeven het al na een half jaar stof vreten.

Reloop zeg ik dus. Heb de RMX 40 DSP ook zelf gehad en ben er erg over te spreken! Hij heeft me in één jaar tijd nooit in de steek gelaten. Wel één tip. Ga niet lopen rammen met de faders. Dan krijg je namelijk snel lekken. ;)