Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026 1,038 postssince 2009
Ik kon geen topic zoals deze vinden, dus misschien is het leuk om er één te beginnen. Post hier korte mixjes die jij hebt gemaakt die gewoon te streamen zijn. Dus bijvoorbeeld TenMinMixen op YouTube.

Dit is mijn eerste mix, gemaakt met VirtualDJ. :P

View on YouTube

Zatox - The Noisemaker (Climax Edit)
The Prophet - Recession
Toneshifterz - Sahara (Intro Only)

Iemand commentaar? Die backspin bij de intro van Recession faalt inderdaad... :lol:
Hardtraxx Veteran
3,203 postssince 2008
Van oud naar nieuw.

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

http://www.youtube.com/dennisakamash
last seen Apr 2014 1,999 postssince 2009
Mijn nieuwste mix:
View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014 2,544 postssince 2008
Doe dan wel zoals Dennis het doet :bomb:

Anders is er niets speciaals aan..
Donateur
last seen Nov 2014 6,372 postssince 2008
Frankert wrote:Doe dan wel zoals Dennis het doet :bomb:

Anders is er niets speciaals aan..
+1
Hardtraxx Veteran
3,203 postssince 2008
Haha, zo speciaal zijn mijn ten minute mixen met beeld ook weer niet hoor. Ook al probeer ik ze wel altijd zo speciaal mogelijk te maken. :)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021 5,204 postssince 2009
Dennis Aka Mash wrote:Haha, zo speciaal zijn mijn ten minute mixen met beeld ook weer niet hoor. Ook al probeer ik ze wel altijd zo speciaal mogelijk te maken. :)
lukt je meestal ;) die 2de vind ik best dik! Trouwens je zou toch ook nog keer een 10 min mix maken met dat apparaatje wat je had gekocht ^^
Hardtraxx Addict
last seen May 2026 1,750 postssince 2009
uhm Dennis... sorry dat ik het zeg, maar je moet er toch ietjes beter voor zorgen dat ie plate gelijk lopen :$ ik hoor een paak keer dat je er net naast zit... is wel jammer... klinkt verder wel goed!
Hardtraxx Veteran
3,203 postssince 2008
Timmer wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Haha, zo speciaal zijn mijn ten minute mixen met beeld ook weer niet hoor. Ook al probeer ik ze wel altijd zo speciaal mogelijk te maken. :)
lukt je meestal ;) die 2de vind ik best dik! Trouwens je zou toch ook nog keer een 10 min mix maken met dat apparaatje wat je had gekocht ^^
Zo'n ten minute mix zit er aan te komen. Maar er staat ook al een tijdje een filmpje op mijn kanaal waarin ik de Kaoss Pad een beetje show. Via deze link vind je hem wel. http://www.youtube.com/user/DennisAkaMash

Stokbrood, daar heb je inderdaad gelijk. Af en toe loopt ie er nog een tikkeltje langs. Maarja, ik ben ook nog lerende he. ;)

In iedergeval bedankt voor je kritiek. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018 3,482 postssince 2008
Dit is de laatste (en eerste :whistle: ) 10min mix die ik gemaakt heb. Binnenkort proberen een webcam/camera te regelen zodat ik een nieuwe kan opnemen met beeld :)
Hardtraxx Addict
last seen May 2026 1,750 postssince 2009
Dennis Aka Mash wrote:Stokbrood, daar heb je inderdaad gelijk. Af en toe loopt ie er nog een tikkeltje langs. Maarja, ik ben ook nog lerende he. ;)

In iedergeval bedankt voor je kritiek. :)
Ik ook hoor ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 4,723 postssince 2009
als ik prof. gear heb gekocht en goed veel geoefend zal ik ook eens een filmpje maken :)

Active topics in DJ's Corner

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago