Ik had even een vraagje over MIDI bestanden die je download van het internet. Ik wou ook een keertje beginnen met klooien met Fruity Loops wou iets proberen met het MIDI bestand van Headhunterz - Subsonic dat ik gevonden had. Ik kwam na het zoeken op Google uit op een website met allemaal MIDI bestanden, maar mijn vraag nu mag je die ook gewoon gebruiken ? Legaal dan ? Voor bijvoorbeeld, ik zeg nu maar iets, een remix of eender wat te maken ?
Lijkt me sterk.A2BNixke wrote:Ik had even een vraagje over MIDI bestanden die je download van het internet. Ik wou ook een keertje beginnen met klooien met Fruity Loops wou iets proberen met het MIDI bestand van Headhunterz - Subsonic dat ik gevonden had. Ik kwam na het zoeken op Google uit op een website met allemaal MIDI bestanden, maar mijn vraag nu mag je die ook gewoon gebruiken ? Legaal dan ? Voor bijvoorbeeld, ik zeg nu maar iets, een remix of eender wat te maken ?
Muziek = muziek, en dus zit er (in dit geval) copyright op, maakt niet uit in wat voor formaat. Ik denk dat je zelf contact op moet nemen met Scantraxx / Headhunterz wil je het helemaal legaal doen.